wtorek, 23 sierpnia 2022

Koka vel Koza rozpoczęła poszukiwania domu stałego.

 Kolejny wtorek tym razem sunia Koka zwana Kozą, zapraszam do opisu:



Jakiego domu szuka ?

🐾domu z dala od miasta, najlepiej domu z ogrodem ‼️‼️
jest to warunek konieczny, gdyż nie razi sobie nasza dziewczyna zbyt dobrze z miejskim zgiełkiem,
🐾 domu bez małych dzieci,
🐾 może być to dom z drugim psem.

*Koka je karmę gastro i takiej diety musi się dom trzymać.
*Zna kennel klatkę i dobrze się w niej czuje,
*Ładnie chodzi na smyczy,
*Trzyma czystość.

Koza przebywa w Krakowie.

‼️Obowiązuje procedura adopcyjna ‼️

Tel. 794-700-649 klik

26 komentarzy:

  1. Trzymam kciuki za pieska, a domek z ogródkiem to też moje marzenie, tylko bliżej miasta, bo nie mam auta, a nie lubię czuć się zależna ;)

    OdpowiedzUsuń
  2. Trzymam kciuki,żeby szybko znalazła dom 🙂

    OdpowiedzUsuń
  3. Oby szybko znalazła swoje miejsce na ziemi.

    OdpowiedzUsuń
  4. piękny piesio, mam nadzieje, że szybko znajdzie domek :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Mam nadzieję, że psinka szybko znajdzie nowy dom i odpowiedzialnych, kochających właścicieli!

    OdpowiedzUsuń
  6. Nie będzie łatwo, ale powodzenia.

    OdpowiedzUsuń
  7. Oby znalazł dom, bo na niego zasługuje jak każdy czworonóg.

    OdpowiedzUsuń
  8. Dobrze, że z innymi psami może być, zdaje mi się, że jak jest dom z ogrodem, to często ludzie sie decydują na dwa i więcej piesków. :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Piękny pies. Mam nadzieję, że znajdzie dobry dom.

    OdpowiedzUsuń
  10. Miejmy nadzieję, że uda jej się znaleźć kochający dom.

    OdpowiedzUsuń

Cieszy mnie że tu jesteś, proszę zostaw ślad po sobie. Wspólnie dbamy o miłą atmosferę tutaj i szanujemy sie wzajemnie, dla tego nie pisz wielkimi literami, nie SPAMuj, nie zostawiaj linków do siebie. Nasze zdania mogą się różnić, ale zachowujemy kulturę i dobry smak.
Komentarze: propozycje wspólnej obserwacji, łańcuszki, autoreklamę (z linkami) i teksty nie na temat usuwam. Ja szanuję Ciebie, więc proszę szanuj mnie, a odwiedzę Cię gdy tylko będę mogła.
Bardzo mnie ucieszy gdy dołączysz do zacnego grona moich obserwatorów.
Życzę przyjemności!