sobota, 28 stycznia 2023

Walentynkowe minibombonierki- wiśnie w czekoladzie zawijane w sreberka.

Siemaneczko, niedawno dostałam pazuchę od Vobro a w środku między innymi propozycja którą marka poleca na walentynki. Na chłodną pogodę coś co rozgrzewa patrzałki i człowieka od środka bo jak miło sie robi gdy blika osoba wręcza tak uroczy podarek:)


Jak widać po grafice nawiązuje ona do Dnia Zakochanych:)


 


Wewnątrz znajdziemy trzy czekoladki:


  •     Praliny w kształcie serduszka, nadziewane wiśnią w alkoholu, pokryte czekoladą deserową 
  •     Produkt nie zawiera barwników 
  •     Produkt nie zawiera konserwantów
  •     Produkt nie zawierają oleju palmowego
  •     Każda z pralin zawinięta w sreberko
  •     Produkt, który może funkcjonować jako jednostka sprzedaży lub być podstawą do sprzedaży produktu w formie tzw. luzu
  •     Produkt zawiera alkohol




  • Moja opinia:


    Deserowa czekolada pozbawiona tłuszczu palmowego to czyni z tych pralin naprawdę jeden z naprawdę nielicznych słodyczy, w ogóle produktów. Tłuszcz palmowy można nawet znaleźć w... składzie bułek... Jednak w składzie pralin jest syrop glukozowy.

    Deserowa czekolada skrywa w sobie słodką płynną alkoholową zawartość w której to zawarta jest jurna wisienka. Duet czekolady deserowej alkoholu i wiśni to bardzo lubiane klasyczne zestawienie polecające się na miły upominek. Myślę że sporo osób ucieszy się z takiego serduszka, drobne a jakże wymowne:) 

    Za przesyłkę dziękuję marce vobro.pl

    25 komentarzy:

    1. Bardzo ładne opakowanie, ale szkoda, że wersja smakowa taka ciągle powtarzalna.

      OdpowiedzUsuń
      Odpowiedzi
      1. Wiśnie w czekoladzie to kultowy produkt który ludzie kochają:)

        Usuń
    2. Pięknie wyglądają, bardzo dobre na prezent walentynkowy i nie tylko :)

      OdpowiedzUsuń
    3. bardzo dobre na prezent walentynkowy u mnie w pracy już chuczy o walentynkach

      OdpowiedzUsuń
    4. Pyszności. Fajny pomysł na prezent.

      OdpowiedzUsuń
    5. Ja ogólnie m słabość do słodyczy, choć ostatnio je ograniczam. Pod względem smaki, jednak są powtarzalne, różni je tylko opakowanie.

      OdpowiedzUsuń
    6. Witam serdecznie ♡
      Pudełeczko wygląda pięknie, czekoladki śliczne - bardzo elegancki prezent nie tylko na walentynki :) Choć kocham słodycze to nie przepadam za wiśniami w czekoladzie, wiem że mają wielu miłośników ale to nie jest mój smak. Tak czy inaczej, czekoladki piękne!
      Pozdrawiam cieplutko ♡

      OdpowiedzUsuń
    7. Czekoladki to najczęściej bezpieczny pomysł na prezent :) Te fajnie wyglądają, szkoda tylko, że wszędzie ładują syrop glukozowy.

      OdpowiedzUsuń
    8. Wiesz, ja po prostu nie mogę do Ciebie wchodzić. Zawsze dokładasz mi takiego apetytu, gdy widzę te czekoladki, pralinki. I zazwyczaj jestem bardzo miło zaskoczona, bo mieszkam w UK i to dla mnie nowości. Gdy wreszcie przybędę do Polski to je spróbuję po kolei!

      OdpowiedzUsuń
    9. Lubię takie czekoladki i tych również chętnie bym spróbowała. ;)

      OdpowiedzUsuń
    10. Pamiętam, jak oleju palowego było jeszcze mało w rożnych produktach, niestety wszystko idzie w nieodpowiednim kierunku. Smacznego :) idealnie na osłodzenia dnia :)

      OdpowiedzUsuń
    11. Takie czekoladki to ja i bez żadnej okazji chętnie zjem :)

      OdpowiedzUsuń
    12. Wyglądają smakowicie i plus za brak oleju palmowego! Trudno w ostatnim czasie znaleźć słodycze bez oleju palmowego albo syropu glukozowo-fruktozowego.

      OdpowiedzUsuń
    13. Mnie w tych okazjonalnych pralinach denerwuje, że więcej jest opakowania niż samych słodyczy.
      Co do syropu - jedno z gorszych badziewi, które wciskają do słodyczy. No ale, czasem można 😁

      OdpowiedzUsuń
    14. Na wiśnie w czekoladzie zawsze skuszę się z przyjemnością.

      OdpowiedzUsuń
    15. Na pewno jest się czym zainteresować i zachwycić ich smakiem.

      OdpowiedzUsuń
    16. Te praliny są przepyszne i w ładnych opakowaniach podawane.

      OdpowiedzUsuń
    17. Wiśnie w czekoladzie u mnie zawsze mile widziane. Muszę bardzo się powstrzymywać, żeby nie zjeść od razu wszystkich ;)

      OdpowiedzUsuń
    18. Takimi czekoladkami co roku obdarowuje mnie Ślubny ❤️

      OdpowiedzUsuń
    19. Lubię wiśnie w czekoladzie. Na walentynkowy prezent też mogą być, choć wolę kosmetyki lub książkę.

      OdpowiedzUsuń
    20. Nie ukrywam, że ja z takich czekoladek wyjadam tylko środek :D niekoniecznie smakuje mi czekolada w takich pralinach, jakby na niej oszczędzali, bo nie jest tak smaczna. Kinga

      OdpowiedzUsuń

    Cieszy mnie że tu jesteś, proszę zostaw ślad po sobie. Wspólnie dbamy o miłą atmosferę tutaj i szanujemy sie wzajemnie, dla tego nie pisz wielkimi literami, nie SPAMuj, nie zostawiaj linków do siebie. Nasze zdania mogą się różnić, ale zachowujemy kulturę i dobry smak.
    Komentarze: propozycje wspólnej obserwacji, łańcuszki, autoreklamę (z linkami) i teksty nie na temat usuwam. Ja szanuję Ciebie, więc proszę szanuj mnie, a odwiedzę Cię gdy tylko będę mogła.
    Bardzo mnie ucieszy gdy dołączysz do zacnego grona moich obserwatorów.
    Życzę przyjemności!