środa, 22 listopada 2023

Nowości

 


Wczoraj sie dowiedziałam że z powodu choroby osoby występującej w spektaklu FAUST, widowisko zostało odwołane. Tak mi przykro.... polowałam wiele miesięcy na bilet, bo albo nie grali albo coś.... gdy sie udało kupić upragniony wstęp moja radość była wielka, już wiedziałam w co sie ubiorę... a tu taka smutna niespodzianka... Co ciekawe sztuka: "Fedra" która mocno mnie kusi, też niestety odwołana.... Choroba nie wybiera... wszystkim zdrowia życzę.... a spektakle mam nadzieje nadrobić...jak najszybciej mi sie uda.
Teraz nowości, zapraszam:

Lubię "łowić w sklepach zwanych różnie a to "szmateks", "tani Armani"... niepokoi mnie sprawa przymierzalni... już w nie jednym, odkryłam kamerę... wczoraj co prawda nie w przymierzalni ale w lustrze przed przymierzalnią było widać kamerę. Rozumiem, sklep musi sie jakoś przed złodziejstwem zabezpieczać, ale to takie żenujące odkryć przypadkiem że jest sie podglądanym w takim miejscu....
W lumpeksach różne rzeczy można kupić, nie tylko ubrania... naprawdę chyba wszystko... widziałam: książki, kosmetyki, biżuterię, urządzenia różnej maści, zabawki, niektóre naprawdę fajne. Poniższe to ceramika, nabyte oczywiście z myślą że to do zdjęć, oczywiście. Lubię wyroby powstałe w sposób nieprzemysłowy najczęściej z użyciem własnych rąk, o artystycznej nucie. To poniższe to gliniane rękodzieło, wyjątkowe w swojej niedoskonałości. 


16 i 18 pln jak za rękodzieło, co prawda z odzysku ale jednak, to nie aż tak wiele. 


No ubranka też są.


Dwie bawełniane  bluzy, z lumpka. Jeszcze śniegu u nas nie ma, ale jest zimno więc ciepłe rzeczy sie przydają. 


Mokate, takie kakao z przyprawami, smaczne. Jednak sugerują by pięć łyżeczek sypać.... okropność. Ja na mój wielki kubek sypię jakieś dwie / trzy. Jasne, to kwestia wyczucia co komu smakuje. Ja polubiłam więc to moje drugie opakowanie:)

Bellavia maseczka oczyszczająca do twarzy z glinką.

Bellavia waniliowy krem do dłoni. Krem do rąk to coś co powinnam a często zapominam stosować. Na ten krem natknęłam się w sklepie co ma udane zakupy w nazwie, marki nie znam do tego kremu był tester, krem pachnie ładnie waniliowo, szybko sie wchłania, nie lepi sie, zostawia taką satynową powłokę, nie mogłam sie oprzeć. Przypomina mi mojego dawnego ulubieńca z Vichy, był różany też pachniał cudnie i podobnie szybko sie wchłaniał, nie lepił pozostawiał satynową powłokę. Maseczkę powyższą wzięłam przy okazji. Z tej marki były też różne inne produkty do włosów, do twarzy jakieś serum, krem.... i to za około 6 pln sztuka...

Mokate cappuccino z czekoladą i pomarańczą, może będzie lepsze od rumowo cynamonowego. Mam nadzieje. 


Kominek zapachowy to przedmiot który używam często, prawie ciągle sie coś tam dzieje. Ten który mam obecnie nabyłam nie wiem ile już lat temu, pora na zmianę. Ten jest biały, śliczny... pewnie nie praktyczny bo łatwo sie brudzi a to od dymu a to coś...

W tym centrum udanych zakupów czy jakoś tak... znów nabyłam to pudełeczko z woskami. Właściwie to metalowa puszeczka, w środku są woski w kształcie różyczek. Na poniższym zdjęciu (pochodzi z poprzedniego zakupowego wpisu widać te puszeczki a w środku woski różyczki białe to kwiatowe, te drugie to słodsza wersja z której jestem zadowolona. Jak za cztery pln, to jak dla mnie sztos! Aha, wtedy dostałam piankę do golenia w prezencie a teraz gumki do włosów, gdzieś je posiałam, ale miło z ich strony że oprócz niskich cen to jeszcze gifty do zakupów dają. 
 

