niedziela, 29 września 2024

Nowe murale przy stacji Gdańsk Wrzeszcz


Murale, grafii potrafią urozmaicać zdobiąc przestrzeń miejską. Wiadomo każdy ma swoje pojęcie estetyki, w mojej opinii niektóre obrazki zdobią przestrzeń. Idąc na ryneczek zauważyłam że pojawiają się nowe obrazki, jest lew
 

Krokodyl.. właśnie kolejka jedzie. Zdarzają sie kolejki nowoczesne takie gdzie internet jest:) Na zdjęciu maszyna starszego typu. 


Jest kot i nawiązanie do dzielnicy Gdańska - Gdańsk Wrzeszcz. 




Napisy, uzewnętrznienie w postaci napisów wandali? Myśli zdarzają się w różnym tonie...  niektóre wulgarne, inne mogące dać do myślenia. Nieopodal jest zdanie: "uciesz sie z tego co Cię dziś nie boli".
Tu miejsce w innej części wiadukt 

Na ryneczku kupiłam sobie pomidorki 3 pln/kg, zielone małe ogóreczki takie zakrzywione ależ 3 pln/kg będą kiszone. 


Zwierciadło z kalendarzykiem, szczoteczkę do zębów i patyczki do uszu. Drobne ale przydatne.

To chyba na tyle. A Ty lubisz obrazki namalowane w publicznych miejscach?


Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Cieszy mnie że tu jesteś, proszę zostaw ślad po sobie. Wspólnie dbamy o miłą atmosferę tutaj i szanujemy sie wzajemnie, dla tego nie pisz wielkimi literami, nie SPAMuj, nie zostawiaj linków do siebie. Nasze zdania mogą się różnić, ale zachowujemy kulturę i dobry smak.
Komentarze: propozycje wspólnej obserwacji, łańcuszki, autoreklamę (z linkami) i teksty nie na temat usuwam. Ja szanuję Ciebie, więc proszę szanuj mnie, a odwiedzę Cię gdy tylko będę mogła.
Bardzo mnie ucieszy gdy dołączysz do zacnego grona moich obserwatorów.
Życzę przyjemności!