czwartek, 17 sierpnia 2023

Nowości

Jak tam nastroje? U nas upalnie, z jednej strony wyższa temperatura bywa trudna a z drugiej lato mamy. Zaraz wrzesień i jesień, magiczna pora... nie narzekam na lato a jesień ciepłą lubię.

Nie przedłużając zapraszam na zestawienie moich nowości zakupowych



2) Klamry do włosów 


Bluzka

Taka fajna tuniczka? Materiał to rayon, zwany sztucznym jedwabiem, mega fajny materiał normalnie jakby człowiek nic nie miał na sobie takie fajne uczucie. Pasiak fajny, świetnie sie nosi jednak niestety długo mi nie posłuży bo nie zauważyłam że znoszony... byłam u krawcowej z nim, a po odbiorze okazało się że są kolejne miejsca... widać ktoś lubił tę rzecz.... 

Herbatki..


Puszka na herbatę i jeszcze więcej....


No i to na tyle nowości zakupowych, miłego dnia:) 

15 komentarzy:

  1. Fajne nowości, niech Ci dobrze służą :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Ja jestem osatnio masakrycznie zmęczona... Ale fajne zakupy. Takowe zawsze poprawiają humor.

    OdpowiedzUsuń
  3. Też jestem fanką herbat :-).

    OdpowiedzUsuń
  4. Bluzka taką jaką lubię :) do herbatek też bym się przytuliła!

    OdpowiedzUsuń
  5. Na pewno warto było kupić te herbatki.

    OdpowiedzUsuń
  6. Ładny wzór na bluzce.
    Musze pomysleć o zakupie herbatek, bo mi się zapasy kończą. :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Wszystkie zakupy bardzo udane :).

    OdpowiedzUsuń
  8. Na różnorodne herbatki natychmiast się kuszę, warto by było zrobić zapasy, gdyż właśnie, jesień się zbliża.

    OdpowiedzUsuń
  9. Klamry do włosów kolorystycznie idealne pod nadchodzącą jesień :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Tuniczka mi się podoba, lubię takie nosić...

    OdpowiedzUsuń
  11. Najbardziej interesujące dla mnie są te herbaty w listkach. Uwielbiam każdy rodzaj. Kinga

    OdpowiedzUsuń

Cieszy mnie że tu jesteś, proszę zostaw ślad po sobie. Wspólnie dbamy o miłą atmosferę tutaj i szanujemy sie wzajemnie, dla tego nie pisz wielkimi literami, nie SPAMuj, nie zostawiaj linków do siebie. Nasze zdania mogą się różnić, ale zachowujemy kulturę i dobry smak.
Komentarze: propozycje wspólnej obserwacji, łańcuszki, autoreklamę (z linkami) i teksty nie na temat usuwam. Ja szanuję Ciebie, więc proszę szanuj mnie, a odwiedzę Cię gdy tylko będę mogła.
Bardzo mnie ucieszy gdy dołączysz do zacnego grona moich obserwatorów.
Życzę przyjemności!