sobota, 20 maja 2023

Inspiracje prezentowe na Dzień Mamy:)

 Siemaneczko! 26 maj, czyli Dzień Matki coraz bliżej, czyli w najbliższy piątek. Oczywiście: pamięć, obecność, wspólny jakościowy czas są najważniejsze zdecydowanie. Wyrazić miłość, wdzięczność, szacunek można słowami, wspólnym czasem ale także wręczając prezent. Każdy swoją rodzicielkę zna, więc wie co sprawi jej radość, wie jakie ma potrzeby.

Jednak może komuś przyda się mała podpowiedź czy też inspiracja zakupowa. Mam nadzieje że sie ten post przyda komuś:) Jeśli znajdę jakiś rabat wspomnę o tym:) Zapraszam:


Biżuteria...

plenershop.pl subtelna ręcznie robiona biżuteria z kamieniami można przejrzeć też na instagram plener.nature. Jest kod zniżkowy MAMA daje on 20%  + darmowa wysyłka


spoo-design to sklep z biżuterią a różnorodność w ofercie jest ogromna. Ten motylek jest cudny!


Animal Kingdom rękodzieło z Łodzi, inspirowane naturą od 19 do 22 maja jest - 10%.


Świeczki zapachowe, są miłośnicy. Niby sezon świeczkowo kominkowy za nami, ja jednak myślę że w chłodniejszy może deszczowy czas miło cieszyć się światłem, zapachem jaki daje zapachowa świeca czy wosk. 

chiaroscuro ręcznie wytwarzane świece sojowe z malowniczej warmińskiej miejscowości. Z okazji Dnia Mamy jest -15% instagram

Marka  aromame.eu dostępna w Rossmann, instagram aromahomeeu aromame.eu


Hand made. Możesz coś upiec, ugotować. Samodzielnie zrobiony prezent jest wyjątkowy. 


Voucher do kina, a może teatru bul opery. Nie wiesz na co i na kiedy? Taki otwarty bilet obdarowana osoba może zamienić na bilet na konkretną sztukę i termin. Bilety bywają podwójne więc będzie mogła zaplanować rozrywkę z bliską osobą a to jeszcze większa przyjemność. 


Kosmetyki, oj mnóstwo firm marek, wybór na rynku wydaje sie bezkresny:)


Pellesana to surowce kosmetyczne, można skompletować fajny zestaw, albo znaleźć coś co dorzucisz do prezentu. instagram pellesanapl facebook Pellesana Surowce


Nowa Kosmetyka to produkty do ciała i paznokci.  facebook nowakosmetyka



oxygenetic.pl oferuje produkty pielęgnacyjne, ma trzy serie:

energetyzująco-dotleniająca 
odmładzająco-dotleniająca
 peelingów kwasowych


perfect-lady.pl to produkty pielęgnacyjne do ciała, twarzy i paznokci. 
nstagram.com perfectladybecapro 
Mrs. Potter's


facebook Mrs.Potters Mrs. Potter's to produkty pielęgnacyjne do włosów, przyjazne portfelowi:)


Neboa to marka dbająca o planetę, oferuje łatwo dostępne naturalne, odpowiednie dla wegan kosmetyki pielęgnacyjne. 



Lampka, lampka solna, a może coś ładnego do ozdoby wnętrza?


Może jakiś produkt do masażu? w sklepie zdrowolandia.pl może coś ciekawego znajdziesz


Edica   sklep z produktami dla osób które notują, piszą, rysują (-15% dla nowych klientów)


A.... może kawa, herbata i coś słodkiego?
Moja mama bardzo polubiła kawę manufaktura.kapucyni.pl w sklepie znajdziemy produkty pszczele na które jest -10%.  W ofercie są też zestawy upominkowe, kosmetyki i publikacje. 


Moja mama bardzo lubi wiśnie w czekoladzie od  vobro.pl


Aroma Coffee sklep z kawą, herbatą, akcesoriami. Znajdziemy tam także zestawy prezentowe:) 


Karty podarunkowe to takie rozwiązanie nie wymagające myślenia trochę pójście na łatwiznę. Takie rozwiązanie oferują sklepy a takze punkty usługowe np fryzjer, kosmetyczka.

No to już chyba na tyle, miłego dnia:) 

28 komentarzy:

  1. Dużo fajnych pomysłów, swojej mogę niestety już tylko znicz i modlitwę podarować.

    OdpowiedzUsuń
  2. Ja już mam prezent dla swojej mamy, ale Twoje inspiracje są naprawdę świetne.

    OdpowiedzUsuń
  3. Dużo fajnych pomysłów :) Ja w tym roku postawiłam na biżuterię :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Ja jeszcze nie mam pomysłu, ale coś na pewno wymyślę.

