sobota, 11 lutego 2023

Chiaroscuro Świeca Brownie. Opinia.

Okres jesienno zimowy jest dla wielu osób idealny do palenia świec i wosków. Jak wiecie ja zapachami umilam sobie czas bez względu na porę roku, po prostu lubię jak mi fajnie pachnie w pomieszczeniu a to sprawia że mój nastrój jest lepszy. Dzięki Sopockiemu Spotkaniu odkryłam markę Chiaroscuro. A teraz ciekawostka: wiecie że Chiaroscuro :

"termin stosowany czasem wymiennie ze "światłocieniem", ale kładący bardziej nacisk na różnice w natężeniu światła, podczas gdy "światłocień" oznacza ogólny rozkład świateł i cieni w dziele, dzięki którym uzyskuje się wrażenie trójwymiarowości." za ciocią Wikpedią

Chiaroscuro to manufaktura handmade znajdująca się w malowniczej warmińskiej miejscowości. To co wyróżnia te świece Chiaroscuro to jak wyczytałam na stronie chiaroscuro.com.pl :

  • są ręcznie robione
  • tworzone są zgodnie z polityką Zero Waste,
  • z zastosowaniem ekologicznych surowców, 
  • wosk sojowy zastosowany  jest w 100% ekologiczny
  • wosk pozyskiwany jest w sposób naturalny z nasion soi
  • wosk jest biodegradowalny 
  • nie zanieczyszcza środowiska,
  •  jest przyjazny dla alergików, 
  • nie kopci, 
  •  trakcie spalania nie wydziela sadzy oraz innych szkodliwych toksyn.
  • świece sojowe palą się dwukrotnie dłużej niż ogólnodostępne świece parafinowe
Marka Chiaroscuro umiliła swoimi świecami Sopockie spotkanie, ja dla siebie wybrałam wersje brownie:)


 Dla dziewczyn były cytaty, każdy z nich powiązany był z konkretną wersją zapachową świec. Kto jaki cytat wylosował świecę o takim zapachu otrzymał. Na stronie widzę że jest całkiem spory wybór zapachów oto część z nich: 


 Wracając do losowania cytatów to pomyślałam że takie urozmaicenie spotkania będzie fajne:) Jak widać na stole są świece, każda opakowana solidnie w kartonik. 


A tak moja świeca prezentuje sie bez kartonika:



Intrygujący, zmysłowy zapach ciasta  czekoladowego 

Pojemność 

250 ml 

Czas palenia

ok. 30 h

Materiał   

szkło

Wysokość 

80 mm

Knot

1 szt. 

Średnica

90 mm

 Waga 

650 g


 Nasze świece sojowe są w 100% naturalne, wegańskie, nietoksyczne i przyjazne środowisku

Produkcja – ręczna w naszej warmińskiej manufakturze.

Zapachy – naturalne roślinne i kwiatowe kompozycje.

Soja – biodegradowalny produkt i w pełni ekologiczny.

Knoty – czysta bawełna.



źródło


Moja opinia:



Świeca opakowana jest w kartonik który zabezpiecza produkt. Po rozpakowaniu widać solidną ciężką świecę z przezroczystego grubego szkła zawierającego logo marki oraz napisaną wersją zapachową. "Na sucho" zapach przyjemny nie przytłaczający, podczas palenia jest bardziej słodki ale ma w sobie taką świeżość. Po odpaleniu równomiernie roznosi się zapach czekoladowy. Woń jest wyczuwalna, słodka, idealnie wyważona i przyjemna. Zapach bardziej otulający na pewno nie przytłoczy nada przyjemnego klimatu. 

Są trzy rozmiary:


130 ml na 22 godziny palenia 45 pln

250 ml na 30 godzin palenia za 60 pln

500 ml na 50 godzin palenia za 85 pln


Za mile chwile dziękuję marce chiaroscuro.com.pl 



48 komentarzy:

  1. Uwielbiam świece. Ta prezentuje się naprawdę ciekawie. Ps Z całego serca dziękuję za przesyłkę.❤️ To bardzo miła niespodzianka. 🙂 Nie mogę Cię znaleźć na messengerze.

    OdpowiedzUsuń
  2. Takie świece bardzo lubię :) Nie kupuję parafinowych, bo obawiam się migreny.

    OdpowiedzUsuń
  3. Uwielbiam świece, ale przy takim zapachu boję się, że bym ją zjadła ;)

    OdpowiedzUsuń
  4. Jej, na jabłko z cynamonem chętnie bym się skusiła. Uwielbiam takie świece.

