środa, 24 maja 2023

Haul

 



Ale zrobiło sie cieplutko i słonecznie, a to plus pewne zawirowanie sprawiło że poszłam na łowy. Lumpexowe szperanie ma coś w sobie co poprawia mi humorek, wiem że ubrania sa pogniecione, mam nadzieje że mi to wybaczycie;) świat nie jest idealny a ubrania sie gniotą;)
Trochę ubrań, coneico z drogerii przyniosłam... zapraszam do dalszej części

Bawełniana tuniczka, można jako koszule nocną zakładać, cienki materiał jasny kolor, fajne na lato:)


Bawełniana fajna tuniczka zarówno po domku jak i do spania....


Jednym z moich ulubionych materiałów na lato jest właśnie wiskoza, ubrania z tego materiału fakt że gniotące ale za to super sie noszą. Wiskoza jest sama w sobie chłodna, w noszeniu fajnie oddycha. Może po poniższej bluzce nie widać, ale ona miała metkę.... nowa bluzka za grosze:)


Kolejna troszkę dłuższa bluzka, granatowa, przyjemna:)


Spodenki na lato zarówno do noszenia np po domu jak i pod sukienkę czy spódnicę aby uda sie nie obierały:)


Infinity to chyba marka własna Drogerii Natura, mieli promkę na peelingi do twarzy, za tubkę wyszło mi jakies 7 złoych co czyni je tańszymi od niektórych saszetkowych produktów. Dwa peelingi inspirowane napojami: nawilżający i odżywczy:)
Isana maszynka do golenia:)


Takie chrupki w czekoladzie... mniam!
Herbaty: "karmelowa", "indyjski specjał" - uwielbiam ją z cytryną!, rooibos z dodatkami:)


No i jak na razie to na tyle szaleństw moich, miłego dnia!

13 komentarzy:

  1. Fajnie zakupy. Niech się dobrze sprawdzą.

    OdpowiedzUsuń
  2. W lumpiku człowiek zawsze znajdzie coś dla siebie 😁 Fajne, praktyczne ciuszki 😉
    A na chrupki w czekoladzie zawsze znajdzie się czas 😉

    OdpowiedzUsuń
  3. O super! Widać, że zakupy udane :) Fajne rzeczy udało Ci się upolować. Ja wczoraj byłam w lupeksie i też kupiłam kilka świetnych ciuszków. Lubię to lumpkowe szperanie :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Na pewno wyprasowane prezentowałyby się lepiej na zdjęciach...
    jotka

    OdpowiedzUsuń
  5. Ja też lubię lumpksowe wyprawy, ale ostatnio rzadko bywam w takich sklepach. Super zdobycze.

    OdpowiedzUsuń
  6. Mój mąż zawsze potrafi upolować świetne spodnie za małe pieniądze i często jeszcze z metkami itd :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Też lubię ubrania z wiskozy.

    OdpowiedzUsuń
  8. Fajne zakupy, niech Ci dobrze służą :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Spodenki fajne. :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Też lubię i używam rzeczy z wiskozy na lato. I zawsze latem kupuję sobie różne owocowe peelingi do ciała i balsamy do stóp, by nie wstyd było założyć sandałek ;)
    Teraz jakoś przeszła mi ochota na czekoladowe rzeczy, mam teraz smak na chipsy, szczególnie w towarzystwie kryminału!

    OdpowiedzUsuń
  11. Na te słodkości z ostatniego zdjęcia chętnie się skuszę.

    OdpowiedzUsuń

Cieszy mnie że tu jesteś, proszę zostaw ślad po sobie. Wspólnie dbamy o miłą atmosferę tutaj i szanujemy sie wzajemnie, dla tego nie pisz wielkimi literami, nie SPAMuj, nie zostawiaj linków do siebie. Nasze zdania mogą się różnić, ale zachowujemy kulturę i dobry smak.
Komentarze: propozycje wspólnej obserwacji, łańcuszki, autoreklamę (z linkami) i teksty nie na temat usuwam. Ja szanuję Ciebie, więc proszę szanuj mnie, a odwiedzę Cię gdy tylko będę mogła.
Bardzo mnie ucieszy gdy dołączysz do zacnego grona moich obserwatorów.
Życzę przyjemności!