wtorek, 18 października 2022

Matylda

 Dziś sunia Matylda, poleca sie uwadze:) 



Matylda to sunie, która błąkała się w okolicach Zduńskiej Woli.  Wypłoszona, zapchlona z całą masa kleszczy. Trafiła do lecznicy na badania, obecnie w dt w Łodzi. W pieszych kontaktach mocno wystraszona ruchem wielkomiejskim, schodami, bliskością człowieka lecz już po 2 dniach to prawdziwy mieszczuch. Spaceruje spokojnie , pięknie chodzi na smyczy, już niewiele odgłosów ja niepokoi. W domu świetnie jakby jej nie było nie brudzi nie niszczy w zasadzie przesypia czas pomiędzy przytulakami i spacerami. Matylda to pies dla każdego psiarza. Na spacerach nie zaczepia innych czterołapków. Lubi koty w trakcie swojej bezdomności zamieszkała z kotami grzejąc się z nimi  wzajemnie w chłodniejsze jesienne wieczory. Śmiało możemy powiedzieć, że Matylda to perełka. Szukamy dla suni domu stałego, który pokocha naszego przytulaka. Obecnie mieszka w Łodzi.

Aby móc adoptować Matylde  powinniście wypełnić ankietę przedadopcyjna jako 1 krok w procesie adopcji. 

Zapraszamy ankieta jest do pobrania z przypiętego postu adopcja krok po kroku.



źródło, więcej klik

16 komentarzy:

  1. Piękna jest. Trzymam za nią kciuki.❤️

    OdpowiedzUsuń
  2. Jak mi zawsze szkoda takich biednych piesków.

    OdpowiedzUsuń
  3. Śliczna suknia, trzymam mocno kciuki ❤️

    OdpowiedzUsuń
  4. Kochana <3 Mam nadzieję, że szybko znajdzie kochający dom.

    OdpowiedzUsuń
  5. Słodziak. Powodzenia w poszukiwaniu domu.

    OdpowiedzUsuń
  6. Prawdziwy skarb, całkiem bezproblemowa. Mam nadzieję, że szybko kogoś znajdzie.

    OdpowiedzUsuń

Cieszy mnie że tu jesteś, proszę zostaw ślad po sobie. Wspólnie dbamy o miłą atmosferę tutaj i szanujemy sie wzajemnie, dla tego nie pisz wielkimi literami, nie SPAMuj, nie zostawiaj linków do siebie. Nasze zdania mogą się różnić, ale zachowujemy kulturę i dobry smak.
Komentarze: propozycje wspólnej obserwacji, łańcuszki, autoreklamę (z linkami) i teksty nie na temat usuwam. Ja szanuję Ciebie, więc proszę szanuj mnie, a odwiedzę Cię gdy tylko będę mogła.
Bardzo mnie ucieszy gdy dołączysz do zacnego grona moich obserwatorów.
Życzę przyjemności!