sobota, 9 kwietnia 2022

Wypad do Karwii

Jak zapewne część z Was którzy obserwują mój Instagram widziała że w ubiegły weekend spędziłam w Karwii. Jechałam w sobotę, pogoda była cudna! Zakupy w Lidlu, zupka w jak ja to nazywam Zupiarni okazała się dobrym wyborem. Zupiarnia to taka specjalizująca się właśnie w zupach przypominających nieco dania jednogarnkowe potrawach, cena to jakaś dyszka za małą porcje - ja sie tam najadam. Własnie w sobotę wzięliśmy sobie po talerzu ja tajskiej towarzysz mój grochówkę i zjadł resztkę mojej bo ja nie dałam rady, dalej zakupy i w drogę. Z wrażenia wysiedliśmy za wcześnie, ale miła Pani przyjechała po nas, za to byliśmy bardzo wdzięczni. 



Gdy należność została uregulowana - od soboty do poniedziałku za dwie osoby wyszło 200 pln. Pokoje z łazienką (wc i prysznic), jadalnia i kuchnia wspólne. W praktyce byliśmy sami więc do naszego użytku:) 


W kuchni zmieniły się meble, pełne wyposażenie jest, mikrofala i indukcja do użytku. 


W pokoju komfortowo, pościel jest ale ręczniki i kosmetyki trzeba swoje mieć. 


Spacer nad morze




Pogoda dopisała, dwie doby to nie wiele. Rano szybkie śniadanie i prosto do pracy. Podobno dla mózgu lepiej gdy od czasu do czasu coś zmieniamy w rutynie. Wypad krótki, ale udany:) Kolejny może uda sie na święta.... myślałam też o majówce - myślę że będzie super!
Miłego weekendu. 

20 komentarzy:

  1. Też lubię takie szybkie wypady.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nie ma wielkiego planowania, wiele rzeczy intuicyjnie decydowane, zatem i większe szanse na sympatyczne niespodzianki. :)

      Usuń
  2. Mój młodszy syn źle toleruje nowe miejsca, więc musieliśmy zamienić wypady weekendowe na wypady jednodniowe 😟

    OdpowiedzUsuń
  3. Bardzo pozytywnie zazdroszczę takiego wypadu, sama natychmiast bym się na niego zdecydowała, tęsknie za szumem morza. :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Ależ Ci pozytywnie zazdroszczę takiego wypadu. Ja też muszę się gdzieś ruszyć i zresetować.

    OdpowiedzUsuń
  5. Super, cieszę się że wyjazd był udany :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Chętnie skuszę się na taki wypad, musi być naprawdę rewelacyjnie.

    OdpowiedzUsuń
  7. Świetnie!
    I faktycznie - dobrze jest zmienić otoczenie, choćby na chwilę. :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Spaceru nad morzem to zazdroszczę bo cudne widoki:)

    OdpowiedzUsuń
  9. Widać, że świetnie spędziłaś czas, mimo że krótki, ale cenny odpoczynek ❤

    OdpowiedzUsuń
  10. Też przydałaby mi się taka zmiana otoczenia. Choć na kilka dni.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. W takim razie trzeba sobie wygospodarować kilka dni:)

      Usuń
  11. Spędziłaś cudowny weekend. super i najważniejsze, że pogoda dopisała. Kinga

    OdpowiedzUsuń
  12. Wspaniale spędziłaś ten wolny czas. Mnie by się przydał taki relaks

    OdpowiedzUsuń
  13. Jak bardzo tęsknię za możliwością zamoczenia nóg w morzu, spaceru po plaży, nawet wszechobecności hałaśliwych mew. :)

    OdpowiedzUsuń
  14. Uwielbiam morze i zawsze z przyjemnością tam wracam. Super, ze miałaś taki udany weekend

    OdpowiedzUsuń
  15. Zastanawiam się nad Karwią w tym roku. Jeszcze w tej miejscowości nie byliśmy.

    OdpowiedzUsuń
  16. Fajnie tak się czasem zresetować i odpocząć od wszystkiego.

    OdpowiedzUsuń
  17. Wspaniale, że mogłaś się wybrać i spędzić miło czas :)

    OdpowiedzUsuń

Cieszy mnie że tu jesteś, proszę zostaw ślad po sobie. Wspólnie dbamy o miłą atmosferę tutaj i szanujemy sie wzajemnie, dla tego nie pisz wielkimi literami, nie SPAMuj, nie zostawiaj linków do siebie. Nasze zdania mogą się różnić, ale zachowujemy kulturę i dobry smak.
Komentarze: propozycje wspólnej obserwacji, łańcuszki, autoreklamę (z linkami) i teksty nie na temat usuwam. Ja szanuję Ciebie, więc proszę szanuj mnie, a odwiedzę Cię gdy tylko będę mogła.
Bardzo mnie ucieszy gdy dołączysz do zacnego grona moich obserwatorów.
Życzę przyjemności!