sobota, 22 lipca 2023

Oxygenetic

 Twarz jest wyjątkową częścią wizerunku, ciągle odsłonięta zdradza wiele, dlatego pielęgnacji poświęca sie chyba najwięcej uwagi. Oczy są zwierciadłem duszy, w komunikacji patrzymy drugiej osobie w oczy. Podstawą dbania o skórę jest jej pielęgnacja, oczyszczanie, nawilżanie jest bardzo ważne.

Od marki oxygenetic.pl otrzymałam dwa produkty Przeciwstarzeniowy peeling kwasowy oraz Rewitalizujące serum pod oczy


Przeciwstarzeniowy peeling kwasowy opis

Preparat dzięki zdolności przenikania do głębokich warstw skóry, stymuluje procesy wytwarzania włókien kolagenu i elastyny, co powoduje jej ujędrnienie i uelastycznienie.

W konsekwencji zmarszczki są wygładzone, a skóra widocznie odmłodzona. Peeling dzięki wspieraniu syntezy ceramidów, intensywnie regeneruje skórę, nawilża i zapobiega transepidermalnej utracie wody (TEWL), chroniąc ją przed odwodnieniem.

Ponadto hamuje produkcję melaniny, widocznie rozjaśniając przebarwienia. Dodatkowo poprzez pobudzenie metabolizmu komórkowego znacznie poprawia kondycję skóry, zapewniając jej młody i promienny wygląd.

Preparat polecany dla skóry wymagającej poprawy sprężystości, redukcji nawet głębokich zmarszczek, ujednolicenia kolorytu i dogłębnego nawilżenia.


Sposób użycia:

Nałożyć cienką warstwę peelingu wieczorem na skórę twarzy, szyi i dekoltu. Stosować w formie kuracji przez 3 tygodnie. W pierwszym tygodniu preparat aplikować co drugi dzień. Następnie stosować codziennie, aż do zakończenia kuracji. Dla podtrzymania efektu stosować 1-2 razy w tygodniu. Podczas kuracji używać filtrów UV oraz unikać ekspozycji na słońce. Unikać bezpośredniego kontaktu z oczami.


Moja opinia:

Peeling stosowałam podczas wieczornej pielęgnacji, po kilku minutach zmywałam kosmetyk, moja naczynkowa buzia średnio lubi sie z kwasami więc oczekuje łagodzenia więc nie stosowałam go zbyt często. Peeling dobrze oczyszcza, wygładza buzię staje sie ona bardziej napięta. 
Dostępność dobra w Hebe kupimy ten produkt za ok 40 pln/50ml


Serum natychmiast dotlenia delikatną skórę okolic oczu stymulując procesy produkcji nowych komórek oraz wzmacnia jej naturalną warstwę ochronną.

Rewitalizuje i poprawia elastyczność, nadaje promienny wygląd cery, utrzymuje optymalny poziom nawilżenia i działa przeciwzmarszczkowo.

Dodatkowo serum zmniejsza widoczność cieni i opuchnięć pod oczami. Efekt to głęboko nawilżona, pełna witalności i blasku skóra wokół oczu, która nadaje świeże spojrzenie.


Sposób użycia:

Stosować codziennie rano i wieczorem na oczyszczoną skórę okolic oczu. Tylko do użytku zewnętrznego. Unikać bezpośredniego kontaktu z oczami.


Pojemność:

15ml


Moja opinia: 

Krem przyjemnie sie rozsmarowuje pod oczami jest to przyjemne, skóra staje sie bardziej nawilżona, odżywiona, napięta rozjaśniona lekko, nie posiadam cieni pod oczami więc cieżko mi sie wypowiedzieć w kontekście ewentualnej likwidacji wspomnianego problemu. W Hebe zapłacimy jakieś 32 pln

Konsystencja produktów:
 

Za możliwosć przetestowania dziękuję marce oxygenetic.pl

27 komentarzy:

  1. Zachęcająco się prezentuje ten krem.

    OdpowiedzUsuń
  2. Serum pod oczy by mi się przydał.

    OdpowiedzUsuń
  3. Ładne zdjęcia, kosmetyki godne wypróbowania.

    OdpowiedzUsuń
  4. Ciekawe produkty. Serum pod oczy mnie szczególnie zainteresowało.

