piątek, 8 grudnia 2023

Filmowo

 


Siamaneczko! Dziś miłą przesyłkę otrzymałam od Manufaktura Lwy na Gzymsie zostało mi zrobienie zdjęć, więc zapewne napiszę coś więcej na ten temat. Dziś jak to piszę czwartek jest, kulturny dzień bo idę na spektakl do teatru, mega sie cieszę, pewnie do publikacji tego posta nie zdążę podzielić się wrażeniami, ale wszystko w swoim czasie:) 
Cóż, jakoś wiele filmów nie zdążyłam zobaczyć, więc pokarzę co jest:



reżyseria: Alejandro Agresti
scenariusz: David Auburn
gatunek: Fantasy, Melodramat
produkcja: USA

Kate Forster (Sandra Bullock) jest lekarką mieszka z psem w domu właśnie nad jeziorem prowadzi samotne życie prywatnie. Główną częścią fabuły jest korespondencji z architektem. Alex Wyler (Keanu Reeves) jest także czuje sie samotny więc angażuje sie w wymianę wiadomości z lekarką. Nie zachwyciła mnie ta produkcja, porusza temat samotności pragnienia kontaktu, bycia w relacji. Też miałam taką refleksję że mimo wielu czynników  na które mamy wpływ to jednak czasem potrzeba po prostu szczęścia. Nie chcę tutaj zdradzać szczegółów fabuły ale to taki przecietny jak dla mnie film, widziałam zachwyty ale u mnie ich nie ma.

A Ty co ostatnio widziałaś? Polecisz coś? Miłego dnia <3

12 komentarzy:

  1. Ostatnio obejrzeliśmy "Niedokończone życie", 'Zamknięcie", "Światło, którego nie widać', coraz trudniej o dobry film na Netflixie...czekamy na nowości grudnia.

    OdpowiedzUsuń
  2. Oglądałam ten film. Rzeczywiście jakoś mocno mnie nie wciągnął.

    OdpowiedzUsuń
  3. Widziałam ten film. Podobał się mi.
    Ostatnio byłam w kinie na "Polowaniu", filmie naszej produkcji.
    Napisano - Thriller, ale na ten gatunek to zbyt przewidywalny. Jak dla mnie - dobry film obyczajowy. Mnie się podobał, maż się wynudził.
    Kwestia bardzo indywidualna.
    Pozdrawiam. Miłego dnia.

    OdpowiedzUsuń
  4. Znam ten film i uważam, że jest słaby.

    OdpowiedzUsuń
  5. ja ostatnio oglądałam serial Informacja zwrotna:)

    OdpowiedzUsuń
  6. Kojarzę ten film. A oglądałam ostatnio "BOŻE NARODZENIE U CIEBIE CZY U MNIE?". Całkiem przyjemny, świąteczny, romantyczny film. ;)

    OdpowiedzUsuń
  7. Ja już zaczęłam oglądanie świątecznych odcinków ulubionych seriali. :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Ja ten film bardzo dawno widziałam, ale mam raczej pozytywne odczucia. Lubię nutkę fantastyki i myślę, że warto zaznaczyć, że w tym filmie coś takiego jest.

    OdpowiedzUsuń
  9. A mnie wzruszył ostatnio film "Chłopiec w pasiastej piżamie". Oglądałaś?

    OdpowiedzUsuń
  10. Nie znam tego filmu, ale chętnie obejrzałabym. A dzisiaj idę do kina na Sound of Freedom

    OdpowiedzUsuń
  11. Ostatnio zachwyciło mnie ,,Święto ognia".

    OdpowiedzUsuń

Cieszy mnie że tu jesteś, proszę zostaw ślad po sobie. Wspólnie dbamy o miłą atmosferę tutaj i szanujemy sie wzajemnie, dla tego nie pisz wielkimi literami, nie SPAMuj, nie zostawiaj linków do siebie. Nasze zdania mogą się różnić, ale zachowujemy kulturę i dobry smak.
Komentarze: propozycje wspólnej obserwacji, łańcuszki, autoreklamę (z linkami) i teksty nie na temat usuwam. Ja szanuję Ciebie, więc proszę szanuj mnie, a odwiedzę Cię gdy tylko będę mogła.
Bardzo mnie ucieszy gdy dołączysz do zacnego grona moich obserwatorów.
Życzę przyjemności!