poniedziałek, 31 stycznia 2022

Rozmaitości

 

..








9 komentarzy:

  1. Super obrazki :D Zwłaszcza ten z wyprowadzeniem psa jest prawdziwy :D
    Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  2. Rzeczywiście, współczuję właścicielom psów w taką pogodę.

    OdpowiedzUsuń
  3. Metaverse - to najbardziej 😉
    Od kilku miesięcy śledzę ten temat i wydaje się dość kontrowersyjny.
    Trochę się już dzieje w tej sprawie. To znaczy w rozszerzonej i wirtualnej rzeczywistości. Odnoszę wrażenie, że stoimy u progu czegoś nowego. Ten świat, rzeczywistość i jakkolwiek byśmy tego nie nazwali, stanowi w mojej ocenie zagrożenie dla realnego świata. Dlatego od jakiegoś czasu regularnie ograniczam czas przeznaczany na internet...

    OdpowiedzUsuń
  4. Dobrze, że ja nie muszę wyprowadzać naszych piesków bo biegają sobie na podwórku.

    OdpowiedzUsuń
  5. Pies i kot, ale pies bardziej :D :D :D

    OdpowiedzUsuń
  6. Haha, dobre to z pszczółkami i koniem, właśnie tak mam, że im dalej w tygodniu, tym jestem bardziej zmęczona i mam właśnie ponad 30 😅

    OdpowiedzUsuń

Cieszy mnie że tu jesteś, proszę zostaw ślad po sobie. Wspólnie dbamy o miłą atmosferę tutaj i szanujemy sie wzajemnie, dla tego nie pisz wielkimi literami, nie SPAMuj, nie zostawiaj linków do siebie. Nasze zdania mogą się różnić, ale zachowujemy kulturę i dobry smak.
Komentarze: propozycje wspólnej obserwacji, łańcuszki, autoreklamę (z linkami) i teksty nie na temat usuwam. Ja szanuję Ciebie, więc proszę szanuj mnie, a odwiedzę Cię gdy tylko będę mogła.
Bardzo mnie ucieszy gdy dołączysz do zacnego grona moich obserwatorów.
Życzę przyjemności!