sobota, 19 marca 2022

Filizankowe Fanaberie


Siemaneczko! Jak tam weekendowe nastroje? Dziś chciałabym pokazać trochę moich zakupów. Druga część pokażę niebawem gdyż wolę dodawać zdjęcia nie z telefonu. Dziś ostatni zabieg - kąpiel siarkowa no i powrót do domku. Fajny czas tu spędziłam, tydzień to trochę krótko,ale sporo pomogła mi ta seria zabiegów,zmiana klimatu, oderwanie się od męczących już tematów, a to bezcenne. Powrót do rzeczywistości budzi moja niechęć,ale też mam nadzieję na powrót choć podwyżki cen....
A teraz co kupiłam sobie:
 

Takie chusteczki wielofunkcyjne do okularów ale też do telefonu...
Dolce Banan - fajna maska do włosów,niedługo recenzje napiszę,bo to moje drugie opakowanie.
Vatika olej do włosów z czarnuszką
Kneipp żel pod prysznic.


Eco Rental pasta do zębów
SVR kremy do twarzy do cery naczynkowej
Serum z witaminą C


Fluff śmietanka do ciała z brzoskwinia i karmelem.
Vatika szampon do włosów z czarnuszką i maska z tej samej serii.


Bevola maseczka do twarzy z peell off. Ten produkt to mój ulubieniec od lat, szkoda że często jest niedostępna,ale jak tylko mogę to kupuje.
Maseczka liftingujaca.
Listerin płyn do płukania jamy ustnej.
Isana pianka pod prysznic z bawełną.

Ten ciuch to świetny zakup! Sukienka służyła mi jako szlafrok do śmigania pomiędzy zabiegami,super!


Bluzka bawełniana,bardzo milutka w dotyku. 





Ta bluza cieniutka, bardzo przyjemna i wygodna,też chętnie ją zakładałam i zakładać będę.


Kapler skarpetek bezuciskowych,zdrowszych😆😆
Klamerki drewniane
Plastikowy koszyk na klamerki
No i najdroższym zakupem od dość długiego czasu jest zakup pobytu w uzdrowisku, więcej napiszę niebawem:)


8 komentarzy:

  1. Udane zakupy, też dziś kupiłam żel Kneipp. Szkoda, że tydzień tam byłaś, przydałoby się więcej :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Dobrze, że ten wyjazd pozytywnie na ciebie wpłyną i pomógł Świetne zakupy.

    OdpowiedzUsuń
  3. Już minął tydzień! Nie wiadomo kiedy. Świetne zakupy.

    OdpowiedzUsuń
  4. Sporo tego... chyba I ja muszę wybrac sie na shopping

    OdpowiedzUsuń
  5. Mnie się podoba ta żółta bluzeczka w rośliny malowana. :)
    Tak, tydzień to trochę krótko... Zanim sie człowiek wciągnie w zabiegi, to już po.

    OdpowiedzUsuń
  6. Fajne nabytki - zakupy w ciuchach zawsze lubię, to moje co dwutygodniowe wypady gdy jestem u mamusi;)

    OdpowiedzUsuń
  7. Kneipp ma świetne żele pod prysznic, miałam ten Enjoy Life, orzeźwiający, cudowny zapach. Teraz czas na kolejny z ich kolekcji :)

    OdpowiedzUsuń

Cieszy mnie że tu jesteś, proszę zostaw ślad po sobie. Wspólnie dbamy o miłą atmosferę tutaj i szanujemy sie wzajemnie, dla tego nie pisz wielkimi literami, nie SPAMuj, nie zostawiaj linków do siebie. Nasze zdania mogą się różnić, ale zachowujemy kulturę i dobry smak.
Komentarze: propozycje wspólnej obserwacji, łańcuszki, autoreklamę (z linkami) i teksty nie na temat usuwam. Ja szanuję Ciebie, więc proszę szanuj mnie, a odwiedzę Cię gdy tylko będę mogła.
Bardzo mnie ucieszy gdy dołączysz do zacnego grona moich obserwatorów.
Życzę przyjemności!