poniedziałek, 27 listopada 2023

Rozmaitości

 

















27 komentarzy:

  1. To pierwsze, o słuchaniu - prawdziwe.
    A to z imprezą - jakbym widziała siebie czasami XD

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. mam wrażenie że umiejętność słuchania jest coraz rzadsza...

      Usuń
  2. W dzisiejszych czasach bardzo mało ludzi potrafi słuchać...
    Fajne obrazki. Pozdrawiam serdecznie.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Zgadzam się, mam podobne spostrzeżenia.
      Dziękuję i też pozdrawiam

      Usuń
  3. Super! Po przeczytaniu raźniej będzie mi się jechało do pracy ;)

    OdpowiedzUsuń
  4. A ja czekam na święta z rodziną. Będzie wspaniale :D

    OdpowiedzUsuń
  5. Łowienie ryb to takie prawdziwe 😀

    OdpowiedzUsuń
  6. Lubię tańczyć na imprezach, ale jedzenie też ważna sprawa :D

    OdpowiedzUsuń
  7. Ten pierwszy taki prawdziwy niestety. Ten z babcią i Black Friday mnie rozbawił 😉

    OdpowiedzUsuń
  8. Cudowna dawka tych różności :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Uśmiałam się, ale dobrze tak na wesoło zacząć dzień :-) Gosia B.

    OdpowiedzUsuń

Cieszy mnie że tu jesteś, proszę zostaw ślad po sobie. Wspólnie dbamy o miłą atmosferę tutaj i szanujemy sie wzajemnie, dla tego nie pisz wielkimi literami, nie SPAMuj, nie zostawiaj linków do siebie. Nasze zdania mogą się różnić, ale zachowujemy kulturę i dobry smak.
Komentarze: propozycje wspólnej obserwacji, łańcuszki, autoreklamę (z linkami) i teksty nie na temat usuwam. Ja szanuję Ciebie, więc proszę szanuj mnie, a odwiedzę Cię gdy tylko będę mogła.
Bardzo mnie ucieszy gdy dołączysz do zacnego grona moich obserwatorów.
Życzę przyjemności!