środa, 10 maja 2023

Haul



 

Mawiają: bądź bogaty w dzień wypłaty. Czasem trzeba coś kupić, a czasem kupuje sie dla przyjemności. U mnie niektóre rzeczy sie pokończyły więc postawiłam na wypróbowanie czegoś nowego. Kupiłam też dla przyjemności, mam nadzieje że Tobie też będzie miło. Zapraszam do dalszej części. 


Bevola to tania marka Kauflandowa i okazuje sie że ma zapewne nie wszystkie produkty godne uwagi, ale po maseczce peel off patyczki kosmetyczne są godne mojej uwagi. Fajne i tanie (2,49).
Nić dentystyczna Rebi Dental, no cóż tniemy koszty więc zrezygnowałam z zakupu nici marki Jordan (około 15 pln) na rzecz tej (około 5pln). 
Hydrolat różany upolowany na promocji w Drogerii Natura. Ponoć sieć wyzej wspomnianych sklepów wyszła z marki Beauté Marrakech, sama kupowałam ulubione szampony z glinką i czarnuszką, wiec zdziwiła mnie promocja... 
Nacomi, pianka do mycia twarzy z borówką. Produkt ma nawilzać i łagodzić podrażnienia, szczególnie zimą i latem takie obietnice są dla mnie mocno kuszące bo moja naczynkowa skóra bardzo lubi nawilżenie...i woła o kojenie... 


Cukierki Ritter Sport Gin, są naprawdę pyszne! Idealnie wywarzna czekolada z Ginem, brzmi może dziwnie ale moje zmysły mówią że to bardzo udane połączenie!

Warta baterie do lampek króliczków. 
Miseczka wyszperana w Kiku, z kosza z przecenami. Nic jej nie brakuje a ja lubię miseczki przydadzą sie w kuchni jak i do zdjęć:)

Lampki króliczki pewnie sie przydadzą do zdjęć;) 
Niżej zdjęcie robione w sklepie, jak lampki sie palą. Miseczka od góry;)  widać cenę 8 pln.


Taca kamienna do serwowania, kupiłam z myślą o zdjęciach blogowych....
Avon Pur Blanca i LBD - dezodoranty w kulkach. 
Długopis kilkukoloowy. Lubię kupować długopisy....takie moje dziwactwo...


No i to chyba na tyle miłego dnia! 

35 komentarzy:

  1. Fajne zakupy, niech Ci dobrze służą :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Dezodoranty kw kulkach , jeszcze takich nie widziałam.

    OdpowiedzUsuń
  3. Fajne zakupy i cenowo też super:) Też kupiłam ostatnio hydrolat różany, pierwszy raz w życiu czegoś takiego używam, ale jest całkiem spoko, to znaczy, to że mnie nie podrażnił to już jest cud, a jakiegoś dodatkowego działania na razie nie zauważyłam;)

    OdpowiedzUsuń
  4. U mnie podobna schiza na długopisy :D

    OdpowiedzUsuń
  5. Miałam piankę Nacomi. Bardzo fajna sprawa. Hydrolaty Beaute Marrakech bardzo lubię, ale nie miałam pojęcia, że marka jest wycofywana z Natury 🤔

    OdpowiedzUsuń
  6. Każdy ma jakieś dziwctwo. Świetne zakupy w dobrych cenach.

    OdpowiedzUsuń
  7. Ja ciągle gubię długopisy i nigdy żadnego nie mogę znaleźć, kiedy akurat jest mi potrzebny.

