sobota, 7 marca 2015

Co gdzie za darmo

Jak ktoś jeszcze nie wie to jest darmowa kawa:



 Przypominam:
15 mililitrowe flakoniki marki Yodeyma, całkowicie za darmo! Przesyłka i zapach. Sama mam i wiem że na pewno wysyłają, jeden zapach na jeden adres. 




DARMOWE wyprawki 5-dniowego wyżywienia dla Twojego Kociaka. Jeśli Twój kociak nie ma jeszcze pół roku wypełnij krótką ankietę klik . 


Dla pierwszych 3.000 osób - Zestaw 2 mini kremów do rąk z Masłem Shea w kolekcjonerskiej puszce. klik więcej info


Zostań testerką nowego kremu Garnier Miracle Cream Noc


37 komentarzy:

  1. zamówiłam sobie próbki z Yodeyma, fajne mają perfumy :)) i bardzo trwałe

    OdpowiedzUsuń
  2. O tego to nie wiedziałam ,że kawę za darmo podają , ale chyba do dania jakiegoś...

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. właśnie taki problem jest z ludźmi że wszyscy upierają się że to do dania jest darmowa. Otóż nie! Wchodzisz do Maca, prosisz kawę małą i masz ją za darmo :)
      Ja jeszcze w tym miesiącu nie byłam, ale zamierzam w tym tygodniu na nią pójść :)

      MS journalistic

      Usuń
    2. ja byłam kilka razy już:)) z koleżanką:))

      Usuń
    3. jakieś regulacje chyba ze skarbówka mają bo jak my zamawiałyśmy lody to na paragonie był grosz za kafy...

      Usuń
  3. Prawie 3 miesiące czekałam na Yodeymę, nawet już zapomniałam, że w ogóle coś zamówiłam i byłam bardzo zaskoczona z przesyłki :)

    OdpowiedzUsuń
  4. ja od kawy i perfum na razie stronie leczę się z nałogu :D

    OdpowiedzUsuń
  5. Sproóbowałabym tych kremów do rąk. Ciekawe czy jeszcze je dorwe...

    OdpowiedzUsuń
  6. Cudny post :). Rzadko kiedy wpadają mi w ręce informacje o takich okazjach :). Z tej kawy może jeszcze skorzystam :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Witam.
    Za darmo to można wpierd... zarobić.
    Na wszelki wypadek przejdę się do McDonald'sa, może coś wysępię na krzywy ryj.
    Pozdrawiam serdecznie.
    Michał

    OdpowiedzUsuń
  8. Oooo!
    Fajnie, że dodałaś taki post! :)
    Nawet nie wiedziałam! :)
    Wiem, że te kremy do rąk są niesamowite a te próbki perfum pewnie równie piękne :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Paka kociaka jest super, dostałam ją parę lat temu, jak mój Czesiek był maluchem :D

    OdpowiedzUsuń
  10. O próbki perfum, coś fajnego. :D

    OdpowiedzUsuń
  11. Perfumy już zamówiłam kiedyś :) A kici nie mam :)

    OdpowiedzUsuń
  12. kawe juz zamowilam wczoraj , polecam:)

    OdpowiedzUsuń
  13. Takie posty są świetne. Mi zawsze te różne akcje z darmowymi próbkami umykają ;)

    OdpowiedzUsuń
  14. Nic z wymienionych mnie nie interesuje, za to zabawnie to wypadło, że kolekcjonerska puszka garniera... :-D.

    OdpowiedzUsuń
  15. Chyba spróbuję z tymi perfumami :)

    OdpowiedzUsuń
  16. A moje próbki perfum - nie doszły do mnie :( Zastanawiam się czy to wina poczty, czy może firma już ich nie wysyła.

    OdpowiedzUsuń
  17. U Mnie w Kanadzie też była darmowa kawa w Mc :)

    OdpowiedzUsuń
  18. Kremy w metalowym pudeleczku to bym chciala...

    OdpowiedzUsuń

Cieszy mnie że tu jesteś, proszę zostaw ślad po sobie. Wspólnie dbamy o miłą atmosferę tutaj i szanujemy sie wzajemnie, dla tego nie pisz wielkimi literami, nie SPAMuj, nie zostawiaj linków do siebie. Nasze zdania mogą się różnić, ale zachowujemy kulturę i dobry smak.
Komentarze: propozycje wspólnej obserwacji, łańcuszki, autoreklamę (z linkami) i teksty nie na temat usuwam. Ja szanuję Ciebie, więc proszę szanuj mnie, a odwiedzę Cię gdy tylko będę mogła.
Bardzo mnie ucieszy gdy dołączysz do zacnego grona moich obserwatorów.
Życzę przyjemności!