środa, 5 lipca 2023

Przyjemności czerwca



Czerwiec minął więc dziś powspominam przyjemne chwile, powyżej migawka ze spotkania z panem z portalu randkowego. Jadłam pyszną pavlovą jest to deser wywodzący sie z Australii  i Nowej Zelandii; taki jakby torcik bezowy mój był właśnie nie wiem czy z bitą śmietaną serkiem mascarpone... ale naprawdę udana masa, były truskawki, jagody... mniam!
Jakie jeszcze przyjemności mnie spotkały w czerwcu? Zapraszam: 

1) Właśnie chciałam mieć prochowiec, na szczęście udało mi się nabyć. Różowy płaszcz i ta sukienka, jakoś tak mi do siebie pasują:) ba! mam jeszcze jedną która genialnie komponuje się z nim, ciesze sie że go upolowałam za około 5 pln, w lumpq. Sukienka z innego szmatexu kosztowała mnie jakieś 14 pln. 


2) Wycieczka do Szymbarku, pierwszy raz byłam jakieś kilkanaście lat temu. Gdzieś czytałam że w "Krzywym domku" zrobili kuchnie i łazienkę ale gdy już zwiedziłam domek mam wrażenie że nie wiele sie tam zmieniło, właściwie to nie zauważyłam różnicy. Może  mój błędnik nieco mniej szalał po za pierwszej wizycie w domku w którym wszystko jest do góry nogami.. Wnętrze obiektu urządzono tak że człowiek ma wrażenie że chodzi po suficie. Dodatkowo "podłoga" jest wyprofilowana a schody na pięterko krzywe. Cała wycieczka to radość, ale były punkty które ucieszyły mnie dodatkowo:



a) Pogoda cudna, światło słoneczne cienie dodawały magii wśród drzew. 


b) Rozmowa i patrzenie sie w ogień z paleniska. To były naprawdę klimatyczne chwile. Drewniane ławy, stoły dłuuugie, wewnątrz tego lokalu było chłodniej niż na zewnątrz co dawało fajny klimat. Minusem była muzyka ale jej starałam sie nie słyszeć za to skupiałam sie na doskonaleniu umiejętności interpersonalnych, które mam wrażenie są coraz rzadsze. 


Takie drewniane wnętrze i klimat to świetna odskocznia od tego co coraz częściej spotykamy... biel, nowoczesność, szkło...


c) Fajnie było po wyjściu z krzywego domku, jeszcze jak mi sie w głowie kręciło, usiąść i napić sie wody pod tym drewnianym zadaszeniem. Unosząc wzrok można poczytać po kaszubsku:


3) Miałam okazje oglądać spektakl: "Kursk" w nietypowym miejscu bo na "Darze Pomorza". Tragedia załogi ogromna to co czuli musiało być potworne. Potraktowanie rodzin nieszczęśników których było 117 osób.... no sztuka mnie nie porwała, ale fakt że nie poszłam sama, oraz ze na statku obserwowałam widowisko sprawiło mi ogromną przyjemność. Kocham teatr. 


4) Spotkanko urodzinowe z moją koleżanką. Robi najlepszą herbatkę, wygląda jak drink a jednak to herbata:)


5) Bób i ogórki małosolne


6) Prasent - Ei 350g.  Czekoladowe jajo wypełniane przepysznymi pralinami. Czekolada mleczna przepyszna, czekoladki też, co z tego że wielkanocne.... termin mają do końca roku, są przepyszne a całość kosztuje dyszkę na ryneczku...



7) Czereśnie, truskawki... koktajle... sama radość. Czereśnie i czekolada, przyjemne połączenie. 


No i chyba to na tyle a co Tobie sprawiło przyjemność w czerwcu? 