    OdpowiedzUsuń
  5. Nie wiem, o co chodzi ze świecami zapachowymi. Rozumiem, że są mocno promowane, ale poważnie nie chwytam do czego, poza oświetlaniem wnętrza, mogłyby być potrzebne. To chyba jedna z takich sztucznie wygenerowanych potrzeb, która z perspektywy czasu może się okazać bardzo szkodliwa dla płuc.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jak wspomniałam we wpisie lubię jak mi ładnie pachnie w pomieszczeniu, blask świecy też daje przyjemność. Dla mnie najważniejszy jest zapach. Rozumiem że zapachowa świeca nie jest artykułem pierwszej potrzeby ani jakimś prozdrowotnym produktem. W paleniu świec chodzi o zapach i klimat:)

      Usuń
    2. Tylko, że nos przyzwyczaja się do zapachu w kilka minut. Zapach musi być bardzo drażniący, żeby jego postrzeganie utrzymywało się dłużej. Więc reklama tego typu artykułów polega raczej na stwarzaniu oczekiwania, niż na faktycznym działaniu. Przy tym spaliny w powietrzu pozostają, bez względu na to, co twierdzi producent (spalanie pozostaje spalaniem). To wszystko moja subiektywna opinia oczywiście.

      Usuń
    3. Ja lubię czuć ładny zapach, wiem że jest wiecej osób które lubią produkty dające zapach. W sumie wiele rzeczy dających przyjemność można nazwać tworzeniem sztucznej potrzeby a jednak na rynku jest wybór i każdy go dokonuje w tą czy inną stronę.

      Usuń
  6. Prawdę powiedziawszy wolę zapach świeżego powietrza lub zapach domowego placka czy chleba.
    W świecach i kosmetykach tylko zapachy świeże, kwiatowe, nigdy jedzeniowe...
    jotka

    OdpowiedzUsuń
  7. Uwielbiam świece zapachowe.
    Tworzą niesamowity i przytulny klimat w domu, szczególnie w chłodne wieczory.

    OdpowiedzUsuń
  8. Bardzo lubię świece zapachowe. Umilają czas i budują klimat. Zawsze kupuję je z ekologicznych surowców.

    OdpowiedzUsuń
  9. Najważniejsze, że nie kopci. Jabłko z cynamonem brzmi świetnie. :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Świece sojowe są chyba o wiele lepsze od tych parafinowych. Od niedawna w sumie wiem, że coś takiego istnieje ;) i mam kilka w domu.

    OdpowiedzUsuń
  11. Lubię takie świece, choć im bliżej wiosny i lata, tym rzadziej ich używam...

    OdpowiedzUsuń
  12. Świece zawsze w cenie to super element dekoracyjny.

    OdpowiedzUsuń
  13. świetny, zimowy zapach! takie deserowe zapachy to dla mnie właśnie zimowe umilacze!

    OdpowiedzUsuń
  14. Ten zapach musi być piękny!😊

    OdpowiedzUsuń
  15. Uwielbiam świece 😊 chętnie je palę, zwłaszcza jesienią i zimą. Taka o zapachu ciasta czekoladowego brzmi super! Pozdrawiam Asia z Pisane z uśmiechem

    OdpowiedzUsuń
  16. Witam serdecznie ♡
    wygląda super, nie znam jej ale jestem wielką miłośniczką świec o różnych zapachach ^^
    Pozdrawiam cieplutko ♡

    OdpowiedzUsuń
  17. Świece w moim przypadku są idealne w roli prezentu.

    OdpowiedzUsuń
  18. Uwielbiam takie świece, tą jak najbardziej bym u siebie zapaliła.

    OdpowiedzUsuń
  19. Świece ogólnie uwielbiam, ale nie chciałabym, żeby w pokoju pachniało mi jedzeniem :)

    OdpowiedzUsuń
  20. Świece na pewno cieszą się dużym zainteresowaniem odbiorców.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. oj tak są naprawdę kolekcjonerzy świec mający imponujące kolekcje

      Usuń
  21. Uwielbiam te świece. mam kilka w domu. Są świetne. Najwięcej świeczek palę głównie zimą. Kinga

    OdpowiedzUsuń
  22. Jabłko z cynamonem brzmi bardzo kusząco. Lubię świecie i ich nastojowe światło

    OdpowiedzUsuń
  23. Zapowiada się ciekawy pomysł na prezent z takich świec ;)

    OdpowiedzUsuń

Cieszy mnie że tu jesteś, proszę zostaw ślad po sobie. Wspólnie dbamy o miłą atmosferę tutaj i szanujemy sie wzajemnie, dla tego nie pisz wielkimi literami, nie SPAMuj, nie zostawiaj linków do siebie. Nasze zdania mogą się różnić, ale zachowujemy kulturę i dobry smak.
Komentarze: propozycje wspólnej obserwacji, łańcuszki, autoreklamę (z linkami) i teksty nie na temat usuwam. Ja szanuję Ciebie, więc proszę szanuj mnie, a odwiedzę Cię gdy tylko będę mogła.
Bardzo mnie ucieszy gdy dołączysz do zacnego grona moich obserwatorów.
Życzę przyjemności!