W "szmateksie" można kupić różne rzeczy i nie zawsze dzień najtańszy jest najkorzystniejszy. Za ten "kurzołap" gdy go kupiłam na wagę kosztował 3,50 pln na drugi dzień jest wyprzedaż wszystko po 5 pln, niby najtaniej bo kolejnego dnia jest wymiana towaru.
 Vianek łagodzący tonik do twarzy był na wyprzedaży po około 5pln więc sie skusiłam.

Na koniec piosenka znaleziona przypadkowo, mega mi sie spodobała.: Kings of Leon: "Closer".


Serdeczności!

47 komentarzy:

  1. Dużo fajnych nowości. Narobiłaś mi ochoty na jako z przyprawami. Jutro zrobię sobie piernikowe.

    OdpowiedzUsuń
  2. Z tymi kamerami to bardzo nieuczciwie, nie kupowałabym w takich szmateksach. Jeszcze bym im fucka pokazała na koniec :D Ceramika piękna i niedroga jak na rękodzieło :) Ten miesiąc mam wolny od zakupów, po prostu gwizdane. Kasa została u stomatologa, koty są cwane, chodzą na żebry do Kebaba, a ja? Kto mnie nakarmi :D :D :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. To już nie pierwsze miejsce gdzie zauważyłam taką "niespodziankę", z tego co wiem to chyba jest paragraf na to. Ludzie nie zgłaszają, bo ciężko mi uwierzyć by nikt nie widział...
      Dobrze że dbasz o zęby, to też dla serca lepiej. Oby sie koty przypraw nie najadły... nagłego przypływu gotówki życzę.

      Usuń
  3. Jesteś prawdziwą łowczynią okazji:-)

    OdpowiedzUsuń
  4. Wow! Ależ dużo radości sobie nabyłaś 😁 te talerze piękne i te smakowitości do picia. Przykro mi że spektakl odwołany, może na kolejny termin uda Ci się załapać? 😀🌹

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. oj spektakl i to nie jeden, mam nadzieje że uda sie jeszcze nadrobić. Ponoć Faust jest mocno obleganym spektaklem najszybciej bilety se rozchodzą... mogliby częściej grać....

      Usuń
  5. W galeriach też są kamery. Zrobiłaś fajne zakupy. Też lubię połazić po lumpeksach. U nas mwi się na nie Zara (zara nie pali się) 😱😍😳😀

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Rozumiem monitoring, ale sa miejsca gdzie być ich nie powinno, to jakoś kłuci sie z dobrym smakiem.

      Usuń
  6. Kakao z przyprawami mnie zaciekawiło. Też właśnie muszę kupić nowy kominek do aromaterapii. :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Przyjemnie obie wypić na wieczór takie kakao:) Mam nadzieje że jakiś fajny Ci sie trafi kominek

      Usuń
  7. Twoje znaleziska z lumpka są naprawdę ciekawe! Zgadzam się, że ceramika rękodzielnicza ma swój niepowtarzalny urok, a cena za te gliniane dzieła wydaje się być bardzo przystępna. Odnosząc się do Twojego doświadczenia ze sklepami używanymi, to kwestia kamer w przymierzalniach jest rzeczywiście niepokojąca. Warto być czujnym i zgłaszać takie sytuacje odpowiednim organom. Co do sztuk teatralnych, to mam nadzieję, że uda Ci się je szybko nadrobić. Zdrowie jest najważniejsze, ale rozumiem Twoje rozczarowanie odwołaniem spektaklu. A co do kosmetyków – Bellavia brzmi jak świetne odkrycie, szczególnie ten waniliowy krem do rąk! Cieszę się, że znalazłaś coś, co przypomina Ci ulubiony produkt Vichy.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Tak, wiem gdzie to można zgłosić albo przez internet albo listowne, szkoda że nie można anonimowo zawiadomić

      Usuń
  8. To przykre, gdy nagle odwołują coś, na co się czekało, ale tak czasami niestety bywa. Lumpeksowe zakupy cudne.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. No niestety, ale mam nadzieje że jeszcze mi sie uda zobaczyć te spektakle

      Usuń
  9. Waniliowy krem do rąk mnie zaciekawił.

