poniedziałek, 8 maja 2023

Rozmaitości

 











11 komentarzy:

  1. Auto nie chce jechać... Super.😂😂😂

    OdpowiedzUsuń
  2. Ha ha, rezonans magnetyczny mnie powalił :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Rezonans magnetyczny kręgosłupa też by mi się przydał ha ha.

    OdpowiedzUsuń
  4. dobre wejście w poniedziałek!

    OdpowiedzUsuń
  5. Dobre :D Chociaż to o blondynce, takie burackie.

    OdpowiedzUsuń
  6. Szekspir genialny!!!! :D :D :D
    I Urząd Pracy ;p

    OdpowiedzUsuń
  7. Urząd pracy znakomity, a pierwszy obrazek ku refleksji!
    jotka

    OdpowiedzUsuń
  8. Z rezonansem magnetycznym i z poderwaniem tupecika - super!

    OdpowiedzUsuń
  9. obrazek z rezonansem i autem mnie powalił;)

    OdpowiedzUsuń
  10. Szczęście może mieć naprawdę różne oblicza.

    OdpowiedzUsuń

Cieszy mnie że tu jesteś, proszę zostaw ślad po sobie. Wspólnie dbamy o miłą atmosferę tutaj i szanujemy sie wzajemnie, dla tego nie pisz wielkimi literami, nie SPAMuj, nie zostawiaj linków do siebie. Nasze zdania mogą się różnić, ale zachowujemy kulturę i dobry smak.
Komentarze: propozycje wspólnej obserwacji, łańcuszki, autoreklamę (z linkami) i teksty nie na temat usuwam. Ja szanuję Ciebie, więc proszę szanuj mnie, a odwiedzę Cię gdy tylko będę mogła.
Bardzo mnie ucieszy gdy dołączysz do zacnego grona moich obserwatorów.
Życzę przyjemności!