poniedziałek, 4 grudnia 2023

Rozmaitości

 
















15 komentarzy:

  1. To z Disneylandem mnie urzekło :D No i współczuję temu panu roboty.

    OdpowiedzUsuń
  2. Fajne, milczenie owiec mnie rozłożyło na łopatki ;)

    OdpowiedzUsuń
  3. Mnie podoba się ta z chodnikiem 😉

    OdpowiedzUsuń
  4. Taka dawka humoru od rana była mi potrzebna :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Teraz już wiem, po co sól na chodnikach:-)
    jotka

    OdpowiedzUsuń
  6. Zobaczyłam tego mema o zimie i od razu przed oczami miałam mojego siostrzeńca i jego kolegę, którzy do późnej jesienie potrafią latać po wiosce w klapkach i krótkich spodenkach bo przecież gorąco jest xD

    OdpowiedzUsuń
  7. A propos jednego zdjęcia, mijałam ostatnio pana w spodenkach, krótkim rękawku i na to bezrękawniku ;D

    OdpowiedzUsuń
  8. Hehe, te zdjęcie z kotem sprawia, że się z nim utożsamiam xD

    OdpowiedzUsuń

Cieszy mnie że tu jesteś, proszę zostaw ślad po sobie. Wspólnie dbamy o miłą atmosferę tutaj i szanujemy sie wzajemnie, dla tego nie pisz wielkimi literami, nie SPAMuj, nie zostawiaj linków do siebie. Nasze zdania mogą się różnić, ale zachowujemy kulturę i dobry smak.
Komentarze: propozycje wspólnej obserwacji, łańcuszki, autoreklamę (z linkami) i teksty nie na temat usuwam. Ja szanuję Ciebie, więc proszę szanuj mnie, a odwiedzę Cię gdy tylko będę mogła.
Bardzo mnie ucieszy gdy dołączysz do zacnego grona moich obserwatorów.
Życzę przyjemności!