wtorek, 16 sierpnia 2022

Noe i Fendi

 Dziś nietypowo bo nie jeden a dwa pieski tutaj zagoszczą, a nóż widelec ktoś znajdzie tutaj przyjaciela. Oba czworonogi są ładne, uśmiechnięte może ktoś poczuje potrzebę bliższego poznania... idealnie bybyło gdyby oba zwierzaki dom znalazły, zapraszam do opisu:




Fendi to około 3letnia błękitna suczka po sterylizacji. Jest psem spokojnym i raczej leniwym. Nie dla niej długie spacery i sporty wyczynowe. Jest Kochana, ale nie lubi jak jest bardzo głośno ( głośna muzyka, krzyki) . Raczej nie ma problemu z innymi psami i nigdy nie było żadnej alarmującej sytuacji. Lubi pospać w łóżku, ale ceni swoje legowisko. Uwielbia jazdę autem. Fendi jest po operacji kolana, więc nie za bardzo może mieszkać w bloku , gdzie jest dużo schodów. Nie ma żadnych alergii.
Uwielbia dzieci. klik
 
Noe to około 2letni samiec. Noe to wulkan energii. Jak spać to najlepiej w łóżku, pod kołderką. Uwielbia być blisko człowieka. Zabawa z dziećmi to pełnia szczęścia. Nie ma problemu z innymi psami. Bez alergii. Uwielbia jazdę autem. klik


To na tyle, zwierzaki są pod opieką Amstaffy Niczyje które znajdziecie na FB. Dodatkowo można sie kontaktować:

amstaffyniczyje@gmail.com
Aga 503 305 077
Adam 661 037 223

20 komentarzy:

  1. Piękne słodziaki :) Mam nadzieję, że szybko znajdą dom :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Oby ktoś je pokochał i otoczył miłością jak najszybciej.

    OdpowiedzUsuń
  3. Mam nadzieję, że szybko znajdą nowy, kochający dom.

    OdpowiedzUsuń
  4. niech szybko znajdą domek!

    OdpowiedzUsuń
  5. Piękne psiaki. Pozdrawiam serdecznie

    OdpowiedzUsuń
  6. Również mam nadzieję, że szybko znajdą dom.. sama mam dwa pieski, które wymagają od nas sporo energii i nie tylko, także niestety z domkiem odpadam:(
    Kto może, niech adoptuje te słodziaki! Też żal byłoby je rozdzielać, są pewnie zżyte?
    Pozdrawiam:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nie wiem na ile psiaki zżyte pewnie trzeba by o to zapytać oopiekunów:)

      Usuń
  7. Pierwsze zdjęcie skradnie niejedno serce!
    jotka

    OdpowiedzUsuń
  8. Nie mam samochodu by dać im pełnię szczęścia, ale kto wie, może szybko kogoś znajdą. Pozdrawiam. ;)

    OdpowiedzUsuń
  9. Fajne pieski :) mam nadzieję, że szybko znajdą ciepły dom :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Mocno trzymam kciuki aby znalazły dom.
    Serdecznie pozdrawiam:)

    OdpowiedzUsuń

Cieszy mnie że tu jesteś, proszę zostaw ślad po sobie. Wspólnie dbamy o miłą atmosferę tutaj i szanujemy sie wzajemnie, dla tego nie pisz wielkimi literami, nie SPAMuj, nie zostawiaj linków do siebie. Nasze zdania mogą się różnić, ale zachowujemy kulturę i dobry smak.
Komentarze: propozycje wspólnej obserwacji, łańcuszki, autoreklamę (z linkami) i teksty nie na temat usuwam. Ja szanuję Ciebie, więc proszę szanuj mnie, a odwiedzę Cię gdy tylko będę mogła.
Bardzo mnie ucieszy gdy dołączysz do zacnego grona moich obserwatorów.
Życzę przyjemności!