środa, 19 kwietnia 2023

haul

 Dzień dobry Kochani! To co lubię bardzo to właśnie zakupy miedzy innymi:) Fajnie buszować po lumpexach bo to poprawia nastrój. Mam nadzieje że zakupocholizm to to chyba jeszcze nie jest. Mam takie swoje dwa ulubione miejsca gdzie chętnie sie pojawiam. Wiem ze nie powinnam chodzić na "łowy" bo każde przekroczenie drzwi składziku grozi kolejnymi łupami. 

Oto co mi ostatnio z ubrań i nie tylko przybyło:



Bluzka raczej na lato dzięki węzełkowi z przodu fajnie wyszczupla, niby nic wielkiego a łącznie robi dobrą obotę!


Koszula we wzory:) 


Polarek z  zimowym wzorkiem taki dłuższy, do spania idealny lekki przyjemny...


Ksiażka z ćwiczeniami.
Rolki do czyszczenia ubrań z paprochów, bardzo praktyczne:)
Płyn do płukania, pięknie intensywnie pachnie, ładnie wygląda w łazience, polecam. Jak ktoś ma okazje polecam spróbować, jest wiele wersji myślę że każdy coś dla siebie znajdzie.


Staniki.
Taki czarny poliestrowy szalik, fajnie mi pasuje do jednej kurteczki. 

No i to na tyle, pozdrawiam serdecznie <3

11 komentarzy:

  1. Ładne rzeczy. Takie staniki są wygodne i to najważniejsze. Szal jest śliczny. :) Życzę Ci miłego dnia, dużo uśmiechu. :)))

    OdpowiedzUsuń
  2. Bardzo lubię lumpeksy :) Zakupy nie dużo kosztują, a bardzo poprawiają humor :) Same fajne perełki upolowałaś :)

    OdpowiedzUsuń
  3. a mnie najbardziej podoba się ta czarne bluzka z pierwszego zdjęcia.

    OdpowiedzUsuń
  4. Podoba mi się ta pierwsza bluzka :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Ja stawiam na pierwszą bluzkę i polarek "świąteczny". Staniki ok ale nie w moim stylu :D

    OdpowiedzUsuń
  6. Jak ja mam iść na zakupy dokądkolwiek to jestem chora. Oczywiście nie dotyczy to pchlich targów :)

    OdpowiedzUsuń
  7. a mnie ta książka z ćwiczeniami zainteresowała!

    OdpowiedzUsuń
  8. Mi też zakupy zazwyczaj poprawiają humor, fajnie kupić sobie coś ładnego:) Śluczna jest ta pierwsza bluzka, uwieobiam takie wzory, ale reszta też fajna. Książka mnie zaciekawiła, mam nadzieję że dasz znać, czy się spodobała:)

    OdpowiedzUsuń
  9. Bardzo ładne bluzeczki kupiłaś, akurat sezon na takie.

    OdpowiedzUsuń

Cieszy mnie że tu jesteś, proszę zostaw ślad po sobie. Wspólnie dbamy o miłą atmosferę tutaj i szanujemy sie wzajemnie, dla tego nie pisz wielkimi literami, nie SPAMuj, nie zostawiaj linków do siebie. Nasze zdania mogą się różnić, ale zachowujemy kulturę i dobry smak.
Komentarze: propozycje wspólnej obserwacji, łańcuszki, autoreklamę (z linkami) i teksty nie na temat usuwam. Ja szanuję Ciebie, więc proszę szanuj mnie, a odwiedzę Cię gdy tylko będę mogła.
Bardzo mnie ucieszy gdy dołączysz do zacnego grona moich obserwatorów.
Życzę przyjemności!