sobota, 24 września 2022

deser

Dziś szybki smaczny deserek dla małych i dużych! Smaczny, banalnie prosty recept który daje spore możliwości do przerobienia;) 
Przyznam że spodobało mi się robienie tego deseru w słoiku gdyż jest szczelny dzięki czemu trzyma aromat wewnątrz. Mleczne produkty lubią "przyciągać" inne zapachy a w słoiku będzie zawartość bezpieczna:)


Składniki, czyli to co ja użyłam:

herbatniki, trochę masła
orzechy rozdrobnione
banan, brzoskwinia ja miałam płaskoowocową Ufo czy tam ciasteczkowa jak kto woli
mleko w tubce, ja miałam czekoladowe.
Gęsty jogurt.

Herbatniki kruszymy na proszek, dodajemy roztopione masełko i dajemy na spód.
Owoce kroimy i układamy na spodzie. Owoce polewamy mlekiem w tubce. Na górę gęsty naturalny jogurt ja miałam śmietankowy.
Słoiczek zamykamy i do lodówki. Dobrze by składniki "zaprzyjaźniły się ze sobą" więc przed konsumpcją co najmniej godzinkę powinien poczekać w lodówce.


 Zawartość słoiczka zjadłam na spółkę. Na pewno zrobię ten deserek w jeszcze innych wariantach.... w końcu zaraz będą truskawki nasze, maliny, wiśnie...

A Ty jakie owoce byś tu dodała?

14 komentarzy:

  1. Jogurtu nie cierpię, ale z lodami zjadłabym :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Podoba mi się serwowanie sałatek i deserów słoiczkach, pomysł na deser pożyczam:-)
    jotka

    OdpowiedzUsuń
  3. Świetny deser, ale jestem na diecie i rezygnuję ze słodyczy.

    OdpowiedzUsuń
  4. Pyszny deserek. Chętnie bym taki teraz zjadła.

    OdpowiedzUsuń
  5. Wygląda smakowicie. Lubię desery z jogurtem. Są lekkie i nie takie kaloryczne.

    OdpowiedzUsuń
  6. Maliny mi fajnie tutaj pasują :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Zaraz będą truskawki?
    Teraz to chyba mandarynki. ;p
    A deserek wyglada na pyszny. :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Wygląda bardzo zachęcająco :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Pyszności, świetny pomysł przyszedł ci do głowy

    OdpowiedzUsuń
  10. Na taki deser zawsze z przyjemnością się skuszę, musi być pyszny.

    OdpowiedzUsuń

Cieszy mnie że tu jesteś, proszę zostaw ślad po sobie. Wspólnie dbamy o miłą atmosferę tutaj i szanujemy sie wzajemnie, dla tego nie pisz wielkimi literami, nie SPAMuj, nie zostawiaj linków do siebie. Nasze zdania mogą się różnić, ale zachowujemy kulturę i dobry smak.
Komentarze: propozycje wspólnej obserwacji, łańcuszki, autoreklamę (z linkami) i teksty nie na temat usuwam. Ja szanuję Ciebie, więc proszę szanuj mnie, a odwiedzę Cię gdy tylko będę mogła.
Bardzo mnie ucieszy gdy dołączysz do zacnego grona moich obserwatorów.
Życzę przyjemności!