poniedziałek, 6 marca 2023

Rozmaitości


 ...










12 komentarzy:

  1. To z posprzątanym pokojem krst naprawdę świetne.

    OdpowiedzUsuń
  2. To z posprzątanym pokojem jest naprawdę świetne.

    OdpowiedzUsuń
  3. Hahaha dobre :D Posprzątany pokój przy moich kotach :D :D :D

    OdpowiedzUsuń
  4. Posprzątany pokój to samo życie, a wyższe stanowisko wymiata.

    OdpowiedzUsuń
  5. He he fajna dawka zdrowego humoru od rana.

    OdpowiedzUsuń
  6. Nocowanie teściowej przebija wszystko, ale i kurs fotoszopu niezły:-)
    jotka

    OdpowiedzUsuń
  7. Mocno rozbawiły mnie żarty z kłótnią i teściową - a poniedziałek najlepiej zaczynać z uśmiechem na twarzy. ;)

    OdpowiedzUsuń
  8. Kurs Photoshopa wymiata, zaraz po nim wyższe stanowisko ;) na wszelki wypadek w pracy się nie odezwę w tym temacie, bo mam lęk wysokości ;)

    OdpowiedzUsuń
  9. mnie ten z posprzątanym pokojem też się bardzo podoba:)

    OdpowiedzUsuń

Cieszy mnie że tu jesteś, proszę zostaw ślad po sobie. Wspólnie dbamy o miłą atmosferę tutaj i szanujemy sie wzajemnie, dla tego nie pisz wielkimi literami, nie SPAMuj, nie zostawiaj linków do siebie. Nasze zdania mogą się różnić, ale zachowujemy kulturę i dobry smak.
Komentarze: propozycje wspólnej obserwacji, łańcuszki, autoreklamę (z linkami) i teksty nie na temat usuwam. Ja szanuję Ciebie, więc proszę szanuj mnie, a odwiedzę Cię gdy tylko będę mogła.
Bardzo mnie ucieszy gdy dołączysz do zacnego grona moich obserwatorów.
Życzę przyjemności!