    OdpowiedzUsuń
  8. Baterie w domu muszą być, nie ma co 😉 Jeśli chodzi o długopisy, to miewam podobnie, ale w szerszym zakresie: jak wchodzę na dział papierniczy i biurowy, to zawsze mnie coś zainteresuje, jak nie dobry ołówek, zakreslacz, gumka, kolorowe karteczki i tak mógłbym bez reszty. No wiesz, coś na zasadzie: no i kupuję te przydasie 😆

    OdpowiedzUsuń
  9. Hydrolaty bardzo lubię. Mam też różany, ale moje ulubione to lawendowe. :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Uwielbiam kosmetyki różane :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Różne lampki ledowe u mnie zawsze w cenie. Nawet latem zapalam w pochmurny deszczowy dzień.
    Ja sobie kupiłam w tygodniu 2 pudełka puzzli, mam nadzieję, że od czerwca będę miała więcej czasu i zabiorę się za układanie na świeżym powietrzu z jakimś ciekawym audiobookiem.
    Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  12. Jasne, czasem trzeba kupić coś dla swojej własnej przyjemności :)

    OdpowiedzUsuń
  13. Jak sprawdza się taca kamienna? Też zastanawiałam się nad kupnem żeby robić fajne zdjęcia.

    OdpowiedzUsuń
  14. Super zakupy, ja też lubię czasem powybierać sobie takie drobiazgi. Są przydatne i przynoszą mnóstwo radości :)

    OdpowiedzUsuń
  15. Ostatnio pokochałam wszelkie gydrolqty, a te różane należą do moich ulubionych.

    OdpowiedzUsuń
  16. U mnie nie długopisy a wieczne pióra królują, jak trafię na takie, co mi się podoba, to nie mogę się oprzeć, aby nie kupić.

    OdpowiedzUsuń
  17. Miseczka zawsze się przyda :) ja ostatnio zdecydowanie mniej kupuje dla przyjemności, ale tych cukierków chętnie bym spróbowała

    OdpowiedzUsuń
  18. Fajne zakupy, ja też lubię kupować długopisy :)

    OdpowiedzUsuń
  19. Widać, że zakupy udane :) Muszę wybrać się do Kika :)

    OdpowiedzUsuń
  20. Ja do hydrolatów mam uraz, wolę toniki. Do Kika musze się wybrać- widziałam że pojawiło się tam sporo rzeczy na lato 😀
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  21. To dobrze, że jesteś zadowolona z tych zakupów.

    OdpowiedzUsuń
  22. Zakupy zawsze cieszą i na pewno poprawiają humor.

    OdpowiedzUsuń
  23. Czasami upolowane drobiazgi sprawiają więcej radości, niż wymarzone buty:-)
    jotka

    OdpowiedzUsuń
  24. Mam te piankę Nacomi, jest fajna jeśli chodzi o mycie, ale czy coś robi specjalnego a skóry, nie zauważyłam. Ciekawa jestem jak Tobie posłuży.

    OdpowiedzUsuń
  25. No ja też lubię zakupy, ale nie lubię na nie chodzić...dużo czasu zabierają. Kauflandu u nas nie ma to i problem z głowy...ale jest inny sklep...🫣

    OdpowiedzUsuń
  26. Świetna taca do serwowania :) Przydałaby mi się taka do prezentacji :D

    OdpowiedzUsuń
  27. Ja mam manię kupowania kubków. Już w szafce się nie mieszczą :D

    OdpowiedzUsuń
  28. Fajne zakupy :-) Piankę muszę wypróbować :-)

    OdpowiedzUsuń
  29. Zawsze miło jest kupić coś przydatnego.

    OdpowiedzUsuń

Cieszy mnie że tu jesteś, proszę zostaw ślad po sobie. Wspólnie dbamy o miłą atmosferę tutaj i szanujemy sie wzajemnie, dla tego nie pisz wielkimi literami, nie SPAMuj, nie zostawiaj linków do siebie. Nasze zdania mogą się różnić, ale zachowujemy kulturę i dobry smak.
Komentarze: propozycje wspólnej obserwacji, łańcuszki, autoreklamę (z linkami) i teksty nie na temat usuwam. Ja szanuję Ciebie, więc proszę szanuj mnie, a odwiedzę Cię gdy tylko będę mogła.
Bardzo mnie ucieszy gdy dołączysz do zacnego grona moich obserwatorów.
Życzę przyjemności!