poniedziałek, 5 sierpnia 2024

Rozmaitości

 









13 komentarzy:

  1. Jestem podły mnie rozwaliło ;P, no i ten urlop w sierpniu!

    OdpowiedzUsuń
  2. Mnie ten podły też ubawił najbardziej 😉

    OdpowiedzUsuń
  3. Chińskie lustro świetne :) miłego tygodnia :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Z tymi swiatlami to w samo sedno :-) Udanego tygodnia!

    OdpowiedzUsuń
  5. Duża dawka dobrego humoru, jak zawsze gwarantowana u Ciebie Kochana 🙂

    OdpowiedzUsuń
  6. Lustro z chińskiego sklepu to hit ha ha ha.

    OdpowiedzUsuń
  7. Te kolory lakieru najlepsze, panowie naprawdę nie rozróżniają odcieni...
    jotka

    OdpowiedzUsuń
  8. Znalazłam temat do porannej herbaty (ostatni mem), mam nadzieję, że nie pogniewasz się, że go u siebie zamieściłam. Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  9. Hahaha, to ostatnie takie prawdziwe. ;)

    OdpowiedzUsuń
  10. Wszystkie są dobre! Jako że jedyną moją aktywnością w społecznościowym necie jest blog, więc każdy z memów jest dla mnie nowością. Dzięki!
    P.S. Jestem wszak kobietą, ale nie potrafię nazwać wszystkich z tych kolorów. Wydaje mi się wręcz, że widzę podwójnie koralowy i cynobrowy. Albo mam stary monitor, he he...

    OdpowiedzUsuń
  11. Jestem podły :) Grafika Jarońskiego, najcudowniejsza na świecie :)

    OdpowiedzUsuń
  12. Lustro i zmywarka fajne, ale najlepsze podły. Skisłam ;p

    OdpowiedzUsuń
  13. Pierwsze nie złe xD Ale za to dwa ostatnie bardzo prawdziwe! Kocham tę serię :)

    OdpowiedzUsuń

Cieszy mnie że tu jesteś, proszę zostaw ślad po sobie. Wspólnie dbamy o miłą atmosferę tutaj i szanujemy sie wzajemnie, dla tego nie pisz wielkimi literami, nie SPAMuj, nie zostawiaj linków do siebie. Nasze zdania mogą się różnić, ale zachowujemy kulturę i dobry smak.
Komentarze: propozycje wspólnej obserwacji, łańcuszki, autoreklamę (z linkami) i teksty nie na temat usuwam. Ja szanuję Ciebie, więc proszę szanuj mnie, a odwiedzę Cię gdy tylko będę mogła.
Bardzo mnie ucieszy gdy dołączysz do zacnego grona moich obserwatorów.
Życzę przyjemności!