wtorek, 12 lipca 2022

Aqua i Amper

 Dziś wyjątkowo dwa pieski. Aqua i Amper to nowi podopieczni Amstaffy Niczyje, a więc od początku:

09.07 

Jeden telefon potrafi zmienić wszystko, plany na sobotę, plany na wakacje, plany na trochę spokoju. 

(...)"Są 2 psy amstaffy głodzone pozostawione na mojej posesji przez kogoś komu wynajmowalem dom. Jak ich nie zabierzecie to je uśpię lub poprostu otruję, hycel powiadomiony" (...) Dodam, że teren Wojtyszek sprwadziłam.

A miało być tak pięknie i spokojnie, no cóż rozmowa dalsza pełna kolejnych gróźb i dookreślenia terminu 13 wyjeżdża facet i do tego czasu musi być porządek. Żadnych negocjacji stwierdzenie bedzie Pani czy nie ?! Cóż było robić pojechaliśmy w ciągu 5 min psy znaly się w aucie do zabrania. Rodzeństwo 9 miesięczne pitki zagłodzone dokarmiane przez miejscowe osoby od kotów. Suka prawdopodobnie w ciąży  ( w poniedziałek sprawdzimy). Po za tym cudoooowne takie naprawdę cudowne psiaki. Można się uczyć na nich anatomii ale naprawdę świetne psy. Już u nas szukamy dt  naprawdę na cito osobno dla każdego z nich. Fajnie spacerują ca smyczy, trochę rywalizują o jedzenie i co najważniejsze człowieków kochają nawet tych nowo poznanych. Zaraz będą miały założone albumy z zdjęciami robionymi na szybko, Aqua i Amper mieszkają na chwilę obecną w Łodzi. Szukamy, szukamy pilnie kontakt 503305077. Dt oczywiście otrzymuje pełne wsparcie finansowe i merytoryczne.


Aqua, 9 miesięczna suczka pita kochająca ludzi, dogaduje się z samcami, nie dominującymi. Ładnie spaceruje na smyczy. Bez agresji do ludzi. Do kotów nie sprawdzana. Przed kontrolą weterynaryjną szukamy domu tymczasowego z opcją domu stałego. Na ten moment poznajemy się i możemy tylko tyle napisać , uwielbia przytulanki z człowiekiem. Przebywa w Łodzi. Kontakt 503305077


Amper 9 miesięczny pitek kochająca ludzi, dogaduje się z suczkami. Ładnie spaceruje na smyczy. Bez agresji do ludzi. Do kotów nie sprawdzana. Przed kontrolą weterynaryjną szukamy domu tymczasowego z opcją domu stałego. Na ten moment poznajemy się i możemy tylko tyle napisać , uwielbia przytulanki z człowiekiem. Przebywa w Łodzi. Kontakt 503305077

Aqua i Amper już po wizycie u weta. Do adopcji oddzielnie !  Mają 9 miesięcy . Pomimo naszych podejrzeń  Aqua nie jest w ciąży. Psy są niedożywione, duże brzuchy to wynik złej karmy- zgazowanie jelit, zagłodzenia lub poprostu  robali. Krew i kał pobrane czekamy na wyniki. U weterynarza super , jazda autem bez zastrzeżeń, chodzenie na smyczy wyćwiczone i bez ciągnięcia, nie niszczą w boksach niestety  tam muszą mieszkać z powodu braku miejsca ale kołderek im nie brakuje. Przypominamy, że szukają dt lub dt z ds do momentu zabiegów kastracji i sterylizacji.
Psiaki mieszkają w Łodzi kontakt 503305077 klik

18 komentarzy:

  1. Biedactwa :( Najważniejsze, że są już uratowane, życzę im dużo jak najlepszego nowego domu.

    OdpowiedzUsuń
  2. Tak mi ich szkoda. Oby szybko znalazły kogoś, kto je pokocha.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Mi też bardzo ich szkoda, pocieszające że są pod dobrą opieką.

      Usuń
  3. My właśnie adoptowaliśmy drugiego kota, a wcześniej dwie sunie, gdybym miała jeszcze miejsce na kolejne sierściuchy, pewnie przygarnęłabym wszystkie.

    OdpowiedzUsuń
  4. Mam nadzieję, że szybko znajdą nowy dom. Ale mi szkoda takich piesków.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Też mam nadzieje że będzie im jeszcze lepiej.

      Usuń
    2. Gdybym grała i wygrała na loterii pieniężnej... zawsze marzyłam, aby stworzyć bezpieczny azyl dla skrzywdzonych przez los czworonogów.

      Usuń
    3. Może kiedyś uda Ci się spełnić to marzenie.

      Usuń
  5. Tak mi szkoda tych wszystkich biednych zwierzaków, oby szybko znalazły dom

    OdpowiedzUsuń
  6. Mam nadzieję, że znajdą dla siebie domy ;)

    OdpowiedzUsuń
  7. Trzymam kciuki, by znalazły szczęśliwe domy.

    OdpowiedzUsuń
  8. Cudne. Ale ja już mam 2 pieski i życzę aby te też szybciutko znalazły swoje domki i nowe rodziny.

    OdpowiedzUsuń
  9. Eh szkoda losów tych psiaków, najwazniejsze aby znalazły szczęsliwe domy!

    OdpowiedzUsuń

Cieszy mnie że tu jesteś, proszę zostaw ślad po sobie. Wspólnie dbamy o miłą atmosferę tutaj i szanujemy sie wzajemnie, dla tego nie pisz wielkimi literami, nie SPAMuj, nie zostawiaj linków do siebie. Nasze zdania mogą się różnić, ale zachowujemy kulturę i dobry smak.
Komentarze: propozycje wspólnej obserwacji, łańcuszki, autoreklamę (z linkami) i teksty nie na temat usuwam. Ja szanuję Ciebie, więc proszę szanuj mnie, a odwiedzę Cię gdy tylko będę mogła.
Bardzo mnie ucieszy gdy dołączysz do zacnego grona moich obserwatorów.
Życzę przyjemności!