sobota, 27 sierpnia 2022

Wiśnie w czekoladzie zawijane w sreberka.

Bardzo lubianym produktem Vobro są praliny Cherry Passion, czyli wiśnie w czekoladzie. Moja mama je po prostu uwielbia. 
W ramach współpracy otrzymałam 1,5 kg pralinek i... już ich nie ma. Zostały miłe wspomnienia podobnie jak po wiśniach rosnących na drzewach...


 


  •     Praliny w kształcie serduszka, nadziewane wiśnią w alkoholu, pokryte czekoladą deserową 
  •     Produkt nie zawiera barwników 
  •     Produkt nie zawiera konserwantów
  •     Produkt nie zawierają oleju palmowego
  •     Każda z pralin zawinięta w sreberko
  •     Produkt, który może funkcjonować jako jednostka sprzedaży lub być podstawą do sprzedaży produktu w formie tzw. luzu
  •     Produkt zawiera alkohol




Pudełko:

Wartość odżywcza:


Moja opinia:


Deserowa czekolada pozbawiona tłuszczu palmowego to czyni z tych pralin naprawdę jeden z naprawdę nielicznych słodyczy, w ogóle produktów. Tłuszcz palmowy można nawet znaleźć w... składzie bułek... Jednak w składzie pralin jest syrop glukozowy.

Deserowa czekolada skrywa w sobie słodką płynną alkoholową zawartość w której to zawarta jest jurna wisienka. Duet czekolady deserowej alkoholu i wiśni to bardzo lubiane klasyczne zestawienie polecające się na miły upominek. Myślę że sporo osób ucieszy się z takiego serduszka, drobne a jakże wymowne:) 

Za przesyłkę dziękuję marce vobro.pl

32 komentarze:

  1. A już było tak pysznie, wybornie i dobrze, gdy przeczytałem tak wiele atutów, na czele z brakiem tłuszczu palmowego, aż do momentu, że jest syrop glukozowy...
    No cóż nie można mieć wszystkiego, ale co tam pomarzyć dobra rzecz 😉

    ps. wiśnie w tym roku dały czadu, zresztą jagodzianki nie były gorsze 😄

    OdpowiedzUsuń
  2. Musiały być bardzo pyszne, że ich nie ma :D

    OdpowiedzUsuń
  3. Wyglądają smacznie! Chociaż ja nie ufam wiśniom ani czereśniom i zanim zjem to ZAWSZE sprawdzam czy nie ma przypadkiem robaka. 😆

    OdpowiedzUsuń
  4. Ciekawy skład czekoladek, jednak ja nie przepadam;)

    OdpowiedzUsuń
  5. Idealne na prezent i do popołduniowej kawy.

    OdpowiedzUsuń
  6. Najbardziej podoba mi się prezentacja tych smakołyków!
    jotka

    OdpowiedzUsuń
  7. Nie przejmuj się za bardzo, ale sprawdź, co znaczy słowo praliny. Lepiej wiedzieć więcej niż mniej.

    OdpowiedzUsuń
  8. Pralinkowy zawrót głowy :) pycha :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Ponoć to Niemcy najbardziej w całej Europie zajadają się wiśniami w czekoladzie mimo iż wiśni nie mają w sprzedaży.
    Jadłem już i potwierdzam, że pyszne. ;)

    OdpowiedzUsuń
  10. uwielbiam wszystko co wiśniowe :D

    OdpowiedzUsuń
  11. moja babcia lubi takie wiśnie w czekoladzie:)

    OdpowiedzUsuń
  12. Moja mam je uwielbia, a ja im starsza jestem, tym częściej na taką słodycz mocno owocową się skuszę. :)

    OdpowiedzUsuń
  13. Dawno nie jadłam takich wiśni, a bardzo je lubię.

    OdpowiedzUsuń
  14. Generalnie uwielbiam wiśnie - a te w czekoladzie to już prawdziwe niebo w gębie :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Fantastyczne połączenie smaków, mam wrażenie, że takie królewskie. :)

      Usuń
  15. Wiśnie w czekoladzie lubię, ale produktów tej firmy chyba jeszcze nigdy nie próbowałam.

    OdpowiedzUsuń
  16. Idealne słodkości na prezent <3

    OdpowiedzUsuń
  17. Wszelakie słodkości zawsze bardzo mnie przekonują.

    OdpowiedzUsuń
  18. Nie lubię owoców w czekoladzie :)

    OdpowiedzUsuń
  19. Wyglądają bardzo apetycznie <3

    OdpowiedzUsuń
  20. Skład mnie kupił, fajnie, że nie mają w sobie chemii. Lubię wiśnie w czekoladzie :)

    OdpowiedzUsuń
  21. Kiedyś byłam fanką wiśni w czekoladzie. Te też są na pewno bardzo smaczne, mają dobry skład.

    OdpowiedzUsuń
  22. Nie lubię wiśni w czekoladzie, więc to akurat nie jest słodycz dla mnie.

    OdpowiedzUsuń
  23. Ostatnio się nimi delektuję, pasują mi do kawy jako dodatek.

    OdpowiedzUsuń
  24. Wiśnie w czekoladzie uwielbiała moja babcia, ja takie połączenie lubię wyłącznie jako a Ginjinha w Portugalii.

    OdpowiedzUsuń
  25. Kusisz i kusisz tymi pralinkami. Ja uwielbiam wiśnie w czekoladzie. To moja słabość w takich słodkościach :)

    OdpowiedzUsuń

Cieszy mnie że tu jesteś, proszę zostaw ślad po sobie. Wspólnie dbamy o miłą atmosferę tutaj i szanujemy sie wzajemnie, dla tego nie pisz wielkimi literami, nie SPAMuj, nie zostawiaj linków do siebie. Nasze zdania mogą się różnić, ale zachowujemy kulturę i dobry smak.
Komentarze: propozycje wspólnej obserwacji, łańcuszki, autoreklamę (z linkami) i teksty nie na temat usuwam. Ja szanuję Ciebie, więc proszę szanuj mnie, a odwiedzę Cię gdy tylko będę mogła.
Bardzo mnie ucieszy gdy dołączysz do zacnego grona moich obserwatorów.
Życzę przyjemności!