wtorek, 20 grudnia 2022

Przesyłka z Vobro

 Miałam sen, otóż dzwonił do mnie T<3, ale był to dziwny sen bo jakoś ta rozmowa to jakby nie z nim. Po przebudzeniu jakoś dziwnie sie czułam. zastanawiałam się cóż oznaczać mogła treść...

W skrzynce mailowej znalazłam informacje która bardzo mnie ucieszyła, zwilżyły się moje patrzałki gdy trzymałam paczuszkę od Vobro, jak wiecie bardzo lubię dostawać słodycze. Z przesyłki ucieszyła sie też moja mama która wysoko ceni sobie galaretki od Vobro, czasem mamie kupuję trochę Jelly Dot.

Tutaj w przesyłce znalazłam Jelly Dot w czekoladzie galaretki oraz WOW galaretki z pianką w czekoladzie.  



Łakocie mają trzy smaki pomarańcz, limonka i wiśnia. 
Tak wyglądają w przekroju galaretki w czekoladzie


A tak galaretki z pianką w czekoladzie:


Miło posiedzieć sobie przy świeżutkich słodkościach, bardzo ładnie opakowanych


Tutaj czekoladki orzechowe Halzenut Passion, z kremem orzechowym i orzechem laskowym.


Za przesyłkę dziękuję marce vobro.pl

21 komentarzy:

  1. Wcale się nie dziwię, że się ucieszyłyście, takie rarytaski cieszą :) Może myślisz o nim, dlatego się przyśnił ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. To prawda że słodycze cieszą, bo w każdym z nas jest dziecka ślad:)
      Mam nadzieje że w końcu przestanę o nim myśleć ;/ aż mi łezka poleciała...

      Usuń
  2. Te galaretki wyjątkowo apetycznie wyglądają:-)
    jotka

    OdpowiedzUsuń
  3. Uwielbiam wszystko z dodatkiem orzecha laskowego, więc taka przesyłka bardzo bym mnie ucieszyła.

    OdpowiedzUsuń
  4. Do kawki jak znalazł. Same pyszności.

    OdpowiedzUsuń
  5. Jakie pyszności, szczególnie galaretki z pianką mnie kuszą :)

    OdpowiedzUsuń
  6. nie ma to jak zapasik słodkości :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Mega jest ta przesyłka. Ja właśnie odebrałam swoje pyszności.

    OdpowiedzUsuń
  8. Smaki mojego dzieciństwa, tylko w trochę innym wydaniu.

    OdpowiedzUsuń
  9. Fajna przesyłka dla smakosza galaretek 😊 mojej mamie na pewno by smakowały.

    OdpowiedzUsuń
  10. Galaretki w czekoladzie to zdecydowanie moje ukochane słodkości!

    OdpowiedzUsuń
  11. Słodkości od tej firmy są naprawdę zachwycające.

    OdpowiedzUsuń
  12. Pyszności. Szkoda tylko, że nikt nie wymyślił jeszcze czekoladek, które nie tuczą :D

    OdpowiedzUsuń
  13. Bardzo lubię galaretki w czekoladzie. Ale muszą być bardzo dobrej jakości. Warto takich poszukać.

    OdpowiedzUsuń
  14. Na galaretki w czekoladzie zawsze z przyjemnością się skuszę.

    OdpowiedzUsuń
  15. Dla mnie galaretki w cukrze czy czekoladzie to taka trochę lżejsza wersja pralinek. Więc super!

    OdpowiedzUsuń
  16. Ja zawsze cieszę się ze słodyczy :) bardzo lubię galaretki w czekoladzie, pasują do małej popołudniowej kawy.

    OdpowiedzUsuń

Cieszy mnie że tu jesteś, proszę zostaw ślad po sobie. Wspólnie dbamy o miłą atmosferę tutaj i szanujemy sie wzajemnie, dla tego nie pisz wielkimi literami, nie SPAMuj, nie zostawiaj linków do siebie. Nasze zdania mogą się różnić, ale zachowujemy kulturę i dobry smak.
Komentarze: propozycje wspólnej obserwacji, łańcuszki, autoreklamę (z linkami) i teksty nie na temat usuwam. Ja szanuję Ciebie, więc proszę szanuj mnie, a odwiedzę Cię gdy tylko będę mogła.
Bardzo mnie ucieszy gdy dołączysz do zacnego grona moich obserwatorów.
Życzę przyjemności!