piątek, 10 maja 2024

Filmowo

 Dzień doberek, jak tam piąteczek? Widzę ze pogoda ładna ale też potraf zaskoczyć. Zaskakuje mnie blogger bo spamu sie trafia tu i tam a to co spamem nie jest potrafi tam trafić. Staram sie na bierząco wyławiać to co powinno być w sekcji komentarzy.

A teraz zapraszam do poniższego zestawienia filmów które obejrzałam:


Jeźdźcy sprawiedliwości / Retfærdighedens ryttere (2020) 


reżyseria: Anders Thomas Jensen
scenariusz: Anders Thomas Jensen
gatunek: Kryminał, Akcja
produkcja: Dania
 Markus (Mads Mikkelsen)  wraca z misji wojskowej, by zająć się córką Mathilde, po tym, jak jego żona ginie w katastrofie kolejowej. Pewnego dnia do drzwi puka Otto – ocalały z wypadku, haker i geniusz Lennart (Lars Brygmann) oraz okrągły Ementaler (Nicolas Bro) – mściciel, który niegdyś był ofiarą bullyingu. Panowie wierzą że tragedia nie była przypadkiem i postarają się rozwikłać  zagadkę kto za tym stoi i wymierzyć karę. W produkcji można doszukać sie elementów tragicznych jak i takich co mają wywołać uśmiech, jedne i drugie wywołały u mnie niesmak.


Green Book (2018)

reżyseria: Peter Farrelly
scenariusz: Brian Hayes Currie, Peter Farrelly
gatunek: Dramat, Komedia
produkcja: USA


Tony ma rodzinę i aby ją utrzymać szuka pracy, znajduje ją u pewnego muzyka. Mężczyzn różni wszystko a jednak połączy ich przyjaźń. Pamiętacie film: "Nietykalni" to trochę podobne, z tym że pracodawca jest pełnosprawny, za to wpada w tarapaty. Szczerze to zielona książka nie przemówiła do mnie jakoś szczególnie. 

Dom Gucci / House of Gucci (2021)


Lady Gaga wciela się w rolę Patrizii Reggiani żony Maurizio Gucci. Oni są młodzi piękni i uzupełniają się ona przebojowa, pełna samozaparcia cwana a on stateczny, spokojny ale żupełnie pozbawiony biznesowej smykałki. Nie wiem na ile ta tragiczna historia jest prawdziwa. Jest tu miłość, namiętność zdrada, pieniądze, intryga i m%^derstwo. Zastanawia mnie to że skoro miał (ma) córkę to czemu nie odziedziczyła firmy po ojcu, co tam sie podziało że jak usłyszałam na końcu żaden członek rodziny nie pracuje w firmie. Film ogląda sie dobrze, ma dłużyzny bywa przynudnawy. 


A Ty polecisz mi jakiś fajny film?

9 komentarzy:

  1. Dom Gucci widziałam, zaciekawił mnie ale czułam jakiś niedosyt po obejrzeniu. Tymi Jeźdźcami Sprawiedliwości mnie zaciekawiłaś. Ja tydzień temu obejrzałam Oppenheimera, Freelance - taka lekka komedia z Johnem Cena,a wczoraj dwa odcinki serialu pt. Krucjata.
    Serdecznie pozdrawiam 🙂

    OdpowiedzUsuń
  2. Nie znam tych filmów. Dawno nic nie oglądałam.

    OdpowiedzUsuń
  3. Ja ostatnio nie obejrzałam niczego ciekawego. A z tym spamem też mam problem.

    OdpowiedzUsuń
  4. Widziałam wszystkie te filmy. Polecam "Życie na talerzu" (2022). :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Dawno nic nie oglądałam, to nie polecę....

    OdpowiedzUsuń
  6. niestety nie znam żadnego tytułu ;D

    OdpowiedzUsuń
  7. Kurcze, nie kojarzę nic a nic. Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  8. Nie widziałam tych filmów, ale drugi mnie zainteresował.

    OdpowiedzUsuń
  9. Z filmów, które prezentujesz widziałam Green Book i bardzo mnie się podobał.
    Teraz podobno do repertuaru Netflixa dołączono " Polowanie" naszej produkcji. Film oparty na faktach. Moim zdaniem niezły. Widziałam go zimą w kinie, teraz chętnie zobaczę jeszcze raz.
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń

Cieszy mnie że tu jesteś, proszę zostaw ślad po sobie. Wspólnie dbamy o miłą atmosferę tutaj i szanujemy sie wzajemnie, dla tego nie pisz wielkimi literami, nie SPAMuj, nie zostawiaj linków do siebie. Nasze zdania mogą się różnić, ale zachowujemy kulturę i dobry smak.
Komentarze: propozycje wspólnej obserwacji, łańcuszki, autoreklamę (z linkami) i teksty nie na temat usuwam. Ja szanuję Ciebie, więc proszę szanuj mnie, a odwiedzę Cię gdy tylko będę mogła.
Bardzo mnie ucieszy gdy dołączysz do zacnego grona moich obserwatorów.
Życzę przyjemności!