21 komentarzy:

  1. Równie miłych chwil, a nawet więcej przyjemności życzę na lipiec :) Cieszę, się że tyle radości Cię spotkało, a torcik bezowy uwielbiam :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Cieszę się, że przeżyłaś tak wiele przyjemnych chwil i dla ciała i dla duszy. Oby dobra passa trwała także w lipcu.🙂💓

    OdpowiedzUsuń
  3. dużo przyjemności w czerwcu, mam nadzieję,że lipiec będzie równie przyjemny. U nas z przyjemności to wypad do Władysławowa, koniec roku szkolnego😁

    OdpowiedzUsuń
  4. Bardzo owocny czerwiec, wiele przyjemności:-)
    Mnie cieszy kazdy dzień i brak bólu, bo w pewnym wieku ciągle cos dolega...
    jotka

    OdpowiedzUsuń
  5. Wow, jaka wypasiona sukienka za taką cenę.

    OdpowiedzUsuń
  6. Całkiem przyjemny był ten Twój czerwiec. Pozdrawiam serdecznie

    OdpowiedzUsuń
  7. Jak wiele przyjemności! Super. Z moich czerwcowych radości najlepiej zapamiętam krótki wypad nad morze. Udanego lipca! :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Fajnie, że czerwiec był bogaty w przyjemności.

    OdpowiedzUsuń
  9. Taki krzywy domek też chętnie bym zwiedziła :D Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  10. Super :) miałaś naprawdę bardzo miły czerwiec :) życzę Ci równie udanego lipca :)

    OdpowiedzUsuń
  11. uwielbiam czereśnie, mogę jeść kilogramami:) zakupy ciuchowe super sukienka mega urocza!

    OdpowiedzUsuń
  12. Czas spędzony na promocji książki oraz z naszymi harcerzami 😀

    OdpowiedzUsuń
  13. Rzeczywiście czerwiec przyniósł Ci dużo radości i miłych chwil.
    Mi szybko zleciał, ale też miałam kilka przyjemności. Na urodziny dostałam zestaw puzzli oraz wielki tort bezowo-lodowy, na urodzinach koleżanki objadałam się tortem bezowym z maskarpone i malinami a do tego lody śmietankowe z moimi ukochanymi borówkami! Małe, słodkie chwile, a cieszą umysł (ciało już może niekoniecznie) ;)

    OdpowiedzUsuń
  14. Można podsumować, że Twój czerwiec był słodki!! 🥰🥰 super, beze i ja bym zjadła, ale ostatnio coś mi nie wychodzi, może czas wybrać do cukierni?
    Miałaś śliczną pogodę na wycieczkę, bardzo dobrze, zawsze człowiek na rozrywkę.
    Fajnie, że miałaś towarzyskie spotkania, a zdardzisz jak tam wyszło spotkanie z Panem z portalu?😃

    OdpowiedzUsuń
  15. W czerwcu? Jeszcze trochę Karkonoszy oraz dużo spotkań z ludźmi. Acha, i jeszcze lody. :)

    OdpowiedzUsuń
  16. Kocham bezę, ciuszki świetne upolowałaś.

    OdpowiedzUsuń
  17. Sporo ciekawych wrażeń, atrakcji, które budują przyjemne chwile, coś dla smakowitych chwil i podkręcania wyobraźni.

    OdpowiedzUsuń
  18. Jak to mówią "się żyje" ;)

    OdpowiedzUsuń
  19. Czerwiec umiliłam sobie krótkimi wycieczkami i wypadami do kawiarenek. Narobiłaś mi ochoty na pawlową 💗😀

    OdpowiedzUsuń
  20. Wędrówki po kuchni6 lipca 2023 20:47

    Czerwiec zleciał szybko. Atrakcją u mnie było wesele syna :)

    OdpowiedzUsuń

Cieszy mnie że tu jesteś, proszę zostaw ślad po sobie. Wspólnie dbamy o miłą atmosferę tutaj i szanujemy sie wzajemnie, dla tego nie pisz wielkimi literami, nie SPAMuj, nie zostawiaj linków do siebie. Nasze zdania mogą się różnić, ale zachowujemy kulturę i dobry smak.
Komentarze: propozycje wspólnej obserwacji, łańcuszki, autoreklamę (z linkami) i teksty nie na temat usuwam. Ja szanuję Ciebie, więc proszę szanuj mnie, a odwiedzę Cię gdy tylko będę mogła.
Bardzo mnie ucieszy gdy dołączysz do zacnego grona moich obserwatorów.
Życzę przyjemności!