poniedziałek, 16 października 2023

Rozmaitości

 












11 komentarzy:

  1. Super! Prawie wszystkie mi się podobały, ale chyba utyty kot, lenistwo i pierogi z Biedronki najlepsze ;)))

    OdpowiedzUsuń
  2. Dzięki za masę śmiechu od rana bez dozy polityki:))E.

    OdpowiedzUsuń
  3. Przyda się mała dawka humoru. Dziś poniedziałek i cały tydzień przed nami.

    OdpowiedzUsuń
  4. Świetne memy. Większość mnie rozbawiła.

    OdpowiedzUsuń
  5. Kotek najbardziej skradł moje serce 😍

    OdpowiedzUsuń
  6. Świetne :) mnie telefon też często nie rozpoznaje :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Lubię te Twoje śmieszki heheszki :)

    OdpowiedzUsuń
  8. O tak, bardzo lubię leniuchować.

    OdpowiedzUsuń

Cieszy mnie że tu jesteś, proszę zostaw ślad po sobie. Wspólnie dbamy o miłą atmosferę tutaj i szanujemy sie wzajemnie, dla tego nie pisz wielkimi literami, nie SPAMuj, nie zostawiaj linków do siebie. Nasze zdania mogą się różnić, ale zachowujemy kulturę i dobry smak.
Komentarze: propozycje wspólnej obserwacji, łańcuszki, autoreklamę (z linkami) i teksty nie na temat usuwam. Ja szanuję Ciebie, więc proszę szanuj mnie, a odwiedzę Cię gdy tylko będę mogła.
Bardzo mnie ucieszy gdy dołączysz do zacnego grona moich obserwatorów.
Życzę przyjemności!