środa, 24 sierpnia 2022

Nowości

 


Siemaneczko, dziś o tym co kupiłam sobie ostatnio, aby nie przedłużać zapraszam do dalszej części:


Ta kosmyczka to gratis za zakup w sklepie YR, a kupiłam lakier do paznokci.
Żel pod prysznic Chupa Chups wersja Cola. Fajny zapach szkoda że nie jest mocniejszy i nie zostaje na dłużej. Taki przyjemny produkt z niedoskonałym drogeryjnym składem.
Patyczki kosmetyczne.
Woda z Melisy, aplikator generuje idealną mgiełkę.



Lakier do paznokci  Rose fuchsia
AA Bubble Peeling
Oral - B nić dentystyczna


Koszula len z bawełną, no i ten kolor <3


Bluzka bardziej elegancka.


Bielenda liftingujący krem przeciw zmarszczkowy. Produkt dedykowany znacznie starszej niż moja cerze ale cena skusiła.

Nowy telefon Motorola g52. 

No i to na tyle a co u Ciebie? Miłego dnia i dziękuję że jesteś <3

38 komentarzy:

  1. Fajne zakupy, niech Ci dobrze służą :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Ciuszki fajne, a wszelkie gratisy mile widziane:-)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. niektóre fajne i przydatne, inne... może ucieszą kogoś.

      Usuń
  3. Nie wiedziałam, że istnieje żel pod prysznic Chupa Chups wersja Cola :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Tak w Lidlu jest kilka wersji, może kiedyś skuszę sie na truskawkową.

      Usuń
  4. Świetne zakupy. Ja też tydzień temu kupiłam sobie nowy telefon.

    OdpowiedzUsuń
  5. Super zakupy, ta druga bluzka bardzo mi się spodobała:)

    OdpowiedzUsuń
  6. Fajne, zróżnicowane zakupy. Ja teraz poluję na mokasyny z Sinsay.

    OdpowiedzUsuń
  7. Koszula ma faktycznie piękny kolor :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Świetna koszula, jestem fanką takowych :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Stosuje ten peeling z AA, jest świetny :)

    Super zakupki :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Podobają mi się Twoje zakupy, niech służą :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Ta woda z melisy mnie zaciekawiła. Ja dziś sobie kupiłam krem pod oczy. :)

    OdpowiedzUsuń
  12. Mam ten lakier do paznokci z kalendarza adwentowego YR.

    OdpowiedzUsuń
  13. Kolor tej bluzki jest naprawdę świetny.

    OdpowiedzUsuń
  14. Widać, że same fajne zakupy :) Mam też mgiełkę z melisy. Bardzo fajnie działa na skórę :)

    OdpowiedzUsuń
  15. Zakupy jak widać udane niech służą i oby się dobrze z nich korzystało.

    OdpowiedzUsuń

Cieszy mnie że tu jesteś, proszę zostaw ślad po sobie. Wspólnie dbamy o miłą atmosferę tutaj i szanujemy sie wzajemnie, dla tego nie pisz wielkimi literami, nie SPAMuj, nie zostawiaj linków do siebie. Nasze zdania mogą się różnić, ale zachowujemy kulturę i dobry smak.
Komentarze: propozycje wspólnej obserwacji, łańcuszki, autoreklamę (z linkami) i teksty nie na temat usuwam. Ja szanuję Ciebie, więc proszę szanuj mnie, a odwiedzę Cię gdy tylko będę mogła.
Bardzo mnie ucieszy gdy dołączysz do zacnego grona moich obserwatorów.
Życzę przyjemności!