sobota, 13 stycznia 2024

Candy

 


Dzeńdoberek, Dziękuję że jesteś, weszłaś tutaj:)

Pomyślałam sobie że dawno nie było tutaj rozdania, więc postanowiłam spontanicznie zrobić candy:)

Co jest do wygrania? A wiesz że sama nie wiem... to po prostu "spontan". Myślę że coś fajnego dostanie ktoś kto wygra:) 

Teraz co trzeba zrobić:

 zgłosić się, w komciu tylko pod tym postem do 12 lutego.

Obserwuję jako:

Idealne, pyszne śniadanko (sposób, przepis...):


 Jeśli kojarzę Cię z bloga masz dodatkowy plus.

Jeśli udostępnisz info o tym rozdaniu napisz proszę gdzie mogę to zobaczyć.

Do kogo trafią dobroci napiszę w kilka dni po zakończeniu:)
Na adres do wysyłki czekam 3 dni od ogłoszenia wyników.  

Udanego weekendu.

24 komentarze:

  1. Moje ulubione śniadanko to naleśniki z czekoladą i bananami. Prosto, szybko i pysznie. Uwielbiam śniadania na słodko. No i oczywiście kawa.

    OdpowiedzUsuń
  2. Jajo. Bez jaja nie ma śniadania. ;p
    Powodzenia wszystkim biorącym udział w rozdawnictwie :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Moje ulubione śniadanie to świeżo upieczone bułeczki z razowej mąki z plastrami awokado. I kawa z mlekiem owsianym :)

    OdpowiedzUsuń
  4. U mnie najczęściej na śniadanie jajka - szakszuka, frittata bądź gofry ze szparagami, bekonem i jajkiem

    OdpowiedzUsuń
  5. Jak sniadanie to oczywiście jajka w roli głównej! Lubie także pieczoną owsiankę

    OdpowiedzUsuń
  6. Ostatnio moje śniadania opanowały tosty z szynką i żółtym serem, zapieczone w tosterze. Mam taką fazę na te tosty, że od dłuższego już czasu jem takie cóś permanentnie. Do tego, od czasu do czasu, przegryzam zielony, świeży ogórek :) Może niezdrowo, ale za to, jak pysznie :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Owsianka z owocami i jogurtem to moje ulubione śniadanie :) trochę idę na łatwiznę i używam błyskawicznych płatków owsianych, ale z dodatkami jak owoce i jogurt świetnie smakuje :)

    OdpowiedzUsuń
  8. W konkursie udziału nie biorę, ale życzę powodzenia wszystkim uczestnikom. Anne 18.

    OdpowiedzUsuń
  9. Mam kilka wariantów ulubionych śniadań, ale najbardziej cenię różnorodność składników, możliwość zjedzenia bez pośpiechu, najlepiej razem z domownikami w dobrych nastrojach.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Na takie śniadanie w towarzystwie domowników, bez pośpiechu mogę sobie pozwolić jedynie w weekendy :)

      Usuń
  10. Ostatnio na śniadanie robię twaróg wymieszany z pokrojonym bananem. Polewam jogurtem typu greckiego i łyżeczką miodu. Mniam!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Obserwuję jako: Książkowy Las Anki/ Anna Szulist

      Idealne, pyszne śniadanko to twaróg z dodatkiem bananów, miodu i jogurtu greckiego.

      Usuń
  11. ja na śniadanie kocham tosty :D duuużo mozzareli cebuli i szynki drobiowej :) do tego sos czosnkowy :)

    OdpowiedzUsuń
  12. U mnie ostatnio często się pojawia się twarożek z suszonymi pomidorami i tuńczykiem . Do tego razowy chlebek i jest zdrowo i pysznie:)

    OdpowiedzUsuń
  13. Zdecydowanie wszelkie wariancje z udziałem jajek to mój must have. Gosia B.

    OdpowiedzUsuń
  14. Śniadanie jem nieśpiesznie, w dobrej atmosferze i tylko to co lubię. Na słodko lub wytrawnie.

    OdpowiedzUsuń
  15. Najbardziej lubię śniadania na słodko, ale niestety, często brakuje mi czasu, żeby sobie te pyszności przygotowywać.

    OdpowiedzUsuń
  16. Już wzięłam udział i czekam na wyniki.

    OdpowiedzUsuń
  17. Najlepsze śniadanko to takie, którego nie muszę robić sama;) Aneta S.

    OdpowiedzUsuń
  18. Nie zawsze tak jem ale bardzo lubię jajo na miękko a do tego wieloziarnisty chleb z solonym masłem i pomidorem:)

    OdpowiedzUsuń
  19. Idealne śniadanie musi być po prostu tym, na co mam w danym dniu ochote 😁 raz to będą słodkie placuszki, a raz pyszne kanapki, na przykład

    OdpowiedzUsuń
  20. Dla mnie idealne śniadanie to takie, które mogę zjeść bez pośpiechu.

    OdpowiedzUsuń
  21. Dla mnie idealne śniadanie to takie które sprawia, że do godziny 12 czyli do kawy głodna nie jestem. Ostatnio takie śniadania to dla mnie priorytet. Angela

    OdpowiedzUsuń
  22. Obserwuję jako KasiaJ. Idealne, pyszne śniadanko to jajecznica na boczku z dobrym pieczywem i herbatką.

    OdpowiedzUsuń

Cieszy mnie że tu jesteś, proszę zostaw ślad po sobie. Wspólnie dbamy o miłą atmosferę tutaj i szanujemy sie wzajemnie, dla tego nie pisz wielkimi literami, nie SPAMuj, nie zostawiaj linków do siebie. Nasze zdania mogą się różnić, ale zachowujemy kulturę i dobry smak.
Komentarze: propozycje wspólnej obserwacji, łańcuszki, autoreklamę (z linkami) i teksty nie na temat usuwam. Ja szanuję Ciebie, więc proszę szanuj mnie, a odwiedzę Cię gdy tylko będę mogła.
Bardzo mnie ucieszy gdy dołączysz do zacnego grona moich obserwatorów.
Życzę przyjemności!