sobota, 6 maja 2023

Ulubieńcy kwietnia


Dzień dobry, weekend to czas kojarzący się z przyjemnością więc i ja dzisiaj o tym co konkretnie odnalazłam w miesiącu kwietniu, zapraszam:)


 

O zespole Slipknot wiedziałam ale jakoś nie słuchałam, aż do przeczytania w jakimś artykule, odpaliłam i okazało się że pod tą marką są ballady także. Jakoś mnie wciągnęło , poniżej kilka ich kawałków: 

Slipknot - Yen: Director's Cut (Bone Church)



Slipknot - Psychosocial

The Devil in I




A tutaj jeden kawałek zespołu Oomph! - Labyrinth


Herbata z sokiem pomarańczowym, jabłkiem, pomarańczą i... melonem. 


Co prawda nie sa to dzieła ale fajnei sie oglądało: "Ratownik" to produkcja o ratowniku który uległ wypadkowi i jako osoba na wózku doznaje ostracyzmu ze stwony bliskich osób, planuje zemstę. Film trzyma w napięciu, ma swój klimat. 

Mężczyzna imieniem Otto Skłania ku zastanowieniu nad wartościami. Mamy tu zestawienie wartości dawnych i tego co teraz jest ważne, jak zmieniła sie mentalność ludzi. Zgorzkniały starszy pan może też tutaj być jako symbol czegoś co zmierza ku zapomnieniu, i czy my pozwolimy na to czy jednak bedziemy pięlęgnować... 




Jamajka bananowa, myślę że za mało na naszym rynku słodyczy bananowych, a banan i czekolada to jest to co lubię. Jamajka słodka przyjemności rozpuszcza sie w buzi dając chwilę przyjemności:)



Neboa, maska nawilżająco odżywcza. Pięknie pachnie, jest wydajna fajnie dociąża niesforne kosmyki ale nie obciąża a nabłyszcza włosy:)



To na tyle ulubieńców, miłego weekendu:) 

22 komentarze:

  1. Czekoladki i dobrą herbatę też uwielbiam :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Kosmetyki Neboa też należą do moich ulubionych, a oba filmy chętnie obejrzę w wolnej chwili :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Film w Tomemm Hanksem chętnie obejrzę.

    OdpowiedzUsuń
  4. Czekoladki są pyszne, a herbaty chętnie bym sprobowała.

    OdpowiedzUsuń
  5. Lubię takie klipy jak Oomph - Labyrinth. To niesamowite czego wykonawcy nie wymyślą. Czyżby wzorowali się na "Alicji w Krainie czarów?!' W każdym razie wersja bardziej makabryczna, aczkolwiek ciekawa.
    Takiej herbatki chętnie bym się napiła, a film z Tomem Henksem spróbuję znaleźć i obejrzeć .
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  6. Bogato i różnorodnie...my odkrywamy teraz filmy i seriale na kanale Disney+
    jotka

    OdpowiedzUsuń
  7. Uwielbiam cukierki Jamajka :D

    OdpowiedzUsuń
  8. To fakt, mało jest bananowych słodyczy, a też bardzo takie lubię.

    OdpowiedzUsuń
  9. super ulubieńcy, niestety chyba nie znam tych piosenek :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Zgodzę się z Tobą, że połączenie banana i czekolady to jest jeden z lepszych pomysłów.

    OdpowiedzUsuń
  11. Tom Hanks w kolejnej ciekawej roli. To może być bardzo ciekawa propozycja. On zawsze gra dość nieoczywiste postaci. Dzięki za inspirację, pozdrawiam! 😉

    OdpowiedzUsuń
  12. Witam serdecznie ♡
    Super są twoi ulubieńcy, bardzo inspirujący :) Bardzo chętnie obejrzę sobie te tytuły, bo akurat nie widziałam a zdaje się, ze są w moim guście :) i chętnie spróbuję słodyczy (kocham te z bananem :))
    Pozdrawiam cieplutko ♡

    OdpowiedzUsuń
  13. Muszę się rozejrzeć za tymi czekoladkami, to coś co uwielbia mój tata, takie puszyste, miękkie pianeczki :) Herbatka super, na pewno smakowała świetnie, bardzo lubię takie z dodatkami przeróżnymi, ja w tej chwili piję z sokiem z malin i plastrami pomarańczy :))
    Pozdrawiam serdecznie, Agness:)

    OdpowiedzUsuń
  14. jamajka zawsze u mnie gosci :)

    OdpowiedzUsuń
  15. Film z Hanksem chętnie obejrzę, ale dopiero po przeczytaniu książki.

    OdpowiedzUsuń
  16. Mnie też zaciekawił ten film z Hanksem :) A słodkości Jamajka bardzo lubię :)

    OdpowiedzUsuń
  17. Na tę herbatę chętnie bym się skusiła.

    OdpowiedzUsuń
  18. Slipknot! Słuchałam ich namiętnie w czasach mojej młodości :)
    Z ciekawością obejrzę obydwa filmy. Polecam też "Mężczyzna imieniem Ove", bo Otto to chyba jego amerykański odpowiednik. Ove był pierwszy :)

    OdpowiedzUsuń

Cieszy mnie że tu jesteś, proszę zostaw ślad po sobie. Wspólnie dbamy o miłą atmosferę tutaj i szanujemy sie wzajemnie, dla tego nie pisz wielkimi literami, nie SPAMuj, nie zostawiaj linków do siebie. Nasze zdania mogą się różnić, ale zachowujemy kulturę i dobry smak.
Komentarze: propozycje wspólnej obserwacji, łańcuszki, autoreklamę (z linkami) i teksty nie na temat usuwam. Ja szanuję Ciebie, więc proszę szanuj mnie, a odwiedzę Cię gdy tylko będę mogła.
Bardzo mnie ucieszy gdy dołączysz do zacnego grona moich obserwatorów.
Życzę przyjemności!