wtorek, 14 listopada 2023

Łakocie z Vobro:)

Właśnie zbierałam się do wyjścia z domu a tu zaskoczył mnie kurier z miłą przesyłką od vobro


 urocze figurki już świąteczne, każda osobno pakowana są trzy rodzaje:

orzech

ananasowo mleczny 

krem czekoladowy

są także misie Gryzzzli

Za przyjemności dziękuję marce vobro.pl



Miałam badanie kręgosłupa rezonansem magnetycznym. Może i dziwna jestem ale jest to chyba najprzyjemniejsze badanie: wjeżdża sie do tuby z słuchawkami na uszach i gruszką alarmową - jakby sie coś działo. Fakt czasem stuka, zapiszczy no jest dość głośno ale po pewnym czasie staje sie to tak monotonne że... prawie zasnęłam...


Byłam w lumpku a tam... ceramika... rękodzieło! Za całe 18 pln stało sie to cudo własnością moją:)


Nabyłam jeszcze sweter z golfem bawełniany, ale pokażę go innym razem:) 
Miłego dnia:) 

20 komentarzy:

  1. Świetny zakup :) Cukierki też są miłą niespodzianką :) Miałam 2 razy rezonans głowy, raz szyi, hałas co najmniej jak w wagonie PRL :D

    OdpowiedzUsuń
  2. Dużo zdrowia kochana. A słodycze tej firmy uwielbiam.❤️

    OdpowiedzUsuń
  3. Jaka cudowna przesyłka. Takie niespodzianki są rewelacyjne.

    OdpowiedzUsuń
  4. Zdrówka życzę. Mnie badania źle się kojarzą.

    OdpowiedzUsuń
  5. Cukierki wydają się atrakcyjne, zwłaszcza dla dzieci. Ten ananasowo - mleczny budzi moją ciekawość.

    OdpowiedzUsuń
  6. Jaka miła niespodzianka :))
    Badania straaaasznie nie lubię, nie cierpię być zamknięta w takiej ciasnocie, musiałam brać tabletkę uspokajającą przed ;)) Ale moja córcia ma podobne odczucia jak Ty, też jej sprawiło przyjemność, mówi że to był taki czas tylko dla niej, że się całkowicie zrelaksowała, wiedziała, że nikt jej nie zawróci gitary hahaha...
    Ściskam, Agness:)

    OdpowiedzUsuń
  7. o mniam mniam z czekolada !!! tez miałam badanie robione i uważam że nie jest to przyjemna sprawa:) Monika F

    OdpowiedzUsuń
  8. Ja też rezonansu źle nie wspominam. Nie ma co porównywać np z gastroskopią.....
    Smacznego :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Jaka miła niespodzianka :))mniam mniam z czekoladą

    OdpowiedzUsuń
  10. Mnie to badanie stresowało i było mi tam zimno. Gosia B

    OdpowiedzUsuń
  11. Nie jestem w stanie się przekonać do Vobro.
    Fajnie, że na badaniu było wszystko git.
    Ceramika za 18 polskich monet złotych? Chyba dobry zakup, zwłaszcza, że rękodzieło bywa drooogie.

    OdpowiedzUsuń
  12. Ja rezonansu nie znoszę, strasznie się w tej tubie stresuję. Chyba mam klaustrofobię.

    OdpowiedzUsuń
  13. Ja właśnie dziś kupiłam w sklepie te mikołajki z czekolady, będą do kalendarza adwentowego dla córuś. A talerz cudny!

    OdpowiedzUsuń
  14. To Ty jesteś spokojny człowiek skoro zasnęłaś przy badaniu :-))) Zazdroszczę, jak mnie badają to ja czuwam i nie lubię tego zamknięcia w tubie. Klaustrofobia czy co?

    OdpowiedzUsuń
  15. Fajne czekoladki, lubię takie od czasu do czasu takie schrupać.
    bożenka

    OdpowiedzUsuń
  16. Chętnie skuszę się na te słodkości.

    OdpowiedzUsuń
  17. Miałam to badanie, trawłoo 50 minut z 3 wlewkami. No ja bym tam nie mogła zasnąć :)

    OdpowiedzUsuń
  18. Czekoladki pycha! A co do rezonansu to ostatnio miałam okazje też z bliska zobaczyć tę maszynę. Syn miał rezonans ręki. I choć on korzystał z tej tuby, to ja mogłam na nią popatrzeć przez chwilę. Nooo... robi wrażenie :)

    OdpowiedzUsuń

Cieszy mnie że tu jesteś, proszę zostaw ślad po sobie. Wspólnie dbamy o miłą atmosferę tutaj i szanujemy sie wzajemnie, dla tego nie pisz wielkimi literami, nie SPAMuj, nie zostawiaj linków do siebie. Nasze zdania mogą się różnić, ale zachowujemy kulturę i dobry smak.
Komentarze: propozycje wspólnej obserwacji, łańcuszki, autoreklamę (z linkami) i teksty nie na temat usuwam. Ja szanuję Ciebie, więc proszę szanuj mnie, a odwiedzę Cię gdy tylko będę mogła.
Bardzo mnie ucieszy gdy dołączysz do zacnego grona moich obserwatorów.
Życzę przyjemności!