    OdpowiedzUsuń
  5. Witam serdecznie ♡
    Świetne inspiracje kochana :) Ja już wiem co dam mojej mamie. Prezent przyszykowałam już z tydzień temu ;)
    Pozdrawiam cieplutko ♡

    OdpowiedzUsuń
  6. Świece, biżuteria to bardzo uniwersalne propozycje :)

    OdpowiedzUsuń
  7. zupełnie zapomniałam o dniu matki - zresztą, moją trudno zadowolić czymkolwiek :)

    OdpowiedzUsuń
  8. bardzo ciekawe propozycje,ja swojej podobnie jak Dorota znicz mogę podarować. A ja na Dzień Matki zabieram córkę na koncert jednego z jej ulubionych zespołów k-popowych ;)

    OdpowiedzUsuń
  9. Lubię takie posty z propozycjami prezentowymi, bo czasem jednak człowiek błądzi z myślami czym sprawić bliskiej osobie przyjemność.
    Ja w tym roku prezent mam już od stycznia - zabieram mame na wymarzony koncert Andre Rieu, no i sobie teraz podbiłam poprzeczkę 😄. Na szczęście moja mama ze wszystkiego się cieszy.

    OdpowiedzUsuń
  10. Myślę, że wybrany voucher to zawsze dobry pomysł.

    OdpowiedzUsuń
  11. Ja mojej kupilam zdrowotne i praktyczne prezenty w tym roku. Kasy nie za dużo, a to jej się przyda.
    Radiomuzykant-ka

    OdpowiedzUsuń
  12. Jeszcze nie wiem, co kupię mojej mamie, teraz ma bardzo specyficzne potrzeby z racji choroby, ale pomysły na prezent zawsze się przydają.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Stawiam głównie na wspólne spotkanie, wyjście do ogrodu botanicznego jeśli pogoda pozwoli, tak aby miała trochę aktywności fizycznej i zielonego otoczenia.

      Usuń
  13. Mnóstwo fajnych propozycji 🙂 u mnie w tym roku przezent będzie związany z remontem, jaki trwa u mojej mamy. Plus miło spędzony czas i relaks 🙂 pozdrawiam, Asia z Pisane z uśmiechem

    OdpowiedzUsuń
  14. Mamy już nie mam, a sama jako matka chciałabym dostać jakiś voucher do SPA lub ulubione słodycze do kawy:-)

    OdpowiedzUsuń
  15. Moja mama ju z dostałą prezent bo nie będziemy się widzieć w jej święto, dostała dwa doniczkowe kwiatki :)

    OdpowiedzUsuń
  16. Super propozycje, dziękujemy :) Ja ze swojej strony podbijam Oxygenetica, genialne kosmetyki! Moje niedawne odkrycie, zupełnie przypadkiem natknęłam się na nie w Hebe. Wypróbowałam już kwas przeciwstarzeniowy Acid Peel, mam skórę gładką jak dziecko! Pory i zmarszczki mimiczne prawie niewidoczne, do tego cera jest bardzo promienna! Używam też kremu na dzień i na noc z witaminą C, obydwa są świetne. Super nawilżenie skóry i uelastycznienie. Polecam wszystkim bardzo !

    OdpowiedzUsuń
  17. Produkty do masażu to fajny pomysł :D

    OdpowiedzUsuń
  18. Dzięki za polecenie, ponieważ zawsze mam problem z prezentem na dzień mamy, więc zapisuje sobie inspiracje :)

    OdpowiedzUsuń
  19. Na pewno nie brakuje miłośników świec zapachowych.

    OdpowiedzUsuń
  20. Dziękuję za tyle inspiracji prezentowych także na różne okazje.

    OdpowiedzUsuń
  21. Bardzo fajne propozycje prezentów, w sumie ze wszystkich bym skorzystała ;) Natomiast od mojego synka dostałam w tym roku piękny bukiet własnoręcznie zebranych kwiatów, piękną broszkę i artystyczne wytwory rękodzielnicze jego autorstwa ;)

    OdpowiedzUsuń
  22. Mnie najlepiej by ucieszył bilet do teatru, jakiś wyjazd w ciekawe przyrodniczo miejsce lub wyjście do dobrej restauracji.

    OdpowiedzUsuń
  23. Fajne pomysły. Każda mama jest inna, ale najlepiej już dziecko będzie wiedziało, co jej podarować, wyjątkowego i niepowtarzalnego. Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń

Cieszy mnie że tu jesteś, proszę zostaw ślad po sobie. Wspólnie dbamy o miłą atmosferę tutaj i szanujemy sie wzajemnie, dla tego nie pisz wielkimi literami, nie SPAMuj, nie zostawiaj linków do siebie. Nasze zdania mogą się różnić, ale zachowujemy kulturę i dobry smak.
Komentarze: propozycje wspólnej obserwacji, łańcuszki, autoreklamę (z linkami) i teksty nie na temat usuwam. Ja szanuję Ciebie, więc proszę szanuj mnie, a odwiedzę Cię gdy tylko będę mogła.
Bardzo mnie ucieszy gdy dołączysz do zacnego grona moich obserwatorów.
Życzę przyjemności!