czwartek, 31 marca 2022

Denko

 


Marzec to przede wszystkim wypad do uzdrowiska. Busko Zdrój to miasto które ma najwięcej słonecznych dni w roku, więc pogoda prawie gwarantowana. W Sanatorium Marconi byłam już po raz trzeci i dni pochmurnych kojarzę może ze dwa? To wspaniałe mieć odskocznie od pracy: stresu codziennego napięcia i padania na ryj po robocie. Super odciąć sie od meczących wciąż wałkowanych tematów... Słodkie życie w którym są dwa "problemy": czy zdążę na zabieg, a dwa: czy to co będzie na posiłek mi smakuje i ewentualnie na co można wymienić. U mnie dochodzi problem z tym że sie gubiłam po olbrzymim gmachu, ale skoro narząd ruchu nie lubi bezruchu to dodatkowa aktywność wskazana. Stres codzienny miał swoje odbicie w moim ciele więc początki masażu były bardzo nieprzyjemne....
Marzec to też kosmetyki a więc zużycia:

2) Mydło do dłoni spoko produkt skład dobry, ale zapach... jakby jakiś bulion...tak zostaje jakiś czas na dłoniach ta woń...dostępność też nie jest rewelacyjna więc mało prawdopodobne że wrócę do tematu. 
3) Iwostin krem do twarzy taki sredniaczek przyjemniaczek.
4) Feel Free krem z witaminą C, tani i niezły. 


1) Saszetka - pakiet: szampon i odżywka starczyło mi na dwa razy, ułatwia rozczesywanie wlosy mieciutkie, lśniace i sypkie po użyciu, na wyjazdy fajna sprawa, a czasem lubię tak użyć czegoś innego:) Chetnie kupię ponownie.

2) Anwen taki pakiecik starczył mi na raz, a szkoda że tak mało wydajny ciut droższy wiec nie wiem czy wrócę do tematu.

3) Ziaja Kozie Mleko zestaw do pielęgnacji dłoni- peeling i maska, poprawne działanie bez szału a starcza na raz jedynie... może kiedyś wrócę, ale nie kusi na chwilę obecną. 



1) Dolce Banana. Maska do włosów suchych fajny produkt, mam już kolejne opakowanie
2) Pianka z Isany, mam kolejną ale wersje z bawełną
Tego peelingu już nie kupię bo sklep zamknęty. Saszetki z maseczką mam podobnie jak maski Dermagln.
No i to tyle, miłego dnie <3

21 komentarzy:

  1. Też bym się pewnie pogubiła, ale warto pozwiedzać tak piękne miejsca :) Ciekawe denko :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Czy ja wiem czy jest w samym Busku wiele miejsc do zwiedzania? Napewno na spacery miło jest,ale jak już się tam wybrać to napewno zabiegi polecam😺

      Usuń
  2. Z powyższych kosmetyków nie znam żadnego;) ja mam swoje ulubione marki i niezbyt chętnie sięgam po te drogeryjne średniaki.

    OdpowiedzUsuń
  3. Ja również nie znam tych kosmetyków.

    OdpowiedzUsuń
  4. Jestem ciekawa tego zestawu Ziaja Kozie Mleko. Nie wiedziałam, że takowy jest. Dziękuję za piękną pocztówkę!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Moja córka bardzo sobie chwali, kosmetyki dobrze działają na jej wymagającą skórę.

      Usuń
  5. Kozie mleko znajduje uznanie u mojej córki, chętnie kupuje kosmetyki z jego udziałem, jej skóra tego właśnie potrzebuje. :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Lubię linię Kozie Mleko Ziaji :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Nie miałam nic z Twojego denka. U koleżanek z pracy królował krem do rąk z Ziaji mleko kozie, ale mojego serca nie podbił. Nie zdecydowałam się nigdy ma zakup

    OdpowiedzUsuń
  8. Ja nie znam kosmetyków mam swoje sprawdzone i nic nie zmieniam.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. A ja muszę często zmieniać, bo moja wrażliwa skóra niezbyt lubi, kiedy za długo przyjaźni się z jednym kosmetykiem.

      Usuń
    2. Ja też nie miałam okazji stosować tych propozycji.

      Usuń
  9. Płyn o zapachu bulionu, nieźle ;D

    OdpowiedzUsuń
  10. Ziaja Kozie Mleko kiedyś lubiłam, ale teraz wolę inne kosmetyki. ;) Ciekawe denko.

    OdpowiedzUsuń
  11. Uch, to padanie na ryj po robocie już mi bardzo dokucza.... Byle do świąt, mam trochę wolnego, razem siedem dni, choc jakichs lekarzy musze załatwiac, ale zawsze to coś innego niż praca i mozna mieć nadzieję, że szybko pójdzie i będzie sporo wolnego....

    OdpowiedzUsuń
  12. Nie znam jeszcze nic z Twojego denka, a w Busku-Zdrój jest piękny park.

    OdpowiedzUsuń
  13. Bardzo lubię kosmetyki Ziaja i dość często je stosuję :)

    OdpowiedzUsuń
  14. Też by mi się przydał taki wyjazd w pakiecie z masażami, ale nie mam jak się wyrwać.

    OdpowiedzUsuń
  15. Tej pianki jestem bardzo ciekawa!

    OdpowiedzUsuń
  16. To Ci zazdroszczę tego masażu, czuję wielką potrzebę, żeby skorzystać z takiego zabiegu :-)

    OdpowiedzUsuń

Cieszy mnie że tu jesteś, proszę zostaw ślad po sobie. Wspólnie dbamy o miłą atmosferę tutaj i szanujemy sie wzajemnie, dla tego nie pisz wielkimi literami, nie SPAMuj, nie zostawiaj linków do siebie. Nasze zdania mogą się różnić, ale zachowujemy kulturę i dobry smak.
Komentarze: propozycje wspólnej obserwacji, łańcuszki, autoreklamę (z linkami) i teksty nie na temat usuwam. Ja szanuję Ciebie, więc proszę szanuj mnie, a odwiedzę Cię gdy tylko będę mogła.
Bardzo mnie ucieszy gdy dołączysz do zacnego grona moich obserwatorów.
Życzę przyjemności!