piątek, 21 lipca 2023

Perfect Lady. Lakier do paznokci NailPOLISH - Venus Girl 8 ml

 Wiecie że rzadko maluję paznokcie... najczęściej latem właśnie u stóp a przy okazji u rąk, ale nie jest to reguła. Jest ciepło, noszę obuwie odkryte więc nadszedł czas by wypróbować lakiery marki perfect-lady.pl jest też odżywka do paznokci. Na zdjęciach zbiorowych będzie odżywka i dwa lakiery Sex on the Beach oraz Venus Girl, dziś będzie o tym drugim. Z góry uprzedzam że nie jestem dobra w malowaniu paznokci, oraz opisywanie kolorów więc zrobiłam dwa zdjęcia w świetle naturalnym i sztucznym. Paznokcie malowane w poniedziałek, jak wyglądały w czwartek?

Zapraszam



Na powyższej fotografii cała trójka, dwa lakiery i odżywka:

Sex on the Beach 

SOS nails oil therapy - olejowa terapia odżywcza do paznokci

Venus Girl

Tak wyglądają pędzelki


Tutaj wychodzi moja niedokładność w malowaniu paznokci. Zdjęcie poczynione w autobusie wieczornym w środę. Ciacho autorstwa koleżanki


Tutaj czwartkowe ujęcie widać odprysk, przetarcia na koniuszkach paznokci, są odpryski. 


Cóż mogę powiedzieć, malowałam paznokcie w poniedziałek po południu, nie używałam żadnych innych produktów po prostu sam lakier. Produkt po nałożeniu całkiem szybko wyschnął co mnie bardzo ucieszyło. Co do krycia to niby można przy jednej warstwie jak kto mocno sie uprze, ale ja nałożyłam dwie, na wskazującym palcu nie dokładnie pomalowanym widać różnicę. Lakier dość dużą ma pojemność bo aż 8 ml, produkt profesjonalny pewnie dla tego że z myślą o salonach usługowych. CEna jest bardzo przystpna bo  jest to 11,50 wybór kolorów dobry. Za możliwość przetestowania dzękuję marce https://perfect-lady.pl/



21 komentarzy:

  1. Kolory są dość uniwersalne. Na pewno znajdą wiele użytkowniczek.

    OdpowiedzUsuń
  2. Za taką ceną rzeczywiście warto się skusić.

    OdpowiedzUsuń
  3. Wolę swój Sally Hansen, nawet na paznokcie stóp :D

    OdpowiedzUsuń
  4. Ja teraz nie mogę malować, problemy skórne ale malowałam

    OdpowiedzUsuń
  5. Zawsze mnie wkurza jak takie wycierki na końcówkach paznokci się robią.
    Radiomuzykant-ka

    OdpowiedzUsuń
  6. Lubię czerwone kolory na paznokciach

    OdpowiedzUsuń
  7. Priorytetem u mnie są lakiery, takie jak te. To znaczy, które szybko schną. Z chęcią je wypróbuję.

    OdpowiedzUsuń
  8. Bardzo fajne lakiery :D Pozdrawiam ♥

    OdpowiedzUsuń
  9. Bardzo ładny kolorek. Przez wzgląd na wykonywany zawód nie maluję paznokci.

    OdpowiedzUsuń
  10. Widzę, że cena tych lakierów jest naprawdę przystępna. Ekstra!

    OdpowiedzUsuń
  11. Nie maluję paznokci, ale kolor tego lakieru bardzo mi się podoba, świetny akcent dopełniający stylizację.

    OdpowiedzUsuń
  12. Maluję paznokcie lakierami, które kosztują pięć razy tyle za buteleczkę. Ale są ekologiczne i bardziej trwałe.

    OdpowiedzUsuń
  13. Oba kolorki mi się podobają, tym bardziej, że podobnymi odcieniami czerwonego lubię sobie czasem paznokcie pomalować. Już zerknęłam na stronę z tymi produktami i widzę, że ceny przystępne, wybór w kolorach jest. Więc możliwe, że skuszę się na zakupy ;)

    OdpowiedzUsuń
  14. Uwielbiam tę firmę jeśli chodzi o lakiery do paznokci. Według mnie sporo wytrzymują, zwłaszcza przy obowiązkach domowych.

    OdpowiedzUsuń
  15. Dobrze, że te lakiery naprawdę szybko schną.

    OdpowiedzUsuń
  16. Ten wiśniowy bardzo mi się podoba, lubię takie kolory.

    OdpowiedzUsuń

Cieszy mnie że tu jesteś, proszę zostaw ślad po sobie. Wspólnie dbamy o miłą atmosferę tutaj i szanujemy sie wzajemnie, dla tego nie pisz wielkimi literami, nie SPAMuj, nie zostawiaj linków do siebie. Nasze zdania mogą się różnić, ale zachowujemy kulturę i dobry smak.
Komentarze: propozycje wspólnej obserwacji, łańcuszki, autoreklamę (z linkami) i teksty nie na temat usuwam. Ja szanuję Ciebie, więc proszę szanuj mnie, a odwiedzę Cię gdy tylko będę mogła.
Bardzo mnie ucieszy gdy dołączysz do zacnego grona moich obserwatorów.
Życzę przyjemności!