wtorek, 26 listopada 2013

Orientana Maska-krem z czereśni japońskiej pod oczy

Firma: Orientana

Cena/pojemność: ok. 40,00 /20 g

Dostępność: sklepy internetowe i stacjonarne lista sklepów klik Dobra wiadomość dla klientek sieci Hebe: Orientana powoli wchodzi do ich sklepów, na razie kosmetyki do ciała.

Produkt/przeznaczenie: Maska-krem z czereśni japońskiej pod oczy do wszystkich rodzajów skóry.

Właściwości: mocno nawilża, rozjaśnia, zapobiega i wygładza zmarszczki, odżywia. Działanie przeciw rodnikowe i przeciw zapalnie. 


Opakowanie: 

 

Opis produktu ze strony orientana.pl::

Maska-krem z czereśni japońskiej to mocno nawilżający krem pod oczy niezwykle bogaty w antocyjany - substancje o właściwościach odmładzających. Działają one osiemnastokrotnie skuteczniej niż witamina C i pięćdziesięciokrotnie mocniej niż witamina E. Ten naturalny krem pod oczy działa silnie nawilżająco, odżywczo, likwiduje cienie i przebarwienia pod oczami. Trzęsak, zwany w Azji "masłem czarownicy" opóźnia proces starzenia, stymuluje metabolizm skóry i wygładza zmarszczki wokół oczu. Już po kilku dniach stosowania twoja skóra wokół oczu stanie się jasna, promienna i wygładzona.
Główny składnik - 100% ekstraktu z czereśni japońskiej W maskach-kremach ORIENTANA stosujemy czereśnię japońską uprawianą w Malezji. Czereśnia jest od dawna znana jako kosmetyk i uprawiana w krajach Azji nawet 800 lat przed Chrystusem. Od tysięcy lat Azja docenia jej działanie wspomagające delikatną skórę wokół oczu. Główny składnik czereśni to antocyjany, których zawiera aż 95%. Ponadto, czereśnia japońska jest bogata w witaminę A, witaminy z grupy B – B1, B2, B6, witaminę C i E. Dzięki antocyjanom czereśnia ma działanie odmładzające, przeciwrodnikowe i przeciwzapalne. Antocyjany zwiększają nawilżenie skóry o 69%.

Sposób użycia:

Wieczorem, po oczyszczeniu skóry nanieść maskę pod oczy, do granicy zakończenia kości policzkowej oraz tuż pod łukiem brwiowym, ponad zagięciem górnej powieki. Unikać kontaktu z oczami. Delikatnie rozmasować. Maska najefektywniej spełnia swoją rolę w nocy, gdy jest nałożona prze około 8 godzin. Można stosować codziennie

Skład:

Skład INCI: Aqua, Isopropyl Myristate (z oleju kokosowego),Seaweed Trehalose (naturalny disacharyd z alg), Plant Glycerin (z oleju kokosowego), Prunus Serotina Extract (czereśnia japońska), Tremella Fuciformis Extract (trzęsak), Allantoin (z żywokostu lekarskiego), EDTA.

Konsystencja/wygląd:


Moja opinia: 
                
Kosmetyku używam codziennie na noc od ponad miesiąca. Po umyciu i tonizowaniu nakładam maskę - krem pod oczy do granicy zakończenia kości policzkowej. Kosmetyk dobrze się rozprowadza i dość szybko wchłania. Ma bardzo delikatny, prawie nie wyczuwalny przyjemny zapach. Dodatkowo końcówka tubki ułatwia precyzyjne nałożenie. Pierwsze co poczułam to bardzo silne i przyjemne nawilżenie w miejscu gdzie nałożyłam kosmetyk; toteż kojarzy mi się z przyjemnością. Po regularnym stosowaniu zauważyłam, że to co obiecuje producent jest prawdą: gładziutka skóra pod oczami: nawilżona, rozjaśniona i piękna! Z pewnością kupię go gdy to opakowanie mi się skończy (mam nadzieje że do tego czasu krem-maskę będzie można nabyć w Hebe).
Z ręką na sercu polecam!
Kosmetyk zachęcił mnie do dalszych testów produktów marki Orientana.
Fakt iż otrzymałam ten produkt za darmo do testowania w żaden sposób nie wpłynął na moją opinię.

Plusy:

+ wydajność
+ nie testowany na zwierzętach
+ silne nawilżenie
+ rozjaśnia okolice oczu, wygładza.
+ wygodne opakowanie ułatwiające aplikacje
+ nie zawiera silikonów, ani parabenów
+ krótki skład – coś dla wielbicielek naturalnej pielęgnacji!

Minusy:
Brak!     

15 komentarzy:

  1. jakoś tak mi się ułożyło, że zmarszczek w górnej części twarzy nie mam. za to dolnej przydałaby się taka maska. to efekt palenia przez lata...

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ten kosmetyk ma bardzo szerokie działanie.. nie tylko przeciw zmarszkowe... przede wszystkim cudownie nawilża...
      Mam nadzieje że recenzja która niebawem się tu pojawi zainteresuje Cię:)
      pozrawiam

      Usuń
  2. Nigdy nie miałam ale po Twojej recenzji chętnie się w nią zaopatrzę:)

    OdpowiedzUsuń
  3. Ten produkt wydaje się ciekawy, może wypróbuję :)

    OdpowiedzUsuń
  4. już czytałam kilka pozytywnych opinii, mam chęć na tą maskę pod oczy ale mam jeszcze sporo kemu

    OdpowiedzUsuń
  5. Bardzo zaciekawił mnie ten krem! :)))

    OdpowiedzUsuń

Cieszy mnie że tu jesteś, proszę zostaw ślad po sobie. Wspólnie dbamy o miłą atmosferę tutaj i szanujemy sie wzajemnie, dla tego nie pisz wielkimi literami, nie SPAMuj, nie zostawiaj linków do siebie. Nasze zdania mogą się różnić, ale zachowujemy kulturę i dobry smak.
Komentarze: propozycje wspólnej obserwacji, łańcuszki, autoreklamę (z linkami) i teksty nie na temat usuwam. Ja szanuję Ciebie, więc proszę szanuj mnie, a odwiedzę Cię gdy tylko będę mogła.
Bardzo mnie ucieszy gdy dołączysz do zacnego grona moich obserwatorów.
Życzę przyjemności!