poniedziałek, 25 marca 2024

Rozmaitości







 






18 komentarzy:

  1. Fajne :) z myciem okien boskie ;)

    OdpowiedzUsuń
  2. Wow! Dobra dawka humoru od rana 😉

    OdpowiedzUsuń
  3. Musze sprawdzić, czy u mnie w wannie karp nie pływa:-)

    OdpowiedzUsuń
  4. Jeśli chodzi o trzeci obrazek: lepiej późno niż wcale (niektórym rozum nigdy nie zaskoczy).

    OdpowiedzUsuń
  5. Hahahah śmieszne, idealne na poprawę nastroju. Dużo uśmiechu na dzisiejszy dzień życzę. :****

    OdpowiedzUsuń
  6. fajnie z rana się pośmiać ;)

    OdpowiedzUsuń
  7. Nie jesteś wolny od konsekwencji swojego wyboru… Dokładnie.

    OdpowiedzUsuń
  8. To z myciem okien najlepsze :)
    Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  9. Drugi obrazek - ja chcę taką kartę :D

    OdpowiedzUsuń
  10. Z tym drogim doktorem, to trochę smiech przez łzy ;D.

    OdpowiedzUsuń
  11. Podoba mi się to o konsekwencjach.
    Natomiast bardzo śmieszne to z myciem okien i karpiem ;p

    OdpowiedzUsuń
  12. Dobre żarciki, karp mnie rozśmieszył najbardziej :)

    OdpowiedzUsuń
  13. Podobają mi się te refleksyjne grafiki.

    OdpowiedzUsuń

Cieszy mnie że tu jesteś, proszę zostaw ślad po sobie. Wspólnie dbamy o miłą atmosferę tutaj i szanujemy sie wzajemnie, dla tego nie pisz wielkimi literami, nie SPAMuj, nie zostawiaj linków do siebie. Nasze zdania mogą się różnić, ale zachowujemy kulturę i dobry smak.
Komentarze: propozycje wspólnej obserwacji, łańcuszki, autoreklamę (z linkami) i teksty nie na temat usuwam. Ja szanuję Ciebie, więc proszę szanuj mnie, a odwiedzę Cię gdy tylko będę mogła.
Bardzo mnie ucieszy gdy dołączysz do zacnego grona moich obserwatorów.
Życzę przyjemności!