poniedziałek, 10 października 2022

Rozmaitości

 













11 komentarzy:

  1. O tak! Nadchodzą miesiące BER, a Kapitan październik przyda się także w listopadzie, może mnie odwiedzić w grudniu i pomóc w styczniu i zaskoczyć wczesną wiosną w lutym i marcu 😉 A co tam, byle do lata...

    OdpowiedzUsuń
  2. Ja lubię jesień, dlatego październik mi nie straszny. Zawsze staram się romantyzować ten czas.

    OdpowiedzUsuń
  3. Super pomysł z tym telefonem 😁

    OdpowiedzUsuń
  4. 007 ha ha dobre. Pozytywna porcja uśmiechu od rana.

    OdpowiedzUsuń
  5. To z jajkiem w punkt ;))) Jesień kocham, więc utożsamiam się bardziej z panem październikiem, niż z 1 częścią mema hahaha :D
    Pozdrawiam ciepło, Agness:)

    OdpowiedzUsuń
  6. Och jesień, zaraz po wiosnie jest moją ulubioną porą roku 😃 nawet deszcze i pluchy mi nie straszne. Lubię te dłuuugie wczory😃. Obrazek z kuchenką jest najlepszy 😆😆😆

    OdpowiedzUsuń
  7. Dobre, ubawilam się :D To ze smażeniem jajek najlepsze :D

    OdpowiedzUsuń
  8. Jesień to nie jest moja ulubiona pora roku, ale memy są naprawdę ciekawe ;)

    OdpowiedzUsuń

Cieszy mnie że tu jesteś, proszę zostaw ślad po sobie. Wspólnie dbamy o miłą atmosferę tutaj i szanujemy sie wzajemnie, dla tego nie pisz wielkimi literami, nie SPAMuj, nie zostawiaj linków do siebie. Nasze zdania mogą się różnić, ale zachowujemy kulturę i dobry smak.
Komentarze: propozycje wspólnej obserwacji, łańcuszki, autoreklamę (z linkami) i teksty nie na temat usuwam. Ja szanuję Ciebie, więc proszę szanuj mnie, a odwiedzę Cię gdy tylko będę mogła.
Bardzo mnie ucieszy gdy dołączysz do zacnego grona moich obserwatorów.
Życzę przyjemności!