    OdpowiedzUsuń
  10. o, lubię KOL,. byłam na ich koncercie, nowa muzyka mnie nie porywa, ale sentyment mam:)
    Ale ładne łupy z SH!

    OdpowiedzUsuń
  11. Uwielbiam lumpeksy, 80% mojej szafy to rzeczy z drugiej ręki. Ostatnio rzadziej chodzę, ale apropo tych bawełnianych bluz, przynajmniej w moim mieście w lumpeksach coraz trudniej o coś dobrego jakościowo, 50% rzeczy ma metki Shein itp. Masakra.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. no tak zalewają te ubrania niskiej jakości, coś czuję że nie jest dobrze rozstawać si z tym co mam, bo może sie przydać.

      Usuń
  12. Przykro mi, że nie wypaliło z tymi spektaklami :( Pamiętam, z jaką radością w starszych postach pisałaś o tej sztuce... Mam nadzieję, że w końcu jednak uda Ci się obejrzeć te spektakle.
    Rzeczy które nie pochodzą z masowej produkcji, mają "duszę". Też lubię rękodzieło - chociażby taką właśnie ceramikę.
    Jeśli chodzi o kamery w lumpeksach, to na widok takiej - od razu bym odłożyła rzeczy i wyszła. Prostszym rozwiązaniem jest po prostu policzenie przez personel ilości ubrań, które klient wnosi do szatni i wynosi. Może nieeleganckie, ale i tak lepsze od kamer.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. NA pocieszenie kupiłam sobie na inny spektakl bilet, mam nadzieje że sie odbędzie widowisko. Tylko że tych ubrań mają naprawdę sporo jeszcze do niektórych byloby im ciężko przymocowywać zabezpieczenia, oczywiście nie tłumaczy to "nowej mody" w sklepach, bo to już kolejne miejsce z kontrowersyjnym jak dla mnie monitoringiem.

      Usuń
  13. Ja też lubię szperać po lumpeksach, zawsze można wyłowić coś fajnego. Ale z tym podglądaniem to mi zabiłaś ćwieka... nigdy bym na to nie wpadła :( masakra... Świetne to rękodzieło, bardzo mi się podoba. U mnie w lumpeksach nie ma takich dodatkowych rzeczy, tylko ciuchy i buty, a też lubię poszperać w takich akcesoriach, zwłaszcza w starej biżuterii :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Martwi mnie że te kamery naprawdę nie należą do rzadkości bo to kolejny lumpex... nie wiem nikt tego ne zgłasza czy jak... dzwoniłam do UODO i dowiedziałam sie że u nich można skargę złożyć albo przez internet albo listownie, neistety trzeba podać wszystkie swoje dane itd.... naprawdę nie chce mi sie w to bawić, pewnie innym ludziom też nie skoro kamery dalej obserwują przebierających sie ludzi. W lumpkach można cuda wyszperać i to mnie ciągnie, a biżuteria potrafi naprawdę zachwycić

      Usuń
  14. Fajne bluzy, przydałyby mi się teraz, bo od soboty poleguje sobie śnieg ;) maseczkę miałam i byłam zadowolona.

