środa, 8 maja 2024

Zakupowy haul.

 Podobno pieniądze szczęścia nie dają, za to zakupy już tak. Część z zestawienia była już w ulubieńcach, zapraszam.


Dwie rzeczy które kupiłam w Elblągu w lumpeksie:


Len to dość drogi materiał, dobry na lato. Czarny kolor tak średnio ale zakup cieszy.


Druga rzecz z lumpka to taka tuniczka? Marka Triumph kojarzy mi sie bardziej z bielizną więc to będzie moja koszula do spania. 


Rooibos świetnie nawadnia, fajny jest na ciepło pity na wieczór, taki przyjemny jest,
Cytrynowo Gruszkowa, bardzo smaczna czarna herbartka, mogłam więcej kupić. 
Owsianka, koniecznie zalana mlekiem smaczna, sycąca... 


Świat udanych zakupów, to sieć z jak to mówią z: "mydłem i powidłem" można tam kupić chyba wszystko od kosmetyków, ubrań, chemii domowej, ozdób, chyba elektroniki tam nie widziałam. Składy oferują produkty w dobrych cenach, jest jednak na drzwiach ostrzeżenie że towary mogą nie być pierwszej jakości, ja na szczęście sie nie nacięłam więc chętnie wracam, wkurzają mnie tam kolejki, no ale ceny kuszą, marki są różne więc nawet z ciekawości czasem wchodzę, mimo irytującego ruchu i kolejek.

Lee Stafford szczotka do włosów, przeznaczona do suchego szamponu a takich produktów ja nie używam. Kupiłam tą szczotkę bo zawsze sie przyda i ta pewnie lepiej włosy rozczesuje. 

Flos Lek - jak ja dawno nie kupowałam tej maseczki do cery naczynkowej, jak taki sentyment...
AA maseczka bąbelkowa wygładzająca, przyjemna, niestety już zużyta, jak zobaczę to kupię tak w wyżej wymienionej sieci za około 1 pln a nie za 7 w jakiejś sieciowej drogerii.

CoCo Loco maska do włosów kokosowa, bardzo fajna niestety już chyba wszystkie wykupili więc tylko zużywanie zapasów mi pozostało:)




Bevola maseczka Peel Off, no ulubieniec mój.
Jordan nić dentystyczna zwykła nitkowa kupiona na promce.
Eveline krem z witaminą C 


A to lumpkowy zakup biała koszula z wiskozy. Wiskoza uznawana jest za materiał sztuczny, prawda jest taka że wiskoza pozyskiwana jest z drewna, przechodzi skomplikowany, dłuugi proces. Sam materiał jest mega przyjemny w noszeniu mam sporo rzeczy i przyznam że naprawdę dobrze sie noszą. Przykładem jest sukienka wiskozowa, bardzo dawno kupiłam a noszę z przyjemnością:



 Tak z ciekawości kupiłam kiedyś sweterek w którego w skład wchodzi właśnie wiskoza i wełna, dziwny skład... kupiony sweterek w lumpeksie za grosze bo leciutki a nosi sie cudownie! Co do białej koszuli to zawsze sie przyda, więc uważam za udany zakup.

Tak rozglądam się za jakimś fajnym nakryciem głowy na lato, przyznam że ciężko. Jako ciekawostkę  podam że widziałam kapelusze które jak wyczytałam na metce były wykonane.... z papieru, teraz rozumiem czemu nie można ich prać;)

15 komentarzy:

  1. Ja też ostatnio byłam w second handzie i kupiłam sobie kilka uroczych swetrów. Udane zakupy zawsze poprawiaą humor.

    OdpowiedzUsuń
  2. Świetne zakupy niech się dobrze noszą i używają.

    OdpowiedzUsuń
  3. Warto sobie od czasu do czasu pozwolić na nieco przyjemności. Ja właśnie szukam kapelusza na lato. :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Udane zakupy, zwłaszcza koszule, niełatwo kupić fajną, zwłaszcza na lato.
    Jotka

    OdpowiedzUsuń
  5. fajny jest len na lato:)

    OdpowiedzUsuń
  6. Fajne zakupy. Te z lumpka szczególnie mi się podobają. Mnie ostatnio udało się kupić dwie zacne bluzki w lumpku.

    OdpowiedzUsuń
  7. Ja jestem jakas dziwna, mnie zakupy stresują.

    OdpowiedzUsuń
  8. Wiskozę bardzo lubię i mam z jej składem dużo rzeczy, także sweterki :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Super haul :) Świetne ubrania, ja po prostu kocham lumpeksy :) Nawet udało mi się jeden odwiedzić ostatnio, pierwszy raz od dawna. Zawsze coś znajdę dla siebie :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Warto sobie poprawiać humor zakupami :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Super haul :D Bardzo fajna tuniczka :D
    Pozdrawiam serdecznie.

    OdpowiedzUsuń
  12. Widać, że zakupy bardzo udane! :) Nic nie poprawia mi tak humoru jak zakupy w lumpeksie! Zawsze czaję się na największą wyprzedaż, bo wtedy mogę sobie pofolgować z zakupami :)

    OdpowiedzUsuń
  13. Zgadza się, pieniądze szczęścia nie dają ale udane zakupy już tak :)

    OdpowiedzUsuń
  14. Zakupy to dobry sposób na poprawienie nastroju a jak jeszcze trafi się na coś ciekawego ,to już pełnia szczęścia :)
    Tobie się udało:)

    OdpowiedzUsuń

Cieszy mnie że tu jesteś, proszę zostaw ślad po sobie. Wspólnie dbamy o miłą atmosferę tutaj i szanujemy sie wzajemnie, dla tego nie pisz wielkimi literami, nie SPAMuj, nie zostawiaj linków do siebie. Nasze zdania mogą się różnić, ale zachowujemy kulturę i dobry smak.
Komentarze: propozycje wspólnej obserwacji, łańcuszki, autoreklamę (z linkami) i teksty nie na temat usuwam. Ja szanuję Ciebie, więc proszę szanuj mnie, a odwiedzę Cię gdy tylko będę mogła.
Bardzo mnie ucieszy gdy dołączysz do zacnego grona moich obserwatorów.
Życzę przyjemności!