wtorek, 2 sierpnia 2022

Gamora

 Pozdrawiam wtorkowo, dziś sunia która jest pod opieką Amstaffy Niczyje, sunia szuka domku, mam nadzieje że szybko znajdzie:) 

Gamora to roczna sunia kochająca bardzo dużego wszystkich dużych i tych małych. Nieco lękliwa, fajnie spaceruje na smyczy, zna ruch wielkomiejski. W kontaktach z człowiekiem bardzo delikatna i uległa. W domu mieszkała z kotem i suka Cane Corso. Szuka  domu z kochająca rodziną, empatyczną i cierpliwą. Gamora nie jest psem sportowym raczej spokojnym i nie wymagającym dużego zaangażowania w wychowaniu raczej cierpliwości. Pozostawiona sama w domu nie niszczy jednak potrafi protestować głosowo. ( trochę sobie wyje)To kochana psina dla początkującego spokojnego psiarza.

Chętnych do adopcji zapraszamy do wypełnienia ankiety przedaopcyjnej do pobrania z postu adopcja krok po kroku na naszej fejsikowej stronie lub prosimy o priv. 

Kontakt bezpośredni 503305077 po godz. 16 

więcej klik

9 komentarzy:

Cieszy mnie że tu jesteś, proszę zostaw ślad po sobie. Wspólnie dbamy o miłą atmosferę tutaj i szanujemy sie wzajemnie, dla tego nie pisz wielkimi literami, nie SPAMuj, nie zostawiaj linków do siebie. Nasze zdania mogą się różnić, ale zachowujemy kulturę i dobry smak.
Komentarze: propozycje wspólnej obserwacji, łańcuszki, autoreklamę (z linkami) i teksty nie na temat usuwam. Ja szanuję Ciebie, więc proszę szanuj mnie, a odwiedzę Cię gdy tylko będę mogła.
Bardzo mnie ucieszy gdy dołączysz do zacnego grona moich obserwatorów.
Życzę przyjemności!