czwartek, 2 marca 2023

Newsy odzieżowe

 Jak bym sie nei zapierała to jednak zakupy sprawiają mi przyjemność. Może to uzależnieniowe ale jakoś to kontroluję. Z jednej strony jednak obiektywnie rzecz ujmując to mam co na siebie założyć, jednak buszowanie w wieszaczkach i pojemnikach w zmatexie ma swój wymiar i wiąże sie z różnymi emocjami. Ileż to emocji gdy znajdę fajny ciuch... sprawdzam skład, czuję niepewność gdy niosę do przymieżalni i ta chwila prawdy, czasem niepewność czy aby napewno dobrze sie w tym czuję, czy pasuje czasem żal że jednak to nie to a czasem radość bingo, strzał w dziesiątkę biorę! 

Poniżej to co udało mi się kupić zapraszam:


Taka bawełniana bluzka, wygląda ładnie, dobrze sie w niej czuję.


Wełniana tuniczka z domieszką, fajna przytulna, czerwona. Szkoda że z tyłu przez mole nadgryziona niestety.


A to takie fajne wdzianko wełniane, kosztowało jakieś 2,80. Warto było, mimo że nie wygląda na nowe ale bardzo miłe w noszeniu.


Co prawda za długi ale ciepły skafanderek. Za duży ale do spania idealny zwłaszcza gdy jest bardzo zimno. Plusem jest kaptur który nakładam na głowę.



No i to na tyle miłego dzionka:) 

15 komentarzy:

  1. Świetne zdobycze. Przedostatni sweterek podoba mi się najbardziej.

    OdpowiedzUsuń
  2. Ja też lubię od czasu do czasu sobie tak pobuszować wśród wieszaków.

    OdpowiedzUsuń
  3. Dawno nie byłam na zakupach ubraniowych.

    OdpowiedzUsuń
  4. jeju kocham lumpeksowe łowy:D

    OdpowiedzUsuń
  5. Dwie przedostatnie rzeczy mi się podobają. Ja ostatnio w lumpkach znalazłam nowiutkie ocieplane sztyblety i golf w stylu norweskim, aż szkoda, że zbliża się wiosna ;)

    OdpowiedzUsuń
  6. Och, te lumpeksy 💗😁😍

    OdpowiedzUsuń
  7. u nas w lumpeksach same szmaty, dawno nie zaglądałam, bo w sieciówkach bywają lepsze ceny...
    jotka

    OdpowiedzUsuń
  8. W lumpeksach często można coś wyjątkowego upolować.

    OdpowiedzUsuń
  9. Bardzo ciekawe zdobycze! Jak jestem w Polsce, to zaglądam co tydzień do lumpeksu. ;D Też to mega uwielbiam. :)

    OdpowiedzUsuń
  10. już dawno nie byłam na takich zakupach, mam daleko...

    OdpowiedzUsuń

Cieszy mnie że tu jesteś, proszę zostaw ślad po sobie. Wspólnie dbamy o miłą atmosferę tutaj i szanujemy sie wzajemnie, dla tego nie pisz wielkimi literami, nie SPAMuj, nie zostawiaj linków do siebie. Nasze zdania mogą się różnić, ale zachowujemy kulturę i dobry smak.
Komentarze: propozycje wspólnej obserwacji, łańcuszki, autoreklamę (z linkami) i teksty nie na temat usuwam. Ja szanuję Ciebie, więc proszę szanuj mnie, a odwiedzę Cię gdy tylko będę mogła.
Bardzo mnie ucieszy gdy dołączysz do zacnego grona moich obserwatorów.
Życzę przyjemności!