niedziela, 9 stycznia 2022

Rozdanie:)

 

Ostatnio wspominałam że chciałabym coś takiego zrobić, ponieważ mam trochę produktów których wiem że nie zużyje a chciałabym komuś sprawić radość. 


Co mam: a to co na zdjęciu, mazidła do ciała, fajny perfumowany żel pod prysznic, odżywcza maska do włosów z olejem kokosowym oraz maseczki do twarzy. Zapewne coś jeszcze od siebie dołożę;)


Teraz co trzeba zrobić:

 zgłosić się, w komciu tylko pod tym postem.

Obserwuję jako:

Idealne, pyszne śniadanko (sposób, przepis...):


 Jeśli kojarzę Cię z bloga masz dodatkowy plus.

Jeśli udostępnisz info o tym rozdaniu napisz proszę gdzie mogę to zobaczyć.

Do kogo trafią powyższe produkty napiszę w kilka dni po zakończeniu:)
Na adres do wysyłki czekam 3 dni od ogłoszenia wyników.  

33 komentarze:

  1. Życzę powodzenia wszystkim biorącym udział w rozdaniu.

    OdpowiedzUsuń
  2. Nie biorę udziału, bo nie używałam takich kosmetyków, ale życzę powodzenia reszcie 😁

    OdpowiedzUsuń
  3. Powodzenia dla wszystkich biorących udział w rozdaniu.

    OdpowiedzUsuń
  4. A ja się zgłoszę, bo fajne gifty - może wreszcie uda mi się coś wygrać :)

    Obserwuję jako Nasze Bąbelkowo.

    Przepis na idealne (zimowe) śniadanko:

    Najbardziej smakują kanapki i jajka na twardo, jedzone na jednym z górskich ośnieżonych szczytów, na który już z samego rana udało nam się dotrzeć (+ gorąca kawa lub herbata prosto z termosu). Zalecenie: konsumować w towarzystwie bliskich, ukochanych osób oraz innych życzliwych, porannych górołazów :)

    Pozdrawiam serdecznie :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Powodzenia, ostatnio do mnie uśmiechnęło się szczęście ;)

    OdpowiedzUsuń
  6. Życzę wszystkim powodzenia, miłośnicy kosmetyków na pewno będą zachwyceni.

    OdpowiedzUsuń
  7. U mnie sporo kosmetyków, więc daję szansę innym.

    OdpowiedzUsuń
  8. Chętnie wezmę udział, obseeuje jako Aleksandra Krajewska Lexy
    Przepis na śniadanie :

    Ugotowana kasza bulgur, ogórek kiszony, cebula, papryka, czosneczek do tego oliwa, ser feta i mamy super sałatkę :D

    OdpowiedzUsuń
  9. Powodzenia! Ja mam zawalone półki (ach te święta ;))

    OdpowiedzUsuń
  10. Świetne rozdanie! Życzę wszystkim powodzenia :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Super pomysł z rozdaniem:) Powodzenia!

    OdpowiedzUsuń
  12. Fajny pomysł. Powodzenia i gratuluję laureatom rozdania.

    OdpowiedzUsuń
  13. Fajna nagroda, ale na razie muszę zużyć te moje zapasy

    OdpowiedzUsuń
  14. Moje idealne śniadanie to takie, które trwa co najmniej godzinę, a goście są zadowoleni. Lubię takie szykować w moim agro.

    OdpowiedzUsuń
  15. Życzę wszystkim powodzenia :)

    OdpowiedzUsuń
  16. Paulina Kwiatkowska9 stycznia 2022 18:32

    Lubię śniadania jedzone bez pośpiechu.
    Życzę powodzenia w konkursie.

    OdpowiedzUsuń
  17. Śniadania jadam na zupełnym luzie, nie wyobrażam sobie pośpiechu. Powodzenia w rozdaniu.

    OdpowiedzUsuń
  18. Chętnie wezmę udział w rozdaniu :)
    Idealne śniadanko według mnie to tradycyjna, pożywna owsianka, ale.. z dodatkiem budyniu :) Płatki owsiane gotujemy na mleku/wodzie według uznania i dodajemy do tego cały budyń o wybranym smaku :) Dla mnke najbardziej smakuje śmietankowy. Dokładnie cały czas mieszamy do uzyskania idealnej, gęstej konsystencji. Na koniec dodajemy miód, orzechy, ja doprawiam odrobiną cynamonu :) Banan również zda tutaj egzamin. Pychota!

    OdpowiedzUsuń
  19. Życzę wszystkim powodzenia, nagrody są bardzo atrakcyjne i warto o nie zawalczyć

    OdpowiedzUsuń
  20. U mnie śniadanie rozpoczyna się uśmiechem do świata widzianego przez okno, potem do siebie w lustrze, a następnie do aury podczas spaceru z psami. :)

    OdpowiedzUsuń
  21. Obserwuję oczywiście od lat jako Ruda:)
    Moje ulubione śniadanie to owsianka/jaglanka na budyniu z owocami i orzechami. Gotuję standardowo kaszę/płatki na wodzie, a gdy 'papka' już zgęstnieje, to dodaję wymieszane w szklance pół torebki budyniu wraz z mlekiem, gotuję do zgęstnienia. Później dorzucam do miseczki ulubione owoce i orzechy :) Jest pyszna i sycąca.

    OdpowiedzUsuń
  22. Fajne kosmetyczne rozdanie. Życzę wszystkim powodzenia.

    OdpowiedzUsuń
  23. coraz częściej można zobaczyć u Ciebie konkursy, super to bardzo motywuje społeczność :-)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nagroda dla odwiedzających, przyjemne potwierdzenie radości tworzenia małych społeczności. :)

      Usuń
  24. Obserwuję jako Maria Kasperczak.
    Mój przepis na pyszne śniadanie to chrupiące warzywa na kanapce: sałata,rzodkiewka, papryka i ogórki - jest kolorowo, zdrowo i pysznie

    OdpowiedzUsuń
  25. Przekąska na podwórku z kwiatów akacji. Smak i zapach gorącego okrągłego chleba i nie przetworzonego zimnego mleka ze szklanej butelki spod sreberka;), suszone ulengałki, podpłomyki pieczone na blaszanej postaw w na kuchence.

    OdpowiedzUsuń
  26. Powodzenia dla wszystkich biorących udział w rozdaniu.

    OdpowiedzUsuń
  27. Zgłaszam sie
    Obs jako hnm Magdalena B chyba tak sie wyswietlam zapomnialam hahahhahq
    Idealne śniadanie to śniadanie d łóżka przygotowane przez kogoś innego

    OdpowiedzUsuń

Cieszy mnie że tu jesteś, proszę zostaw ślad po sobie. Wspólnie dbamy o miłą atmosferę tutaj i szanujemy sie wzajemnie, dla tego nie pisz wielkimi literami, nie SPAMuj, nie zostawiaj linków do siebie. Nasze zdania mogą się różnić, ale zachowujemy kulturę i dobry smak.
Komentarze: propozycje wspólnej obserwacji, łańcuszki, autoreklamę (z linkami) i teksty nie na temat usuwam. Ja szanuję Ciebie, więc proszę szanuj mnie, a odwiedzę Cię gdy tylko będę mogła.
Bardzo mnie ucieszy gdy dołączysz do zacnego grona moich obserwatorów.
Życzę przyjemności!