środa, 6 grudnia 2023

Ginexid specjalistyczna pianka ginekologiczna

 Higiena jest bardzo ważna, do jej utrzymywania  mamy na rynku spory wybór środków rozmaitych. Są jednak w życiu kobiety szczególne okresy do których polecana jest przez markę miralex.pl Ginexid specjalistyczna pianka ginekologiczna.


Pianka przeznaczona jest do codziennej pielęgnacji okolic intymnych,profilaktycznie, zwłaszcza w sytuacjach szczególnych, miedzy innymi:

  • w okresie ciąży i połogu, 
  • po operacjach i zabiegach ginekologicznych, 
  • podczas menstruacji ( w trakcie korzystania z podpasek, tamponów), 
  • podczas antybiotykoterapii i antykoncepcji, 
  • po zbliżeniach intymnych, 
  • przed i po korzystaniu z kąpieli wodnych i słonecznych ( basen, jezioro, plaża), 
  • przed i po korzystaniu z sauny, siłowni, sali treningowej i gimnastycznej, 
  • w czasie podróży.


W składzie mamy, między innymi:

Ekstrakt z rumianku pospolitego który ma działanie przeciwzapalne, łagodzi podrażnienia, zaczerwienienia oraz świąd skóry. 

Ekstrakt z oczaru wirginijskiego ma działanie przeciwzapalne, przeciwbakteryjne, działa ściągająco, przyspiesza gojenie się ran, działa regenerująco.

Kwas mlekowy - nawilża

Menthol - działa antyseptyczne – odkaża, niszczy obecne na skórze drobnoustroje, zmniejszających ból i pieczenie, ma właściwości znieczulające, chłodzące. Wykazuje drażniący wpływ na mieszek włosowy, powoduje unoszenie trzonu włosa, co ułatwia depilację za pomocą maszynki. Nadaje odświeżający, miętowy zapach.

Chlorheksydyna substancji przeciwbakteryjnych przeznaczonych do stosowania na żywe tkanki (skóra, błony śluzowe). Działa na wiele mikroorganizmów, takich jak bakterie, wirusy i niektóre grzyby.

Olejek z drzewa herbacianego działa przeciwbakteryjnie, dlatego oprócz zastosowania kosmetycznego jest również wykorzystywany w przypadkach: infekcji skóry, opryszczki, ran, brodawek, oparzeń, ukąszeń owadów, przeziębienia, bólu gardła, infekcji dziąseł, hemoroidów, infekcji pochwy. Ja staram się mieć zawsze olejek tea tree właśnie na wypadek jakiś problemów skórnych, a to jakiś pryszcz czy coś, polecam. 


konsystencja lekuchna pianka:


Moja opinia;

To co spodobało mi się już na początku to to że nie trzeba długo potrząsać butelką, dość szybko można zaaplikować produkt. To co mi sie już mniej spodobało to zapach, zapewne za to odpowiada mentol, składnik kompozycji zapachowej limonen i pewnie olejek z drzewa herbacianego, woń wyrazista wyczuwalna mocno. Konsystencja Ginexid to lekuchna pianka, ja na szczęście nie mam problemów ale wyobrażam sobie że po porodzie, w połogu czy po zabiegu gdy po prostu tam boli to ta ultralekka konsystencja może mieć naprawdę spore znaczenie, panka dobrze oczyszcza, w składzie zawiera mentol który chłodzi i na pewno da ulgę w bólu, pieczeniu czy innych objawach problemu. Pianka oczyszcza szybko i skutecznie. Naprawdę mogę ją z czystym sumieniem polecić. Pewnie kupię ją jeszcze kiedyś.
Produkt apteczny, cena to około 20 - 30 pln/150 ml

Za możliwość przetestowania ślicznie dziękuję marce miralex.pl, zapraszam też na ich media społecznościowe:




42 komentarze:

  1. Mnie przekonuje zwłaszcza do używania w połogu, kiedyś takich rzeczy nie było, a szkoda...
    jotka

    OdpowiedzUsuń
  2. Dobrze, że takie produkty są dostępne na rynku.

