sobota, 9 lipca 2022

Lody czekoladowo orzechowe z galaretką

No to mamy weekend kolejny. Po całym ciężkim tygodniu zasłużyliśmy na chwilę przyjemności. Słodkie chwile 


ok 300 g smarowidła czekoladowego

250 g serka mascarpone 

330 ml śmietanki 30%

galaretki Dot Jelly od Vobro wedle uznania:)


Smarowidło łączę z serkiem mascarpone, w drugim naczyniu ubijam śmietankę. Delikatnie łączę zawartość obu naczyń i umieszczam w pojemniczkach, następnie na wierzchu układam pokrojone galaretki. Zamykam pojemniczki i wkładam do zamrażarki. 

Bez zamrażania też jest ok, wychodzi taki mus, można też go z galaretką spałaszować.

Polecam!
 

39 komentarzy:

  1. Zapisałam przepis i wypróbuję, jak tylko przestanie boleć mnie gardło.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Smacznego! Słyszałam że lody dobre na gardło są;)

      Usuń
  2. Wygląda bardzo apetycznie, chętnie wypróbuję :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Pyszni wyglądają i pewnie równie dobrze smakują.

    OdpowiedzUsuń
  4. Wygląda apetycznie. Aż mi się zachciało lodów... Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  5. Takich lodów na pewno sobie nie odmówię.

    OdpowiedzUsuń
  6. Lody dobrze się prezentują. Zachęcasz tym do zrobienia. Mnie ciekawi w tym ten dodatek galaretki.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. nie wiem co konkretnie Cię ciekawi? Kroję galaretkę, na koniec daję ją na wierzch:)

      Usuń
    2. Właśnie takiej wersji lodów z galaretką jeszcze nie jadłam. Ale spróbuję zrobić.

      Usuń
  7. Muszą być pyszne! Lubię takie kombinacje i lody domowej roboty

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. oj tak eksperymentować można, jest spore pole do popisu.

      Usuń
  8. Lubię lody domowej roboty

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nie mają sobie równych, zwłaszcza jak przygotowane według klasycznego przepisu ze smietany i jaj. :)

      Usuń
  9. Lody uwielbiam i mogłabym jeść tonami, no ale rozsądek jednak nakazuje ograniczenia :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Czekoladowe lody brzmi bardzo dobrze :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Dla mnie lody czekoladowe mogłyby nie istnieć, ale mój syn je uwielbia.

    OdpowiedzUsuń
  12. Nie lubię lodów czekoladowych, ale moje dziecko wybiera tylko takie :)

    OdpowiedzUsuń
  13. Kiedyś uwielbiałam lody czekoladowe, zawsze ten smak wybierałam, ale teraz bardziej odpowiadają mi pistacjowe i latte, jak to się człowiekowi zmienia. :)

    OdpowiedzUsuń
  14. Na pewno nie przejdę obojętnie obok tej pysznej propozycji.

    OdpowiedzUsuń
  15. Coś pysznego dla mnie, uwielbiam czekoladę pod każdą postacią:)

    OdpowiedzUsuń
  16. Wyglądają przepysznie! Chętnie spróbuję.

    OdpowiedzUsuń
  17. ooo ciekawy własny pomysł wygląda apetycznie :)

    OdpowiedzUsuń
  18. W tytule jest, że to lody czekoladowo-orzechowe...W przepisie smarowidło czekoladowe - jakie? , mascarpone, śmietanka i galaretki.

    OdpowiedzUsuń
  19. Czekoladę to ja lubię pod każdą postacią, a jak chodzi o lody to tym bardziej jestem chętna

    OdpowiedzUsuń
  20. Lody z galaretką? Ciekawe połączenie :D

    OdpowiedzUsuń
  21. Dziś w modzie jest mrożona woda. :P

    OdpowiedzUsuń

Cieszy mnie że tu jesteś, proszę zostaw ślad po sobie. Wspólnie dbamy o miłą atmosferę tutaj i szanujemy sie wzajemnie, dla tego nie pisz wielkimi literami, nie SPAMuj, nie zostawiaj linków do siebie. Nasze zdania mogą się różnić, ale zachowujemy kulturę i dobry smak.
Komentarze: propozycje wspólnej obserwacji, łańcuszki, autoreklamę (z linkami) i teksty nie na temat usuwam. Ja szanuję Ciebie, więc proszę szanuj mnie, a odwiedzę Cię gdy tylko będę mogła.
Bardzo mnie ucieszy gdy dołączysz do zacnego grona moich obserwatorów.
Życzę przyjemności!