poniedziałek, 1 sierpnia 2022

Rozmaitości

 












8 komentarzy:

  1. Dobre, uśmiałam się :D Też mnie irytuje jak ktoś natarczywie prosi o datek. Sama chętnie daję jak mam, gorzej kiedy sama potrzebuję, wtedy nikt jakoś nie widzi...

    OdpowiedzUsuń
  2. Putin z gazem :D :D :D Ażeby go tak rozpękło ;p

    OdpowiedzUsuń
  3. Takie próby w babskim gronie mogą skutkować fałszującym chórem:-)

    OdpowiedzUsuń
  4. Jak zwykle coś na poprawę nastroju ;)

    OdpowiedzUsuń
  5. Próba z koleżankami i Putin wymiata 😁

    OdpowiedzUsuń
  6. Mnie po prostu zachwyca to jak celne są niektóre memy! Uśmiałam się, dzięki 😸

    OdpowiedzUsuń

Cieszy mnie że tu jesteś, proszę zostaw ślad po sobie. Wspólnie dbamy o miłą atmosferę tutaj i szanujemy sie wzajemnie, dla tego nie pisz wielkimi literami, nie SPAMuj, nie zostawiaj linków do siebie. Nasze zdania mogą się różnić, ale zachowujemy kulturę i dobry smak.
Komentarze: propozycje wspólnej obserwacji, łańcuszki, autoreklamę (z linkami) i teksty nie na temat usuwam. Ja szanuję Ciebie, więc proszę szanuj mnie, a odwiedzę Cię gdy tylko będę mogła.
Bardzo mnie ucieszy gdy dołączysz do zacnego grona moich obserwatorów.
Życzę przyjemności!