    OdpowiedzUsuń
  3. Podoba mi się ta pianka, przy okazji wypróbuję :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Myślę że ta Pianka mogłaby mi się przydać w wielu sytuacjach.

    OdpowiedzUsuń
  5. Fajnie, że produkt ma ekstrakt z rumianku. :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Im delikatniejszy produkt i z naturalnym składem, tym lepiej dla naszej skóry. Gosia B.

    OdpowiedzUsuń
  7. Zapowiada się świetnie. Chętnie wypróbuję :)
    Pozdrawiam serdecznie 🤗🧡

    OdpowiedzUsuń
  8. Ten produkt to mój hit w czasie ciąży i później w połogu :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Nie słyszałam o tej konkretnej piance, ale po komentarzach widzę, że wielu kobietom się sprawdza :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Odpowiedzi
    1. Mentol tutaj robi dobrą robotę gdy kobieta czuje ból, świąd.... no ale rozumiem że nie każdemu musi odpowiadać, potrzebować takiego działania

      Usuń
  11. Używałam tej pianki po zabiegu ginekologicznym i bardzo dobrze się sprawdziła.

    OdpowiedzUsuń
  12. Nie słyszałam o takiej. Ale to może być ciekawy produkt :)

    OdpowiedzUsuń
  13. Zainteresowałaś mnie tą pianką. Musze przyjrzeć się jej dokładniej. Pożyteczny produkt.

    OdpowiedzUsuń
  14. Witam serdecznie ♡
    Słyszałam wiele dobrego o tej piance, sama nie miałam okazji jej przetestować. Mam ją w planach zakupowych, myślę, że po ciąży dobrze mi się sprawdzi :) Dużo kobiet ją zachwala :)
    Pozdrawiam cieplutko ♡

    OdpowiedzUsuń
  15. Mentol może być pomocny u mnie, zwłaszcza w trakcie miesiączki.
    Do higieny intymnej jeszcze nigdy nie używałam pianki- zazwyczaj stosuje żele.
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja też do tej pory tylko żele. Chętnie spróbuję czegoś innego

      Usuń
  16. Kolejny, fajny produkt, o którym nie miałam pojęcia. Dzięki za tak ciekawą polecajkę :)

    OdpowiedzUsuń
  17. Dobry produkt,łatwy w użyciu i zawsze można mieć pod ręką nawet w trudnych sytuacjach.
    Skład też jest ok.

    OdpowiedzUsuń
  18. Dobrze mieć na uwadze to, że taki produkt istnieje.

    OdpowiedzUsuń
  19. Jestem ciekawa czy nadaje się do stosowania również w ciąży.

    OdpowiedzUsuń
  20. Produkt wydaje się dość ciekawy i przyznam, że nie wiedziałam, że coś takiego jest

    OdpowiedzUsuń
  21. Na pewno się przyda. Przekonuje mnie jego delikatna konsystencja

    OdpowiedzUsuń
  22. Lubie produkty w formie pianki, jednak wyrazisty zapach mnie nie przekonuje, jednak działanie przemawia na korzyść.

    OdpowiedzUsuń
  23. Oj te firmy, czego to nie wymyślą, aby sprzedać. Po zabiegach lekarze każą używać mydło biały jeleń hipoalergiczne..

    OdpowiedzUsuń
  24. Kiedyś nie było takich produktów. Dobrze, że kobiety mają teraz do nich dostęp.

    OdpowiedzUsuń

Cieszy mnie że tu jesteś, proszę zostaw ślad po sobie. Wspólnie dbamy o miłą atmosferę tutaj i szanujemy sie wzajemnie, dla tego nie pisz wielkimi literami, nie SPAMuj, nie zostawiaj linków do siebie. Nasze zdania mogą się różnić, ale zachowujemy kulturę i dobry smak.
Komentarze: propozycje wspólnej obserwacji, łańcuszki, autoreklamę (z linkami) i teksty nie na temat usuwam. Ja szanuję Ciebie, więc proszę szanuj mnie, a odwiedzę Cię gdy tylko będę mogła.
Bardzo mnie ucieszy gdy dołączysz do zacnego grona moich obserwatorów.
Życzę przyjemności!