sobota, 2 kwietnia 2022

Przesyłka od Vobro

Będąc w Busku Zdroju wracając z zabiegu weszłam sobie do spożywczaka. W składzie zauważyłam nowość od Vobro, wzrok mój przyciągnęło opakowanie takie radosne, krzykliwe a połączenie czekoladki z popcornem sprawiło że muuuusiałam spróbować.


Co dobre szybko się kończy więc i pobyt w Busku zdecydowanie szybko się skończył, powrót do prozy życia... praca....a jednak życie potrafi mile zaskoczyć: oto miałam fajne miłe spotkanie, dzień świąteczny bo tu w tej pracy gdzie jestem staż mój najdłuższym ze wszystkich prac w jakich byłam. A na koniec crème de la crème przesyłka od Vobro:



 Radością należy sie dzielić więc sie dzielę:) 
Książkę sobie z biblioteki pożyczyłam z nadzieją że może przeczytam w całości: 


Za przesyłkę dziękuję marce vobro.pl

20 komentarzy:

  1. Życzę jak najwięcej takich miłych niespodzianek :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Oj lubię takie słodkie niespodzianki 😁

    OdpowiedzUsuń
  3. Mniam, narobiłaś mi smaka na coś słodkiego. :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Nie pożyczam książek z Biblioteki, bo jakoś ostatnio nie miałam czasu na czytanie...

    OdpowiedzUsuń
  5. Słodkie niespodzianki zdecydowanie poprawiają mi nastrój. :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Smacznego, ja na razie ograniczam słodycze, jeszcze jakos daję radę, choc coraz bardziej mnie ciągnie. Może w święta sobie pozwole na coś. ;)

    OdpowiedzUsuń
  7. Jako etetowy łasuch muszę ograniczać słodycze :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Takie słodkie prezenty zawsze sprawiają ogromną przyjemność.

    OdpowiedzUsuń
  9. Warto się dzielić. To na pewno ciekawa książka.

    OdpowiedzUsuń
  10. I od razu świat staje się lepszy. Pozdrawiam serdecznie

    OdpowiedzUsuń
  11. Miło jest otrzymywać takie przesyłki :)

    OdpowiedzUsuń
  12. I teraz będe poszukiwać w sklepie takiej popkornowej słodkości. :)

    OdpowiedzUsuń
  13. Śliczny kubek. Życzę udanej lektury.

    OdpowiedzUsuń
  14. Nie słyszałam wcześniej o takim smakołyku i chętnie to zmienię.

    OdpowiedzUsuń
  15. Noooo ciekawa jestem jak smakują czekoladki z popcornem. Hm... Ty zawsze kusisz czymś smakowitym.

    OdpowiedzUsuń
  16. Jestem bardzo ciekawa tych słodkości, na pewno są super.

    OdpowiedzUsuń

Cieszy mnie że tu jesteś, proszę zostaw ślad po sobie. Wspólnie dbamy o miłą atmosferę tutaj i szanujemy sie wzajemnie, dla tego nie pisz wielkimi literami, nie SPAMuj, nie zostawiaj linków do siebie. Nasze zdania mogą się różnić, ale zachowujemy kulturę i dobry smak.
Komentarze: propozycje wspólnej obserwacji, łańcuszki, autoreklamę (z linkami) i teksty nie na temat usuwam. Ja szanuję Ciebie, więc proszę szanuj mnie, a odwiedzę Cię gdy tylko będę mogła.
Bardzo mnie ucieszy gdy dołączysz do zacnego grona moich obserwatorów.
Życzę przyjemności!