sobota, 21 października 2023

Plener, biżuteria, bransoletka minimalistyczna kryształ górski.

Plener to rodzinna polska firma rękodzielnicza. Kasia i Rafał są małżeństwem, mieszkają z dwójka dzieci, psem rasy Jack Russell terrier oraz kotką brytyjską. Wśród drzew w malowniczej miejscowości żyją i tworzą. Więcej z ich życia można zobaczyć na intsta plener.dom, polecam zobaczyć. 

 Od marki Plener otrzymałyśmy biżuterię, minimalistyczne bransoletki sznurkowe ręcznie robione z kamieniami.

Mi w udziale przypadł kryształ górski


Chyba każdy w coś wierzy: jedni w naukę, inni w to co nie do końca wyjaśnione; kojarzące się z magią.

Kamienie, minerały opisywane są jako przedmioty mające oddziaływanie na to co w człowieku duchowe jak i fizyczne. 

Mi w udziale przypadł zdobiący bransoletkę kryształ górski.


Kryształ górski jak wyczytałam ma działanie oczyszczające może wstawię opis:

Najsilniejszy kamień oczyszczający. Przenika i ponownie porządkuje energię wewnątrz i wokół ciała. Jego oczyszczająca energia działa również na pomieszczenia, w których się znajduje. Neutralizuje niekorzystne i szkodliwe promieniowanie elektromagnetyczne. Usuwa toksyczne działanie negatywnych myśli i nakierowuje umysł na wyższe wibracje. W stanach medytacyjnych wzmacnia wizje i przekazy. Łączy z energią Ziemi i jej rytmem. Pomaga w skupieniu i ogniskowaniu się na celu. Potęguje działanie minerałów w pobliżu. W Kryształach Górskich zawarta jest geometria życia, pomagająca odnaleźć właściwą drogę wśród wielu ścieżek życiowych. Jest to potężny kamień uzdrawiający. Nazywany jest królem kamieni, dzięki swojej wszechstronnej energii.

Jeśli ktoś wierzy w znaki zodiaku to może też wspomagać się kamieniami...
Jeśli ktoś ma ochotę może nabyć dla siebie lub na prezent biżuterię w plenershop.pl jest biżuteria damska, męska, dziecięca, są też vouchery. Wybór jest bogaty: naszyjniki, pierścionki, bransoletki, kolczyki...

W ten weekend jest darmowa wysyłka, a może jeszcze kod zniżkowy sie przyda ode mnie:


Cóż ja sądzę... Moja bransoletka przyszła w fajnym ekologicznym pudełeczku, w środku znajdują sie informacje, ulotka ze zniżką i w kopercie znajduje sie bransoletka. Fajne na prezent dla kogoś albo dla siebie;) 



Co do znaczenia kamieni... jeśli komuś ezoteryka jest bliska, pozwala czuć sie lepiej, wzrastać to super. Ja na minerały patrzę przez pryzmat estetyki, lubię przezroczyste kamienie i tutaj jak najbardziej na plus.
Bransoletka bardzo subtelna fajna na codzień, podziwiam twórcę tego cuda, myślę że dla młodej przedstawicielki płci pięknej taka bransoletka może okazać się czymś co będzie nosiła z przyjemnością. Ja wolę bardziej konkretną biżuterię, oczywiście jest to kwestia gustu. Ja czasem kupię / zostawiam sobie coś właśnie z myślą o zdjęciach jako ozdoba. Tak, staram sie nie przeginać ale przyłapuję siebie jak przeglądam ofertę np ceramiki i już chcę kupić... bo przecież do zdjęć, a nie ze ja tam sroczka jestem;) Też tak macie?
Niektóre przeczy naprawdę śliczne są.... podziwiam rękodzielników... 

A Ty lubisz rękodzieło? Wierzysz w moc minerałów?


Za prezent dziękuję marce 

Zapraszam na:



26 komentarzy:

  1. Bardzo ładna bransoletka, choć nie mój styl ;) Niech Ci się dobrze nosi :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Odrobina magii jeszcze nikomu nie zaszkodziła. :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Ja jestem strzelcem, więc dla mnie byłby idealny turkus!

    OdpowiedzUsuń
  4. Świetna opcja prezentowa, a świąteczne okazje tuz, tuż!
    jotka

    OdpowiedzUsuń
  5. Dawno dawno temu w Szklarskiej Porębie wystarczyło włozyć rękę do strumienia i jakiś kryształ górski się wydłubało. ;)

    OdpowiedzUsuń
  6. Lubię każdą biżuterię. O tej wyjątkowości decydują na pewno energia związana z kamieniem oraz ciekawe opakowanie i dodatki! Super.
    Magdalena z Weekendownik

    OdpowiedzUsuń
  7. Piekna bransoletką, mało używam biżuterii,bylam młoda to sporo było.Aktualnie na wyjście coś delikatnego na szyję ,pozdrawiam cieplutko.

    OdpowiedzUsuń
  8. niech się dobrze nosi i niesie z sobą dobrą energię:)

    OdpowiedzUsuń
  9. Bardzo ładna, minimalistyczna biżuteria z przesłaniem

    OdpowiedzUsuń
  10. Piękna-lubię minimalizm a ta bransoletka bardzo mi się spodobała Monika F

    OdpowiedzUsuń
  11. Fajne informacje o krysztale górskim, podoba mi się opakowanie i dodatki.

    Magdalena z Weekendownika

    OdpowiedzUsuń
  12. Piękna bransoletka! Chociaż nie wierzę w horoskopy, wróżby itp., ani w to, że coś komuś jest przypisane - to na pewno to, co naturalne ma zawsze dobrą energię!

    OdpowiedzUsuń
  13. Bardzo podoba mi się ta bransoletka.

    OdpowiedzUsuń
  14. Bardzo lubię drobną ręcznie wykonaną biżuterię, zwłaszcza kiedy wiąże się z wybraną symboliką.

    OdpowiedzUsuń
  15. Śliczna, oryginalna bransoletka. Kryształ górski sam w sobie bardzo mi się podoba, choć nie znałam dotąd jego symboliki.

    OdpowiedzUsuń
  16. Super, lubię kryształy i rękodzieło.

    OdpowiedzUsuń
  17. Lubię takie drobne dodatki biżuteryjne. Są takie bardziej osobiste. Nie rzucają sie w oczy, a dodają szyku. Kiedyś kolekcjonowałam nawet kamienie półszlachetne. Warto doceniać takich artystów.

    OdpowiedzUsuń
  18. Taką bransoletką od razu można się zachwycić.

    OdpowiedzUsuń
  19. Właściwości tego kamienia są mi dobrze znane i sama polecam wyroby z nim. Gosia B

    OdpowiedzUsuń
  20. Lubię taką delikatną biżuterię, na kamienie patrzę pod względem estetycznym i ten który masz jest na prawdę śliczny

    OdpowiedzUsuń

Cieszy mnie że tu jesteś, proszę zostaw ślad po sobie. Wspólnie dbamy o miłą atmosferę tutaj i szanujemy sie wzajemnie, dla tego nie pisz wielkimi literami, nie SPAMuj, nie zostawiaj linków do siebie. Nasze zdania mogą się różnić, ale zachowujemy kulturę i dobry smak.
Komentarze: propozycje wspólnej obserwacji, łańcuszki, autoreklamę (z linkami) i teksty nie na temat usuwam. Ja szanuję Ciebie, więc proszę szanuj mnie, a odwiedzę Cię gdy tylko będę mogła.
Bardzo mnie ucieszy gdy dołączysz do zacnego grona moich obserwatorów.
Życzę przyjemności!