sobota, 15 października 2022

Vobro - Marzipan Passion

 Marcepan kojarzy mi się właśnie ze świętami... mama kupowała marcepany i dawała je w upominku. Pamiętam jak używało się słowa marcepan w kontekście czegoś specjalnego, luksusowego. Dziś gdy w sklepach panuje spory wybór to marcepan nie jest czymś co można spotkać często.

Fajnie że Vobro oferuje pralny z nadzieniem właśnie marcepanowym, opakowanie cudne:


-  zawijka jest tzw. flowapckiem, hermetycznie zamykającym produkt (produkt będzie również dostępny w strefach luzowych w tejże zawijce)




- pralina w kształcie kuferka (czekolada deserowa) zawierająca w środku marcepan



Moja opinia:

Kartonik koloru czerwonego ze złotą kokardą kojarzy mi się z czymś luksusowym, jest eleganckie i przyciąga wzrok. Wewnątrz znajdziemy pralinki każda osobno zapakowana by zachować smak.
Każda pralinka w kształcie kuferka z kremowym marcepanowym nadzieniem. Gorzka czekolada stanowi dobry kontrast dla słodkiego marcepanowego nadzienia. Całość jest doskonale wyważona, dla tego łatwo sięgnąć po kolejną czekoladkę.

A Ty lubisz marcepan?

Za przesyłkę dziękuję marce vobro.pl

21 komentarzy:

  1. Ja i moja mama bardzo lubimy marcepan.

    OdpowiedzUsuń
  2. Uwielbiam marcepan, smacznego! :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Lubię marcepan i te czekoladki na pewno by mi smakowały.

    OdpowiedzUsuń
  4. Uwielbiam marcepan, chociaż trudno znaleźć naprawdę smaczne słodycze o tym smaku.

    OdpowiedzUsuń
  5. a mnie się marcepan kojarzy z królewną... bo była taka piosenka, że "Był sobie król...", a królewną myszka zjadła, bo była z marcepana... zabawne jest w tym to, że najpierw poznałem jako dziecko piosenkę, a marcepan jakoś tak nieco później...
    p.jzns :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Ja nie przepadam za marcepanem i zawsze omijam czekoladki z tym nadzieniem. Za to moje mama je uwielbia - więc mam z kim się dzielić. :) A te praliny naprawdę cudnie są zapakowane :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Kiedy to ja ostatni raz jadłem marcepan? :)

    OdpowiedzUsuń
  8. nie pamiętam kiedy ostatnio jadłam marcepan, pozdrawiam cieplutko ;)

    OdpowiedzUsuń
  9. Marcepan bardzo lubię, ale tylko ten oryginalny o który niestety trudno :(

    OdpowiedzUsuń
  10. O, jaka pychotka. Lubię marcepan.

    OdpowiedzUsuń
  11. Uwielbiam marcepan, to jedna z niewielu słodyczy, której nie odmawiam😊

    OdpowiedzUsuń
  12. Marcepan to zdecydowanie nie moje klimaty, nigdy nie lubiłam 😊 także ja bym się skusiła na inne smaki. Pozdrawiam, Asia z Pisane z uśmiechem

    OdpowiedzUsuń
  13. Mnie również marcepan kojarzy się z czymś luksusowym, a przynajmniej tak było w dzieciństwie.

    OdpowiedzUsuń
  14. Uwielbiam słodycze z marcepanem, więc na pewno by mi smakowały.

    OdpowiedzUsuń
  15. Bardzo lubię marcepan, więc te słodkości na pewno też mi zasmakują.

    OdpowiedzUsuń
  16. Bardzo lubię słodycze z marcepanem :)

    OdpowiedzUsuń
  17. Na marcepanowe słodkości zawsze jestem chętna.

    OdpowiedzUsuń

Cieszy mnie że tu jesteś, proszę zostaw ślad po sobie. Wspólnie dbamy o miłą atmosferę tutaj i szanujemy sie wzajemnie, dla tego nie pisz wielkimi literami, nie SPAMuj, nie zostawiaj linków do siebie. Nasze zdania mogą się różnić, ale zachowujemy kulturę i dobry smak.
Komentarze: propozycje wspólnej obserwacji, łańcuszki, autoreklamę (z linkami) i teksty nie na temat usuwam. Ja szanuję Ciebie, więc proszę szanuj mnie, a odwiedzę Cię gdy tylko będę mogła.
Bardzo mnie ucieszy gdy dołączysz do zacnego grona moich obserwatorów.
Życzę przyjemności!