    OdpowiedzUsuń
  5. Oba fajne. :)
    Radiomuzykant-ka

    OdpowiedzUsuń
  6. Super, że jesteś zadowolona z tych produktów :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Jakże ja bym chciała żeby jakieś smarowidło rzeczywiście spełniło swoje obietnice z opisu😀jednak nie ma co sie oszukiwać, żaden krem czy serum nie usunie zmarszczek, nawet nie zmniejszy widocznisci 😀. Niemniej warto siw smarować żeby zbyt szybko nie doszły nowe 😅.

    OdpowiedzUsuń
  8. Nie znałam tej marki. Dobrze, że produkty spełniają swoją rolę.

    OdpowiedzUsuń
  9. Dla siebie nie nabędę, ale na prezent? kto wie :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Nie znam tej firmy. Skład kosmetyków jest dłuuuuuugi....Mam nadzieję, że działają.

    OdpowiedzUsuń
  11. Ja niestety niczego nie używam. Chyba jest za bardzo związany z naturą. ;)

    OdpowiedzUsuń
  12. To dobrze, że oba produkty świetnie się sprawdzają.

    OdpowiedzUsuń
  13. Nie jestem pewna, czy preparaty o silnym działaniu są do końca bezpieczne w warunkach domowych...
    jotka

    OdpowiedzUsuń
  14. Bardzo ciekawy kosmetyk. :) Nie próbowałam jeszcze.

    OdpowiedzUsuń
  15. Poznałam ofertę Oxygenetic wlaśnie dzięki Pure Beauty. Polubiłam ich kosmetyki :)

    OdpowiedzUsuń
  16. Warto też nie zapominać o szyi, bo ona także szybko z wiekiem wiotczeje, a mało dostaje od nas, jej nosicieli ;) uwagi. Niemniej seria kosmetyków warta uwagi.

    OdpowiedzUsuń
  17. Dziękuję Ci za tak obszerną recenzję, czuję się zachęcona :)

    OdpowiedzUsuń
  18. Ciekawe propozycje, chętnie przetestowałabym te kosmetyki, czuję się zachęcona

    OdpowiedzUsuń
  19. Ostatnio dosyć często stosuję kremy pod oczy i szukam odpowiedniego dla siebie. Może i po ten sięgnę jak obecny mi się skończy :)

    OdpowiedzUsuń
  20. Pierwszy raz czytam o tej marce. Teraz sporo się pojawia nowych produktów. Dobrze, że można poczytać recenzje. Patrycja

    OdpowiedzUsuń
  21. Mi by przydało się porządne serum pod oczy

    OdpowiedzUsuń
  22. Zawsze dobrze wiedzieć na które produkty warto zwrócić uwagę.

    OdpowiedzUsuń
  23. Nie używam zbyt wielu kosmetyków a mimo to podobno nie wyglądam na swój wiek. Dobrze wiedzieć, że są takie produkty bo zapewne z czasem trzeba będzie zacząć je stosować.

    OdpowiedzUsuń
  24. Nie znam tej marki. Ciekawe jak ze skórą wrażliwą, poddatną na uczulenia. Spróbowałabym peelingu. Po prostu MAMA

    OdpowiedzUsuń
  25. Bardzo dziękuję za polecenie obu tych kosmetyków.

    OdpowiedzUsuń
  26. Krem zapowiada się obiecująco, dziękuję za szczegółową recenzję - na pewno go wypróbuję!

    OdpowiedzUsuń

Cieszy mnie że tu jesteś, proszę zostaw ślad po sobie. Wspólnie dbamy o miłą atmosferę tutaj i szanujemy sie wzajemnie, dla tego nie pisz wielkimi literami, nie SPAMuj, nie zostawiaj linków do siebie. Nasze zdania mogą się różnić, ale zachowujemy kulturę i dobry smak.
Komentarze: propozycje wspólnej obserwacji, łańcuszki, autoreklamę (z linkami) i teksty nie na temat usuwam. Ja szanuję Ciebie, więc proszę szanuj mnie, a odwiedzę Cię gdy tylko będę mogła.
Bardzo mnie ucieszy gdy dołączysz do zacnego grona moich obserwatorów.
Życzę przyjemności!