piątek, 12 kwietnia 2024

Przesyłka od Vobro

 Miało być filmowo ale ostatnio miałam w planie dwa filmy, jednego nie skończyłam... zasnęłam... drugi obejrzałam w całości, o nich napisze innym razem. 

W środę dostałam sms że paczka zostanie dostarczona do mnie w czwartek. Pojęcia nie miałam od kogo i co ma przyjść. Znałam jedynie nazwę firmy kurierskiej a to nie wiele mi mówiło, ponieważ po danych z sms nie wiele mogłam odnaleźć. Skoro na swojej stronie twierdzą że przesyłki o takim numerze nie ma to albo przesyłki nie ma albo to pomyłka. No ale jak pomyłka skoro w korespondencji już jakiś sms z info w pamięci telefonu jest. Próbowałam dzwonić ale z tymi numerami do firmy to ciężko... a automat nie ogarnia.

Wczoraj zjawił się kurier i wręczył paczkę, a w środku słodycze, czyli to co lubię bardzo, bardzo o takie słodkie misie:



Czekoladki GRYZZZLI to mleczne czekoladki nadziewane mlecznym kremem z dodatkiem ziarenek z preparowanego ryżu oblane mleczną czekoladą. Każda zawijka mieści dwa misie.

Za przesyłkę dziękuję marce vobro.pl



18 komentarzy:

  1. Miła słodka niespodzianka:)
    Misie wyglądają super a jeszcze pełne smaku wypełnienie ....mniammm....

    OdpowiedzUsuń
  2. Nie jadłam jeszcze słodyczy tej firmy, ale jak zejdę z diety to sobie spróbuje ;)

    OdpowiedzUsuń
  3. Takie niespodzianki są cudowne. Dobrego weekendu Kochana!

    OdpowiedzUsuń
  4. Świetna niespodzianka! Nie znałam wcześniej tej firmy - teraz już znam :)

    OdpowiedzUsuń
  5. W takim razie ta słodka paczka byłą dla Ciebie miłym i pysznym zaskoczeniem.

    OdpowiedzUsuń
  6. Muszą być smaczne, fajne połączenie smaków 🙂

    OdpowiedzUsuń
  7. Cudownie, że w opakowaniu są dwa misie.

    OdpowiedzUsuń
  8. Nie znam tych czekoladek ,ale ostatnio ograniczam słodycze :)

    OdpowiedzUsuń
  9. A pisałaś, że współpraca się zakończyła, a tu miła, słodka niespodzianka :) zazdroszczę ;)

    OdpowiedzUsuń
  10. Takie prezenty tez lubię. I też znowu zasypiam na filmach, ostatnio coraz częściej mi się to zdarza.

    OdpowiedzUsuń
  11. Mój mąż przepada za ich wiśniami w czekoladzie :)

    OdpowiedzUsuń
  12. Fajne słodkie misie dla małych łasuchów. Mleczne nadzienie na pewno jest pyszne.

    OdpowiedzUsuń
  13. Słodycze od Vobro są genialną propozycją.

    OdpowiedzUsuń

Cieszy mnie że tu jesteś, proszę zostaw ślad po sobie. Wspólnie dbamy o miłą atmosferę tutaj i szanujemy sie wzajemnie, dla tego nie pisz wielkimi literami, nie SPAMuj, nie zostawiaj linków do siebie. Nasze zdania mogą się różnić, ale zachowujemy kulturę i dobry smak.
Komentarze: propozycje wspólnej obserwacji, łańcuszki, autoreklamę (z linkami) i teksty nie na temat usuwam. Ja szanuję Ciebie, więc proszę szanuj mnie, a odwiedzę Cię gdy tylko będę mogła.
Bardzo mnie ucieszy gdy dołączysz do zacnego grona moich obserwatorów.
Życzę przyjemności!