    OdpowiedzUsuń
  15. Szkoda, ze przedstawienia odwołane, ale na pewno to nadrobią po powrocie ze zwolnień lekarskich. Muszą zarabiać.
    Z tymi kamerkami, to rzeczywiście niefajnie. U mnie z kolei w niektórych sklepach tak świdrują oczami, że niemal "przewiercają" człowieka na wylot. I to odrzuca mnie od odwiedzania tych sklepów.
    Świetna czekoladowa bluza! Bardzo lubię taką ceramikę, jaką kupiłaś.
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Trzy spektakle odwołali więc to strata dla teatru, boje sie by nie podnieśli cen... taka podejrzliwość personelu sklepowego może faktycznie zabrać przyjemność z zakupów

      Usuń
  16. Ale udane zakupy! To prawda, że w lumpeksach można znaleźć różne perełki i to nie tylko ubrania. Ostatnio kupiłam świąteczną pościel i jestem z niej mega zadowolona :)

    OdpowiedzUsuń
  17. Lubię takie bluzy. Ciekawe jak Ci się Vianek sprawdzi, mnie z tej firmy tylko pomadka pasowała....

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. nie pałam przesadną miłością do tej marki, pamiętam z Sylveco miałam pomadkę peelingującą milo wspominam

      Usuń
  18. Udane łowy:) i super nabytki!
    Lubię takie sklepy bo zawsze można coś fajnego wypatrzeć i to za grosze.
    Nawet w UK odwiedzam.
    Ostatnio kupiłam ceramiczne nakładki na brzeg doniczki
    (żabki,ptaszki,jeżyki) a wszystko za małe pieniądze:)
    Pozdrawiam:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Różne są lumpexy, fajkt można trafić coś super za grosze albo nic....
      Fajnie że miałaś udane zakupy za niewielkie pieniadze

      Usuń
  19. Witam serdecznie ♡
    No niestety choroba nie wybiera, poza tym teraz taki sezon że bardzo szybko można coś złapać :(
    Same fajne nowości, świetne zdobycze :) Ja kocham lumpeksy, mogłabym odwiedzać je codziennie :)
    Byłam właśnie wczoraj w dwóch, kupiłam sobie dwie pary spodni ciążowych ^^
    Pozdrawiam cieplutko ♡

    OdpowiedzUsuń
  20. Przede wszystkim wielkie dzięki za przypomnienie tej piosenki. Zupełnie o niej zapomniałam, a kiedyś słuchałam non stop.

    Ostatnio musiałam zrezygnować z "Płatonowa" Czechowa, tylko że to ja padłam pod naporem choróbska :(

    Co do lumpeksów to - kocham i uwielbiam. Najlepsze perełki jakie mam w szafie są właśnie wygrzebane na szmatach 😊 w przymierzalni staram się patrzeć "na oko" bo też nie mam zaufania, ale nie zrezygnuję z zakupów w nich, bo to najlepszy sposób, żeby zaoszczędzić i mieć coś naprawdę dobrej jakości (o ile uda się wygrzebać).

    Pozdrawiam serdecznie!

    OdpowiedzUsuń
  21. Przykro mi to słyszeć, mam nadzieję, że uda Ci się nadrobić występ.

    OdpowiedzUsuń
  22. W Teatrze Polonia Krystyny Jandy też odwołano spektakl z powodu choroby aktora. No tego przewidzieć się nie da, ale bilety zachowują przecież ważność.

    OdpowiedzUsuń
  23. Ceramika w tej cenie to bardzo udany zakup.

    OdpowiedzUsuń
  24. Fajna bluza :) Tez lubię czasami polatać po lumpeksie
    A piosenka Closer całkiem epicka :)

    OdpowiedzUsuń
  25. bardzo miło ogląda się takie posty, rękodzieło jak zwykle zachwyca:)

    OdpowiedzUsuń

Cieszy mnie że tu jesteś, proszę zostaw ślad po sobie. Wspólnie dbamy o miłą atmosferę tutaj i szanujemy sie wzajemnie, dla tego nie pisz wielkimi literami, nie SPAMuj, nie zostawiaj linków do siebie. Nasze zdania mogą się różnić, ale zachowujemy kulturę i dobry smak.
Komentarze: propozycje wspólnej obserwacji, łańcuszki, autoreklamę (z linkami) i teksty nie na temat usuwam. Ja szanuję Ciebie, więc proszę szanuj mnie, a odwiedzę Cię gdy tylko będę mogła.
Bardzo mnie ucieszy gdy dołączysz do zacnego grona moich obserwatorów.
Życzę przyjemności!